Surveymonkey reviews

Surveymonkey reviews

7.4

Quick, easy, love it

Such a good tool - easy to get started and a nice simple interface. Can't go wrong.

Easy to Set up a Survey

I think that it's the easiest way to create a survey and send it to friends or colleagues. It's even free to use.

Man kan ikke annullere den automatiske betaling

Ydelsen, spørgeskemaerne, er udmærkede, men man få først noget for pengene, når man betaler sig fra tjenesten - og jo mere man betaler, desto bedre service.
Det er der i og for sig ikke noget mærkværdigt i, men vær opmærksom på, hvilken kontotype der tilbyder hvad. F.eks. er krydstabuleringsfunktionen ikke hamrende god hvis man har et månedsabonnement.
Jeg ville have givet fire stjerne for kerneydelsen; spørgeskemaerne.

Når alt det er sagt, så er jeg både vred og skuffet over Surveymonkey!
Jeg havde givet dem tilladelse til automatisk at forny mit månedsabonnement. Da jeg ikke har brug for deres tjeneste mere, annullerer jeg imidlertid tilladelsen. Siden får jeg så en e-mail om, at d igen har trukket penge på mit kort, logger ind på min konto, og sørme om der ikke igen er sat flueben i tilladelse til at hæve på mit kort.
Det er svært at komme i kontakt med kundeservice - der er kun en formular på hjemmesiden der kan udfyldes (NB! Kun på engelsk, til info for de der har aversioner mod det), ingen mailadresser, chat eller telefonnumre, direkte til kundeservice.

Derfor ender Surveymonkey på kun en stjerne.

Jeg har endnu ikke hørt fra dem, de får et par dage mere, så må jeg bede min bank refundere mig pengene og jeg sender Surveymonkey en regulær klage.

Is Surveymonkey your company?

surveymonkey.com Details

Visit Surveymonkey