Swapspot reviews

Swapspot reviews

6.8

Restriktioner og hackin

Blev i min medlemsperiode hele tiden udsat for mærkelige restriktioner af forskellig art fra sideejernes side. Det gjorde det svært at agere.

Har i løbet af mere end et halvt år ikke haft en eneste reaktion på flere end 100 annoncer, og når man stiller spørgsmål på andre brugeres annoncer, får man ingen reaktion.

En lørdag morgen modtog brugerne en mail fra swapspot, om at deres side var blevet hacket, og alt var blevet slettet. Derefter havde de uploadet deres seneste backup, som var en måned gammel.

Derefter besluttede jeg mig for at slette min profil.

I mailen opfordredes brugerne til at stille spørgsmål på facebook.

I øjeblikket venter jeg på svar på, hvad der sker, hvis de igen bliver hacket....vil min slettede profil blive genoprettet, når de gendanner siden med en gammel backup og vil jeg få besked om dette.

Jeg synes, siden er spild af tid, når der ikke er nogen somhelst respons på annoncer.

Genial

Jeg synes swapspot.dk er en rigtig god hjemmeside, og et godt koncept. Jeg synes det er fedt, at man ikke er tvunget til at betale, og man kan have lige så mange annoncer som man vil. Siden er heller ikke propfuld med reklamer.

Man kunne måske godt ønske, at der var flere brugere, men det er ikke noget der trækker ned.

God ide... men der mangler nogle flere brugere!

www.swapspot er en god ide.
Siden er ikke proppet med reklamer, så siden virker alså meget indbydende i modsætning til mange lignede sider.

Desværre er der vist ikke så mange der kender siden, så der mangler lidt mere aktivitet. Jeg har endnu ikke fået solgt noget via swapspot... men det kommer vel.

Glæder mig til aktivitet

Swapspot virker som en super side - den er endnu i sin spæde start, men jeg glæder mig til at komme igang. Håber på en smule mere aktivitet derinde i fremtiden, og så kunne det være smart, hvis man rent faktisk modtog en email, når der skete noget realevent derinde :-)! Udover dette er jeg positivt stemt, da det også er en gratis side at bruge - i modsætning til Trendsales, der er lidt peberet.

Is Swapspot your company?

Visit Swapspot