Sweet Child reviews

Sweet Child reviews

4.9

- Sweet-child.dk- Bare ikke sweet...

Vi bestilte et legetæppe, og i ordrebekræftelsen stod der at der var 1-3 dages levering. Vi har dog ikke set noget til det endnu, og det var i starten af april. Jeg har prøvet at skrive, ringe og lægge beskeder til dem uden respons. Så nu har vi kontaktet forbrugsforeningen, så de ikke gennemfører betalingen. Fup og fakta er hvad det her firma er.

Sweet-Child svarede mig slet ikke da det gjaldt

Det hele startede med, at jeg skulle finde en dåbsgave, og jeg faldt over Sweet-child.dk. Jeg syntes til at starte med, at hjemmesiden var meget fin, og var til at forstå, men jeg havde dog lige et par enkelte spørgsmål, inden jeg ville bestille noget. De reklamerede med, at de ville svare inden for 24 timer på hverdage, så jeg skrev til dem. Jeg fik da også hurtigt svar, og besluttede mig for at bestille nogle ting, der skulle broderes med navn. Jeg fik en ordrebekræftelse og en betalingsbekræftelse, hvor der dog stod, at betalingen var godkendt, men ikke gennemført. Leveringstiden ville være på OP til 7 dage, men normalt sendte de inden for 3-5 hverdage. Da der var gået 9 dage, var der ikke dukket noget op endnu, og der ikke var mange dage til weekenden med barnedåben. Der står inde på hjemmesiden, at de sender en e-mail, når varerne er afsendt, men jeg hørte intet fra dem. Derfor skrev jeg en e-mail, hvor jeg pointerede, at jeg skulle bruge varerne den kommende weekend. Det fik jeg ikke svar på. Dagen efter ringede jeg så til dem, men fik en telefonsvarer. Jeg lagde mit navn og nummer, og sagde, at det var vigtigt, at de kontaktede mig. Stadig intet svar. Dette gentog jeg de næste tre dage, og stadig intet svar. Det endte med, at jeg to dage inden barnedåben skrev en e-mail til dem, om at jeg ville annullere ordren. Dette har de heller aldrig svaret på. Jeg var så nødt til at finde noget andet. Det var meget stressende og jeg er meget utilfreds med den behandling (eller mangel på samme), jeg fik af Sweet-child.dk. De har i det mindste ikke trukket penge fra mig. Handl aldrig med dem!!!

Sweet-child.dk forlangte 30% prisforøgelse før de ville sende ordren

Vi bestilte et produkt på sweet-child.dk som på deres side stod med tilbehør inkluderet. Efter at have bestilt ordren fik vi en ordrebekræftelse, hvor tilbehøret også stod som inkluderet i den samlede pris.

En lille uges tid senere ringede sweet-child.dk til os og bad om en ekstra betaling på 30% for at fuldføre ordren. Dette er ikke acceptabelt da de juridisk er bundet af den skriftlige ordrebekræftelse, men det valgte de at ignorere.

Vi mistede lysten til at handle med firmaet, og gik derfor ikke videre med sagen. Istedet vil vi gerne advare andre om sweet-child.dk's forretningspolitik.

Is Sweet Child your company?

Visit Sweet Child