Supergrafik reviews

Supergrafik reviews

7.4

fin kvalitet og service

Før køb spurgte jeg om http://supergrafik.se/ også ville lave "nummerplader" med DK (istedetfor SE) og bestilte derefter den ønskede plade. Den kom hurtigt i god metal kvalitet, men desværre med SE. Jeg skrev til dem igen og beklagede mig, og fik uden problemer tilsendt en ny vare med korrekt DK og behøvede ikke at sende den defekte vare retur!

Den lille "nummerplade" til den trehjulede cykel begejstrede min mor over al forventning, selvom det teoretisk er beregnet til barnevogne :)

Is Supergrafik your company?

supergrafik.se Details

Visit Supergrafik