Sweetdeal reviews

Sweetdeal reviews

5.0

Overholder ikke leveringenstiden

Har gået og ventet og ventet på min vare, men har stadigvæk ikke modtaget noget! Bestilte 1 stk powerbank til min iphone og fik beskeden om at den var blevet sendt afsted, lige efter jeg fik en ordrebekræftelse. Efter næsten 2 uger har jeg stadigvæk ikke fået leveret noget som helst. Jeg er frustreret over om jeg overhovedet kan få mine penge tilbage!

Hej Malene,
Vi beklager meget at du endnu ikke har modtaget din powerbank.
Jeg kan se at der står levering 7 dage efter endt deal og at der i skrivende stund er gået 10 dage, hvilket er 3 dage for sent, hvilket vi beklager.
Da det er vores partnere som sælger produktet og sender det ud, da vi blot formidler gode tilbud fra hundredevis af partnere, vil det altid gå lidt hurtigere, hvis man henvender sig direkte til partneren, hvis oplysninger står i dealen.
Vil vil dog gerne hjælpe her, så hvis du sender os dit fulde navn og emailadresse (den mail du brugte til dit køb) til malb@berlingskemedia.dk, sørger jeg personligt for at du modtager din powerbank hurtigst muligt efter påske.
Rigtig god påske.
Sweetdeal-teamet (Mark)

Virkelig skuffende oplevelse

Der er fire dage til, jeg skal til Tyrkiet med min veninde (tror jeg, hvem ved, eftersom jeg ingen information har fået). Det tog dem én dag at hæve pengene, men intet har jeg fået igen.
Jeg fik ikke en konfirmationsmail fra deres samarbejdspartner før jeg rykkede for den hos sweetdeal. Jeg har kun fået at vide, afrejse er 20. april fra Kastrup, og så kan jeg vel bare sidde i lufthavnen fra kl. 00.00 til 23.59 og håbe på, et fly gider tage mig med.
Alt efter hvor jeg kiggede, fik jeg forskellig information om, hvornår jeg ville få mine rejsedokumenter: 5 dage før rejsen eller 14 dage efter booking hos wowtravel.
Der er gået 14 dage, og der er 4 dage til, jeg skal være i Tyrkiet.
Optur!

Cafe fik-ret

Havde købt 3 stk. Alt hva man kunne spise fra cafe-fik-ret på Søborg Hovedgaden. Her blev der i delaen, lokket med Overdådig buffet med steg og kartofler og salatbar ! Hold da op hvor var det dårligt, der var et stykke kød man vælge ! Salatbaren bestod af tomat i skiver, agurk, salat, rødkål, og løg. Sikke en Overdådig salatbar ! Kødet var så ringe kvalitet, at man ikke kunne tygge det. Også var der 1 slags kartofler. Normal prisen på deal " var " 219kr. Jeg tør ikke købe et tilbud madtilbud igen på sweetdeal.

I er bare super

Hej, jeg havde købt en deal fra jer i Januar 2014, det var en flytning, 3 timer, 2 mand, og da jeg viste jeg skulle flytte i løbet af dette forår var det lige noget for mig. Jeg fik bestilt denne flyttemand, og da dagen kom var jeg klar ( denne flyttemand havde gjort det klart overfor mig at tiden var vigtig, så kl. 8.00 var kl. 8.00) jeg var klar, men det var han åbenbart ikke, han kom ikke, jeg ringede, sendte en sms, men ingen reaktion. Jeg kontakte så Sweetdeal.dk og de sørge for at jeg fik en andet flytte firma indenfor 3 timer, jeg skulle ikke have penge op af lommen, det syntes jeg var så god service, jeg er midt i en skilsmisse og skulle forlade vores fælles hus denne dag, så jeg havde ikke overskud til også at skulle ud og lede efter et nyt flyttefirma, men det påtog de sig, kunne jeg give dem 10 stjerne fik de det. TAK til ALLE hos Sweetdeal.dk :-)

God dealsite med gode deals

Købte en deal til restaurantbesøg. Det var en 3 retters middag hos den populære Restaurant Amalfi.
Selvom det var besværligt at bestille et bord, fik vi et bord alligevel, pga. afbud.
Vi fik en dejlig oplevelse den aften. Så tak sweetdeal for et godt tilbud. Vi kommer sikkert til at købe flere deals hos jer.
Anny og John.

Lækker ferie til Tyrkiet

Har været en tur i Tyrkiet på 5-stjernet med all inklusiv.
En rigtig lækker tur uden og sætte en finger på noget.
Der var styr på det hele både frem og tilbage med fly os bus og det hele
Og Rasmus som gav os et oplæg da vi kom til hotellet var super Nice!
Vil helt klart overveje og købe en rejse til igennem sweetdeal..
Kan ikke forstå dem der klager sårn over små ting når man køber en rejse så billigt.

I det store hele fin service

Indimellem går der lidt længe inden man får varen, men det er vel samarbejdspartnernes ansvar - har ellers været tilfreds.

Sweetdeal gør hvad de kan

Jeg har via sweetdeal købet en vare i januar 2014. Jeg har endnu ikke fået varen. Sweetdeal kontakter leverandøren for mig, men har endnu ikke fået leveret varen endmu. Sweetdeal gør ikke nok. De har først i torsdags tilbudt pengene retur UDEN renter. Men lovede at varen kan leveres senere, hvis jeg venter. De har nemlig udsat leveringen igen til næste uge. Nu har de haft mine penge uden renter i to måneder, nu vil jeg bare have min vare. Sweetdeal har solgt mig varen, de har bare at sørge for at levere varen.

Hej Ellen,
Det lyder som en uheldig oplevelse, som vi meget gerne vil give dig et mere korrekt svar på, men det kræver at vi ved hvilket produkt du har købt og hvornår, for at vi kan tjekke op på tingene og give dig et ordenligt svar.

ezone.dk samarbejder med sweetdeal

Umiddelbart virker det ikke som om at der sker noget med min deal. Nu er der gået tre uger fra køb og jeg har endnu ikke modtaget noget fra ezone, ej heller om varen er afsendt eller forsinket. Kan se at ezone.dk er det samme som trendway.dk, som ikke har gode oplevelser. Umiddelbart tænker jeg at sweetdeal må til at have lidt mere opsyn/kritisk tilgang til de firmaer som de udbyder deals for. Ellers ender det med at blive utroværdigt.

Hej Lisa,
Vi vil meget gerne vil give dig et ordentligt svar, men det kræver at vi ved hvilket produkt du har købt og hvornår, for at vi kan tjekke op på tingene og vende tilbage.

Et godt "tilbud"?

Jeg ville købe en af de aktive Sweetdeals, de tre kamera-linser til mobiltelefon, da prisen ikke virkede helt gal. En hurtig søgning på nettet viste dog at de fås billigere, og det er da fair nok.

Det der ikke er HELT fair, er når man graver lidt i tilbuddet, og ser at "cphtrends.dk" er oprettet d. 3. marts i år (ingen grund til at nævne navnet på ham der har oprettet det, det er jo bare hans job. Han har ingenlunde en netbutik, i hvert fald ikke ifølge hans fb-profil). Og at "cphtrends.dk" har ET - 1 - eet produkt til salg, som såmænd er - yup, kameralinser.

En før-pris på 599,- er også helt i skoven, når man kigger på nettet. Hvorfor i ALVERDEN gider man alt det her humbug? Kan man ikke bare sælge linserne til 199,- - som ikke er en helt ringe pris selvom det fås billigere? Hvad er der med alt det her skæg-og-blå-briller?

Havde man været helt up front hos Berlingske Media havde jeg måske endda købt linserne - men jeg vil sørme ikke lyves for i processen.

Hej S Mejdal,

Tak for din anmeldelse.

Vores sælgere bruger normalt rigtig meget tid på at fremsøge de produkter, rejser og lokale deals vi formidler gode tilbud til, for netop at sikre tilbuddenes seriøsitet og ægthed.
Det er alfa omega for vores forretning og tillid hos vores mange brugere, hvorfor dette også er rigtig uheldigt.
Vi har talt med pågældende sælger og indskærpet vores klare retningslinjer omkring procedurerne inden en deal kan aftales og gå live.
Vi beklager meget fejlen og har også indskærpet over for vores partner at det er meget vigtigt at førpriserne afspejler markedet og en tilsvarende kvalitet, hvis det er noget vi skal køre deal med.

Til yderligere info kan vi informere om, at vi aldrig gør noget for at skære hjørner eller med vilje snyde om førpriserne, da det vil være direkte ødelæggende for vores forretning.

Vi håber derfor på din fortsatte tillid til Sweetdeal, hvor vi forsøger at spare danskerne for mange penge på diverse produkter, ydelser og rejser.

Fantastisk god behandling

Jeg købte et ur gennem Sweetdeal.dk og uret blev leveret af Gladly.dk. Uret gik i stykker efter meget kort tid og jeg sendte det tilbage til Gladly.dk. Jeg har slet ikke hørt fra Gladly.dk og har ikke noget ur. Jeg har så efterfølgende skrevet og ringet til Sweetdeal.dk og klaget min nød. Sweetdeal.dk har betalt alle pengene tilbage til mig for uret. Og det synes jeg er en fantastisk god behandling jeg har fået. Jeg har brugt Sweetdeal flere gange og har været meget tilfreds indtil nu. TAK FOR GOD BEHANDLING

Hej Lars,
Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at du er blevet behandlet korrekt og at du deler det på TP, tak for det.
Vi bestræber os altid på netop at "dobbelt-sikre" vores brugere, ved at de handler produkter hos nogle af vores partnere igennem Sweetdeal.dk.
Skulle der ske noget uventet og partneren, som her ikke har været til at få fat i, går vi ind og hjælper med reklamationen.
Rigtig god dag.

sweetdeal

har handlet meget på sweetdeal og aldrig haft problemer

Hej Henriette,
Tak for din anmeldelse ;-)

Utroværdigt

Har købt 7 billetter til brunch/frokost hos Amalfi.

Får besked fra Amalfi om, at de ikke har plads på nogle af de ønskede datoer og ikke kan forlænge beviset. De oplyser, at de har solgt alt for mange billetter og at vi kan få pengene tilbage hos Sweetdeal. Det er flot at have givet sin familie sådan en dejlig julegave!!!

Hej Anne,
Vi er rigtig kede af, hvis der ikke har været plads på Amalfi på de af jer ønskede datoer.
Det er jo desværre sådan at restauranten kan blive fyldt op, hvis det er et populært sted og lige netop her, har vi sendt rigtig mange kunder ned, hvorfor det altid er en god idè at booke i god tid.
Heldigvis sikrer vi jo dine penge, så du blot skal kontakte kundeservice for at få dine penge igen.

Elendig Service

Jeg har bestilt nogle dyner hvor man så hæver pengene med det samme - normal sker det i øvrige butikker når varen er sendt. Derudover har jeg skrevet og ringet ind, men der skal så følges op med leverandør og indtil videre kan jeg ikke få at vide hvornår jeg så kan regne med at få mine penge.

T

Hej Tien,
Under vores produkt-deals skriver vi tydeligt i betingelserne at pengene hæves ved bestilling, hvilket er i overensstemmelse med reglerne på området.
"Ved køb af denne deal accepterer du at varen forudbetales og ved levering betragtes dealen som indløst."
Jeg er ikke helt sikker på om du har fortrudt dit køb, da du skriver at du afventer pengene? Mener du at du afventer dynerne eller har du refunderet?
Hvis du har refunderet, skulle de være overført til dig.
Hvis du afventer dynerne, står der i dealen at de leveres indenfor 3 uger.

Elendig service!

Benyttede mig af en af sweetdeals tilbud. Eftersom det kun fremgik af tilbuddet hvornår det var gyldigt til og ikke hvornår det var gyldigt fra, måtte jeg gå ud fra at tilbuddet var gyldigt på købstidspunktet.
Da jeg kommer ud på restauranten for at indløse mit tilbud, bliver jeg informeret om at tilbuddet ikke er gyldigt endnu, så vi kun kunne vælge, at få serveret en anden menu, en menu vi ikke kunne lide!
Efterfølgende skriver jeg til Sweetdeal for at klage over, at gyldighedstidspunktet ikke fremgik af tilbuddet, og at det er for dårligt man ikke får hvad man har betalt for..
Sweetdeal svarer så at det er en fejl de har lavet, at de ikke har oplyst gyldigshedstidspunktet, men at der ikke var noget de kunne gøre ved det....
Ikke noget at gøre ved det??? Vi har betalt for noget vi ikke har fået, og vi har brugt tid og penge på transporten til og fra restauranten! Virkelig en dårlig service af Sweetdeal, at de ikke engang kompeserer for en fejl de selv har lavet!

Kære Christina,
Du skriver desværre ikke noget konkret om hvilken deal det var, hvorfor det er lidt svært for os at hjælpe dig.
Hvis du vil oplyse hvilken deal og din mail eller navnet dealen er købt i, så vil vi vende tilbage til dig.
Vi har prøvet at slå dig op på dit navn, men kan ikke se du har købt noget.

UTROLIG DEJLIG FERIE

Hej alle vi er næsten lige kommet hjem fra en utrolig dejlig ferie i Tyrkiet med sweetdeal. Jeg er nok normalt en dem der selv vil gøre alting selv og all incl passer ik til os for vi vil selv ud og finde tingene derfor valgte vi ikke pakken til de 199 euro og DET FORTRØD VI I DEN GRAD, kan kun tilslutte mig alle dem der siger sikke et rod uden pakken.Vi ankom sent
på hotellerne også som iøvrigt også fortalt af rasmus på mødet iøvrigt et super proffesionelt afholdt møde 5 stjerner til ham of vi prøvede at finde taxier busser osv for bare at et finde et ordenligt sted hmmmmm vi var kloge troede vi ialt 8 personer som spiste på den første og bed bedste restaurant vi alle og jeg gentager ALLE RØG PÅ POTTEN MED DÅRLIG DÅRLIG MAVE FRA DEN LOKALE REATAURANT, vi betalte ca 40 euro med taxi inkluderet og så selvfølgelig dårlig mave ævvv, næste dag efter vi igen ankom til hotellet sent fik vi heldigvis
fat i rasmus som sørgede for vi kunne få pakken Alligevel TAK efterfølgende havde vi ingen problemer og vi nød hvert er måltid på alle hotellerne vi kunne jo helt selv bestemme hvordan vi ville designe vores
velsmagende suppe forret hovedret og
Sublime desserter der var alt simpelthen alt
og alle de stortset gratis drikkevarer fels kan min kone godt li en gin og tonic hvergang hun drak sådan en kostede det 80 kr men ik for os :-)

vi skylder rasmus en stor tak for at redde os fra vi ik gad lytte fra starten, hele turen får 5 stjerner også guiden ercan var utrolig god og dygtig tak vi kommer helt sikkert igen og næste gang tænker vi ik 2 gange vedr. Køb af den billige pakke mvh jørgen og gitte

og jeg venter....

ringe leveringstider..

Hej Mohamed,
Hvis vi vidste hvad du ventede på, kunne det være vi kunne hjælpe?
Sweetdeal-teamet

Pas på med at købe via sweatdeal - især hold Jer fra dtf-travel

Jeg havde købt en deal til Gourmetophold for 2 personer i Silkeborg, og der stod i dealen at dealen var gyldigt til januar til 1 juni 2014. Pr. 24 Februar bestilte jeg min deal men fandt ud af, at dealen var ugyldig da den ikke var bestilt i aftalt tid, for der stod i beskrivelse at dealen skulle bestilles minimum en måned inden dealen udløb hos sweatdeal - som jo er i Juni månen - troede jeg. Deres tolkning er at den skulle bestilles senest en måned efter at dealen var udløbet som tilbud via sweatdeal. Juridisk har de sikkert ret, men så mister jeg virkelig alt for sweatdeal hvis de bevist prøver på tjene penge på at folk misforstår deres betingelser. Jeg havde ellers en forståelse af at Sweatdeal var en ideel ting for både udbyder og efterspørger og meningen var at de gerne ville have at man brugte dealen, for at få en god oplevelse så man igen bestiller, men den illusion er ihverfald ikke tilstede mere. Forstår ikke hvorfor Sweatdeal vil accepterer at man som køber bliver snydt af udbyderen. mvh Ole

Jeg har købt mange deals igennem Sweatdeals og det har altid fungeret til stor tilfredshed for køber og sælger, derfor er det endnu mere uforstående at man ønsker at miste sit gode navn og ry pga. nogle udbudsvilkår som er meget ugennemskuelig og kun har til formål at tjene penge på deals som ikke bliver booket, men det er Sweatdeals ansvar at sikrer disse betingelser af deres leverandør, derfor kun 1 stjerne.

Altid elsket de deals jeg har købt

Jeg kan godt lide at købe hos Sweetdeal.dk

Luft ballon tur i Kappadokien var helt fantastisk!

Vi har lige været på vores anden tur med Wow Travel til Antalya, så vi var velforberedt på at man skulle have euro med. Næste gang vil vi også tage nogle tyrkiske lira med for at købe te, kaffe osv.
Turen var velorganiseret og vores guide Fuat var meget kompetent. Vi var meget heldige med vejret solskin og igen vind mens vi var i Kappadokien. Vi slap fra tæppe og smykke fabrikker uden at købe noget; det er godt nok svært at vurdere ind for så kort et tidsrum om priserne er rimelige, især når man ikke har nogen speciel kendskab til tæppe og diamander. Min morgen tur over Kappadokien i en luft ballon var en fantastisk oplevelse.
Det er godt at vide at man kan sagtens tage den lokale minibus til Side, fra ens hotel i Antalay region, det koster 1.5 euro, men det er ikke nogen Wow Travel eller deres dansk repræsentant - Rasmus, oplyser om. Rasmus påstod at han havde lavet en aftale med Siam Elegance Hotel om en spå behandling til kun 29 euro istedet for 45 euro på vore første hotel. Det vidste sig ikke at være sand. Det var den eneste skuffelse på vores tur.

sweetdeal.dk Details

Visit Sweetdeal