Sweetdeal reviews

Sweetdeal reviews

4.9

Luft ballon tur i Kappadokien var helt fantastisk!

Vi har lige været på vores anden tur med Wow Travel til Antalya, så vi var velforberedt på at man skulle have euro med. Næste gang vil vi også tage nogle tyrkiske lira med for at købe te, kaffe osv.
Turen var velorganiseret og vores guide Fuat var meget kompetent. Vi var meget heldige med vejret solskin og igen vind mens vi var i Kappadokien. Vi slap fra tæppe og smykke fabrikker uden at købe noget; det er godt nok svært at vurdere ind for så kort et tidsrum om priserne er rimelige, især når man ikke har nogen speciel kendskab til tæppe og diamander. Min morgen tur over Kappadokien i en luft ballon var en fantastisk oplevelse.
Det er godt at vide at man kan sagtens tage den lokale minibus til Side, fra ens hotel i Antalay region, det koster 1.5 euro, men det er ikke nogen Wow Travel eller deres dansk repræsentant - Rasmus, oplyser om. Rasmus påstod at han havde lavet en aftale med Siam Elegance Hotel om en spå behandling til kun 29 euro istedet for 45 euro på vore første hotel. Det vidste sig ikke at være sand. Det var den eneste skuffelse på vores tur.

God ferie til god pris

Min mand og jeg er lige kommet hjem fra en ferie til Antalya som vi har købt på sweet deal travel. Rundrejsen til Kapadokia var fantatisk (dog en lidt lang tur i bus) vi var meget tilfredse med alle hotellerne og syntes der var god service og hjælpsomme guides.

Selve turen var fin

Jeres Guide Steen var helt forfærdelig, han vidste intet om noget. Har ikke fundet ud af hvad meningen med at han skal være der.
Kunne godt have undværet besøget på tæppe, læder og smykke husene. En al for voldsom salgsteknik, man følte sig meget uvelkommen hvis man ikke købte noget.
Synes også at jeres hoteller ligger lidt for langt væk , det er meget svært at komme nogen steder når man har dage for sig selv
Mvh Kirsten Sørensen
Paradisdalen 25
8600 Silkeborg

Yume Sushi har skrevet værdi 398 kr., men på menukortet svarer det til 350 kr.

Sweetdeal bør verificere værdi af tilbud før de offentliggør dem. Ser frem til at modtage differencen, hvis de vil tages seriøst i fremtiden.

Har hørt andre beklage sig over samme problemstilling med for høje værdier.

Hilsen Jakob

Kære Jakob,

Vi tjekker altid førpriserne hos vores partnere, da det naturligvis er vigtigt at de tilbud de formidler igennem Sweetdeal er korrekte.
Nu har vi netop forelagt din klage for partneren, som vender tilbage med følgende regnestykke, hvorfor vi ikke helt forstår din dårlige anmeldelse?!

Menu 1:
2 stk nigiri tun - 48 kr
2 stk nigiri reje - 44 kr
34 stk. i alt.
Normalpris: 398,- SDpris: 139,-

Vi har selv tjekket det på deres hjemmeside og det passer som de skriver.

I øvrigt er det altid muligt at ringe eller skrive ind til vores kundeservice med spørgsmål, da vi selvfølgelig også kan fejle. Dette ville vi sætte pris på inden en dårlig anmeldelse, som i dette tilfælde ikke havde noget belæg.

Vi håber du vil opdatere din anmeldelse.
Rigtig god dag.

Tager ikke kundehenvendelser seriøst

Mine forældre køber en dims så de kan streame fra deres ipad til deres tv.

Sweetdeal prisen var 289,- selvom normalprisen på nettet efterfølgende kan ses til 249,-

Men produktet virkede ikke og derfor taget jeg kontakt til sweetdeal da mine forældre ikke er så tekniske og da der ikke var dansk brugsanvisning med. Servicemedarbejderen påstod hårdnakket at de ikke var forpligtet til at levere dansk brugsanvisning, og dermed modsagde info herom på både forbrugerrådet og forbrugerombudsmandens hjemmeside.

De lovede at ringe tilbage efter at have undersøgt tingene nærmere, hvilket ikke skete, men derimod sendte de blot en mail om vi skulle kontakte et andet telefonnummer.

Der er handlet med sweetdeal, der er betalt til sweetdeal og de har tjent penge på mit køb ved sweetdeal - Og dermed kan de heller ikke fralægge sig det objektive ansvar med at servicere når der er fejl og mangler.

Nu har jeg snakket med mine forældre og er blevet enige om at lave en indsigelse i deres bank, da vi har forsøgt at tage kontakt til sweetdeal, men bliver blot kastet rundt. Så må banken kunne trække pengene tilbage.

Hej Jakob,

Vi beklager hvis i er blevet kastet rundt, det er ikke den kundeservice vi ønsker at tilbyde.
Da vi logger alle henvendelser i vores kundeservice, kan vi dog se at du er blevet tilbudt at få pengene tilbage, hvorfor det undrer os at du laver indsigelse i banken i stedet for blot at returnere købet.
Du er altid sikret ved køb på Sweetdeal efter dansk lovgivning og fordelen er at du er sikret 2 steder, både hos partneren og hos os, da vi altid vil hjælpe, hvis produktet ikke svarer til forventningen, er i stykker eller lign.

Det skal dog siges at vi er formidlere af gode tilbud, hvorfor vi naturligvis henviser til den pågældende partner vedr. spørgsmål til produktet, reklamation og fragt. Vi har jo ikke know-how inden for alle de produkter vi formidler på Sweetdeal.dk, fra mange forskellige samarbejdspartnere.

Hvis jeres produkt ikke virker, skal i blot sende det retur til partneren, som så vil informere os, så vi kan udbetale pengene til jer.
Vi skriver også i dealen: "Har du spørgsmål til varen eller levering, send venligst en mail til kundeservice@mono-design.dk"

Så i er velkomne til at skrive til sweetdeal@berlingske.dk når i har sendt produktet retur, så udbetaler vi pengene til jer, når vi kan konstatere at produktet er modtaget hos partneren.

Sweetdeal-teamet

Great deals with awful service!

11 days ago I have purchased a winter jacket from Sweetdeal.dk that had a very good price and short delivery time - as stated (with big red letters!) on their website, would be 3-5 DAYS. (Even though I do not really speak danish myself, I have translated the page and gave my friends to look at it and make sure that I understood everything correctly.) I have been waiting patiently all this time, understanding that a small delay is possible. However, today I received a letter that said that there has been a mistake and my order will come in 3-4 WEEKS! Seriously?! I was counting on wearing it THIS winter, but by the time I will receive it - it will be too warm outside for it! This was my first, and now last time I'm buying from Sweetdeal. Very disappointed!

Hi Jelena,
We are really sorry for the inconvenience.
There was a "splash" by mistake, put on the deal with the tekst 3-5 days delivery.
Below in the text "det med småt", the 3-4 weeks was written as it should be, but unfortunately the splash from another deal showed up on this on.
If you dont want the jacket you should just contact our customer service and we will make sure that your purchase is refunded.
Best Regards
Sweetdeal-team

Altid til at regne med...

Jeg har brugt Sweetdeal op til flere gange og jeg har aldrig haft problemer. Tingene er altid blevet leveret til tiden, og alt er som de har lovet. Hvis det har været restaurant-besøg jeg har købt, kan det jo ikke være nemmere, bare print ud og tag afsted..
Jeg har prøvet andre deal-sider, men er altid vendt tilbage til sweetdeal, da de bare er bedst og man ved at man kan regne med dem.. Så tak Sweetdeal, I kan godt regne med mig som kunde langt ud i fremtiden..!!

Maja

Sweatdeal har været fair for en dårlig samarbejdspartner

Jeg har for meget længe siden købt en sweatdeal på Hotel Gudenå og jeg har et utal af gange forsøgt at booke et ophold men det lader sig aldrig gøre. Den seneste bookning her til den kommende weekend er pludselig også blevet aflyst grundet ombygning.
Swetdeal har herefter refunderet alle pengene, hvilket jeg synes giver en god sikkerhed for igen at købe deres gode tilbud.

Zap zuzme en go ide

Jeg elsker at spare penge og jeg elsker at gå i byen. Disse 2 ting burde ikke kunne enes, men med Sweetdeal kan jeg både få i pose og i sæk.
Jeg har aldrig haft problemer, beviserne kommer med det samme, der er ingen problemer når jeg skal indløse dealen og når jeg ikke at få brugt dealen inden deadline, skriver jeg bare til Sweetdeal, så sætte de beløbet ind på min deal-konto.

Her kan det bedst betale sig at købe sine deals:)

Jeg har prøvet rigtig mange deals-hjemmesider, og har helt klart fundet sweetdeal som den bedste. Grunden til dette er at de behandler deres kunder ordenligt. Jeg har nemlig flere gange haft problemer med at indløse værdibeviser pga evt. lukninger eller lign., men sweetdeals har altid kontaktet mig FØRST, hvis der har været noget mht deres beviser. Ikke som andre hjemmesider som fx groupon, hvor alt er op til kunderne selv. Sweetdeal sender også mails ud når de beviser man har købt hos dem er ved at udløbe. Det er en rigtig stor hjælp, og jeg har også altid modtaget mine køb! Efter stormen Bodil var der fx et af sweetdeals steder som havde fået vandskade og derfor lukkede i en periode. Dette fik vi straks mails om, og der var mulighed for forlængelse af tilbuddet og alt fungerede bare som det skulle. Det kan man ikke sige om så mange andre hjemmesider. Så håber bare i fortsætter som i gør, for så bliver jeg ved med at købe hos jer:)

Lever ikke op til tilbuddenes ordlyd

Jeg har nu flere gange handlet med Sweetdeal. I starten var tilbuddene OK. Men nu bærer det 100% præg af, at de har for effektive sælgere, som både presser dem som skal yde servicen/varen - samt ikke tjekker deres pågældende kunde!
Jeg har oplevet det ved et bil-klargørings tilbud, hvor det slet ikke levede op til hvad man kan forvente.
Derudover har jeg senest modtaget et flere-dages hotelophold i Berlin (på Best Western). Og dette levede slet ikke op til hvad man som minimum kunne forvente.
Yderligere burde Sweetdeal som minimum forespørge de personer som køber tilbuddene, om de har været tilfredse. Hvis ikke, bør de rette op på det omgående!
SÅ: der er absolut gået inflation i kvaliteten, troværdigheden og leverancerne hos Sweetdeal !

Hej Jacob,

Vi er kede af at du opfatter Sweetdeal på nævnte måde.

Vi bruger rigtig meget tid på at kvalitetstjekke vores partnere, da en dårlig deal, altid lander tilbage på vores bord med en masse refunderinger og tabte penge til følge.
Dette er vi naturligvis ikke interesseret i, derfor gør vi alt hvad vi kan for at levere de bedste deals til danskerne.

Den kan selvfølgelig smutte, da alt ikke er muligt for os at teste, eks. hoteller i udlandet, hvorfor vi så i stedet bruger forskellige internationale guides i stedet.

Vedr. tilfredsheds undersøgelser har vi lavet en del og sendt ud til tilfældige dele af vores database, men vi er også nu igang med at skulle bruge eks. Trustpilot mere aktivt, ved at sende mails ud til vores brugere som køber en deal og spørge om deres oplevelse.

Hvis du har nogle specifikke klager på nogle oplevelser, eks. bil-klargøring, så vil jeg anbefale at kontakte firmaet, da vi blot er formidlere af gode tilbud og ikke står for udførelsen. Hos dem, kan man ligesom normalt, reklamere for sit produkt/ydelse, hvis man er utilfreds.
Som sidste led kan man kontakte vores kundeservice, med sin konkrete klage, hvis vores partner, mod forventning, ikke kan/vil hjælpe.

Sweetdeal-teamet

Fungere fint, men vær opmærksom

Jeg har handlet med sweetdeal et par gange, alle gange med et tilfredstillende resultat. Det er dog meget vigtigt man læser meget nøje hvad der står i dealen. ofte er der begrænsninger på hvornår du kan benytte dealen, fx. Klokkeslet ved restaurant besøg.

Et klagepunkt er der dog, jeg modtaget hverdag mails fra sweetdeal med alverdens tilbud, og dette er også super lækkert. Men nu da jeg ikke længere er interesseret i disse mails, så fungere deres frameldelse åbenbart ikke.. Modtager stadig mails, men nu har jeg sendt en mail til sweetdeal, så må vi se hvad der sker.

edit: efter en kort mail korrespondance med sweetdeal, er jeg nu frameldt deres nyhedsmail.

Hej Carsten,
Tak for din anmeldelse.
Vi har afprøvet afmeldingslinket og det skulle virke fint.
Har du fået det til at virke?
Hvis ikke, så skriv venligst til min mail på: malb@berlingskemedia.dk, så sørger jeg selv for at følge dette til dørs, hvis du fortsat vil afmeldes nyhedsbrevet.
Beklager ulejligheden.
Sweetdeal-teamet (Mark)

Jeg har aldrig haft problemer

Jeg køber kun sweetdeals til restaurantbesøg og har aldrig haft nogen problemer.

Hej MT,
Tak for din anmeldelse ;-)
Sweetdeal-teamet

Fin kundeservice, men elendig levering!

Bestilte et PS3 stik inde hos Sweedeal.
Der gik halvanden måned før jeg modtog stikket.
Ringede flere gange til deres kundeservice, som dog var flinke og imødekommende overfor mig.

Men eftersom der gik halvanden måned inden jeg modtog min pakke er jeg svært utilfreds. Det har selvfølgelig også noget at sige at det firma de samarbejder med ikke har været ret gode (Accession) mener jeg de hedder.

Og der blev sagt min adresse var forkert, hvilket var løgn. (dårlige undskyldninger)

Da jeg for 3 gang ringede efter halvanden måned, og min tålmodighed var brugt op, måtte jeg snakke med STORE ord!!!! Og det var åbenbart det der skulle til, da jeg modtog pakken 2 dage efter :)

Hej Michael,
Tak for din besked.
Vi ville ønske at du havde kontaktet Accession i stedet, da vi som firma blot er formidler af gode tilbud og jo ikke har noget med reklamation eller levering at gøre.
Jeg er sikker på at du kommer hurtigere igennem en anden gang, hvis du kontakter partneren direkte, i stedet for igennem vores kundeservice, da vi så også skal afvente deres kundeservice, hvilket er lidt ærgerlig for svartiden overfor dig som kunde.
Vi kan ikke rykke noget frem i vores kundeservice, da vi som nævnt ikke har noget med leveringen at gøre.
Vi beklager dog leveringstiden, som blev 6 uger i stedet for de 3, der var angivet i dealen, hvilket vi har bedt vores partner om at rette ind til evt. fremtidige deals.
Håber dog du er tilfreds med produktet ;-)

ALDRIG MERE SWEETDEAL TRAVEL / WOW TRAVEL

Dette er en fortsættelse af min tidligere anmeldelse af Sweetdeal Travel:
Antal stjerner: 1(fordi man ikke kan give 'nul' stjerner)

Se evt. min anmeldelse af Sweetdeal Travel fra december 2013. Den anmeldelse drejer sig om en netop afsluttet tur til Antalya.
For at starte med et resume bagfra:
Da Sweetdeal tilsyneladende ikke har check på, hvilket rejseprogram de solgte til mig... beder en ansat fra Sweetdeal mig om at sende forskellen på det program, som jeg købte i april 2013 i forhold til det rejseprogram vores tur til Antalya i November rent faktisk bestod af. Det sendte jeg til Sweetdeal for 3 uger siden. Efter modtagelsen af de ønskede informationer, vælger den ansatte at ‘give op’ og beder mig om at oversætte min klage til engelsk, så den kan sendes videre til WOW Travel. Jeg troede at jeg læste forkert... I mine øjne burde Sweetdeal for lang tid siden selv have oversat min klage og videresendt den til WOW Travel.
Jeg er meget overrasket over, at en så useriøs forretning som Sweetdeal, kan høre til under en seriøs avis som Berlingske’s paraply..... på godt og ondt bliver klogere hver dag.

Siden min anmeldelse i december 2013 har jeg været i korrespondance med Sweetdeal.
Sidst for 3 uger siden, hvor Sweetdeal bad mig om til sende en kopi af det rejseprogram af turen til Antalya, som jeg købte i april 2013. Grunden hertil var, at en del af min klage netop gik ud på, at det rejseprogram vi rent faktisk havde i Antalya og omegn, slet ikke stemte overens med det program, som jeg købte i april.
Helt utroligt at Sweetdeal skal bede kunden om at sende en kopi af det rejseprogram, de havde til salg og som jeg købte.
Derudover vælger Sweetdeal helt at overse, at vores hjemrejse blev forsinket med 10 timer. Ej heller at kommentere, at det rent faktisk var mig - og IKKE TIT Travel, WOW Travel eller i sidste ende Sweetdeal, som har solgt mig rejsen - der fandt ud af, at vores hjemkomst var forsinket med 10 timer. Det er værd at bemærke, at det var samme dag, som vi skulle rejse hjem, at jeg blev opmærksom på forsinkelsen. En helt - for mig, fuldstændig uacceptabel måde at drive forretning på. Måden jeg fandt ud af forsinkelsen på, var at kigge på www.cph.dk. Her var der ikke nævnt noget fly, der skulle ankomme fra Antalya på det planlagte tidspunkt. Senere samme dag møder jeg tilfældigt en fra TIT Travel. Han havde ikke tid til at tale med mig angående forsinkelsen, da han var på vej til et informationsmøde for nye gæster!!
I dag har jeg modtaget den seneste mail fra Sweetdeal.
Heri beder Sweetdeal mig om at oversætte min klage til engelsk, så klagen kan sendes til WOW Travel. Kan det blive mere useriøst... absolut ikke i mine øjne!
Det er ikke WOW Travel, der har solgt mig rejsen. Sweetdeal har solgt mig rejsen og WOW Travel er Sweetdeals samarbejdspartner. Derfor er det naturligvis ikke mig, men Sweetdeal der bør sende en oversættelse af klagen... hvis de vel at mærke er en seriøs forretning.
For mit vedkommende: ALDRIG, ALDRIG MERE SWEETDEAL TRAVEL / WOW Travel. Samtidig er jeg absolut ikke en positiv omvandrende reklamesøjle!!!

===========================================================
Jeg har valgt at sætte hele indhold af min mail, som jeg sendte til Sweetdeal den 22. december.
Inden afgang til Antalya skrev jeg - grundet manglende informationer - sammen med Sweetdeal. Efter hjemkomst skrev jeg nedennævnte tekst til Sweetdeal den 22. december.
Jeg havde ærlig talt forventet at modtage et svar på min henvendelse. Da det endnu ikke er sket, har jeg valgt at vise hele indholdet af min mail til Sweetdeal den 22. december:

Kære Sweetdeal,

På grund af sygdom, har det desværre ikke været muligt at sende denne mail til dig tidligere.

Jeg er nu hjemme igen efter en uge i Antalya med WOW Travel. rejsen købt hos Sweetdeal.
Turen gik absolut ikke som forventet. Forløbet har jeg ridset op i disse punkter:
Ingen information / billetter modtaget indenfor den oplyste tidsfrist. Information om afgangstid kun modtaget efterfølgende min forespørgsel til WOW Travel.
Ingen billetter (hverken til eller fra Antalya) modtaget før afrejse. Vi skal 'blot' møde op ved skranken i Terminal 2 var beskeden.
Fly afgår / ankommer rettidigt fra København / Antalya.
Fra Antalya lufthavn køre vi sammen med vores tyrkiske guide (fra TIT Travel) direkte til et hotel i nærheden, hvor et informationsmøde afholdes.
Vi bliver budt velkommen af en dansk repræsentant (fra TIT Travel). Der var vidst ikke nogen der forstod, hvorfor det var ham og ikke vores tyrkiske guide, der skulle byde os velkommen.
Vi var heller ikke de eneste der syntes, at den danske ’guide' var ganske uudholdelig at høre på. Jeg tror at han selv, var den eneste, der kunne holde ud at høre på ham. Jeg vil ikke bruge tid på at fortælle, hvorfor han var så uudholdelig at høre på, men blot nævne at han afsluttede sin tale med at sige til os: Nu må I meget gerne klappe af mig!!
Den danske ’guide's funktion var at sælge en all inclusive pakke, som skulle dække frokost, aftensmad og entre ved de forskellige seværdigheder. Denne pakke kostede 199 €. Det meste af hans salgs tale havde dog ikke ret meget med virkeligheden at gøre, forstået på den måde, at bl.a. restaurant priser ikke var så høje, som han fortalte. All inclusive var heller ikke all inclusive.
Nogle dage gav det ikke nogen mening, at vi både skulle have frokost og aftensmad. For eks. blev frokosten indtaget sent om eftermiddagen, hvorefter aftensmaden blev serveret få timer senere. Hvem er sulten 2-3 timer efter man har spist frokost?
I. fgl den danske guide var restaurant priser for frokost og aftensmad meget høje, og det kunne derfor med fordel betale sig at købe en all inclusive pakke. Virkelighed: restaurant priserne var på ingen måde høje.
I regnskabet for de 199 €, som all inclusive pakken kostede, var inkluderet entre billetter til alle serværdighederne. Kigger man på programmet, som fulgte med dealen, kan man læse, at alle entre udgifter var dækket i købsprisen, undtaget entre til Pamukkale, som kostede 10 €. Dvs at man betaler entre billetter TO gange. Én gang ved køb af rejsen og én gang ved køb af all inclusive pakken.
Rejsen varede en uge og vi boede på 5 forskellige hoteller; hvoraf 3 på hinanden efterfølgende overnatninger, var på 3 forskellige hoteller. Derudover startede disse 3 dage med, at vi skulle op kl 5.30 og 6.00. Ikke ligefrem et tidspunkt man forbinder med ferie.
I programmet for ferien reklameres der med 4 og 5 stjernede hoteller. Vi boede på ét 4-stjernet hotel og de øvrige hoteller var 5-stjernede. Det eneste hotel, der levede op til 5 stjerner, var hotellet i Alanya. De øvrige 5 stjernede hoteller var absolut meget tvivlsomme 5 stjernede.
Dagen før vores afgang fra København blev vi informeret om afrejse detaljer fra Antalya til København; afgang fra Antalya torsdag den 21. november kl 05.00 og ankomst København kl 08.00. Det vil sige afgang fra hotellet i Alanya kl 01.00.
Onsdag den 20. november omkring kl 12 blev jeg via cph.dk opmærksom på, at der IKKE landede et fly fra Antalya den følgende morgen kl 08.00. Det gjorde der derimod den samme dag, men kl 17.30 den samme dag.
Ikke en lyd fra den danske guide eller andre fra TIT Travel om forsinkelsen. Kort tid efter at jeg blev opmærksom på forsinkelsen, så jeg tilfældigvis den danske guide i hotel receptionen og spurgte ham naturligvis til forsinkelsen. Han havde ikke lige tid til at tale med mig, da han var på vej til informationsmøde. Han sagde dog, at han ville vende tilbage til mig. Det gjorde han imidlertid ikke... ej heller til andre at rejseselskabet.
Ingen fra vores rejseselskab blev kontaktet af TIT Travel. 'Pludselig' lå der en mappe på disken i hotellets reception. Heri stod der, hvem der skulle flyve på hvilke tidspunkter. Vi skulle nemlig ikke alle rejse med det samme fly til København... nogle skulle oven i købet ikke flyve direkte til København.
Jeg finder det ganske forkasteligt, at man selv skal blive opmærksom på, at vores afrejse er ca 10 timer forsinket. Derudover ved vi intet om, hvad forsinkelsen skyldes. Desuden følger der normalt en kompensation med ved en så stor forsinkelse. Alt det planlagte i forhold til hjemkomsten blev ændret; heri blandt parkering i lufthavnen og mine hunde måtte blive en dag ekstra på hundepensionen.
I forhold til de - før afrejse fra København - manglende oplysninger om fly afgange og ankomster ved både ud- og hjemrejse, havde den danske guide følgende kommentar ved vores informaitonsmøde: I har sikkert alle oplevet, at I ikke har modtaget nogle afrejse detaljer / flybilletter inden jeres afrejse fra København... det er ganske normalt for WOW Travel!
En sidste bemærkning: på turen er inkluderet nogle fabriksbesøg, bl.a. tæppe-, læder- og smykkefabrik. Det er helt almindeligt på sådan en tur. Det negative er, at der var afsat alt for lang tid til disse fabriksbesøg, hvor det naturligvis er hensigten, at de besøgende skal købe varer på fabrikken. Den afsatte tid var alt for lang og resulterede i, at vores efterfølgende frokost / aftensmad blev alt for kort; omkring 30-45 minutter.

Alt i alt var denne en uges ferie i Antalya og omegn absolut IKKE nogen god oplevelse... takket være TIT Travel, WOW Travel og i sidste ende Sweetdeal, som har solgt mig denne tur til Antalya.

Kære Pia,

Vi beklager naturligvis at jeres ferie ikke levede op til forventningerne. Ydermere beklager vi, at I heller ikke har været tilfredse med vores tilbagemelding.
Som vi skrev i vores mail den 21. januar 2014, så er det vigtigt at i oplyser de konkrete mangler der har været for at kunne behandle jeres klage bedst muligt.
Er man ikke tilfredse med Sweetdeal Travels afgørelse i en sag, er man altid velkommen til at gå videre til Pakkerejse Ankenævnet.
Du er også velkommen til at kontakte vores Travel-ansvarlige Anna på anaz@berlingskemedia.dk

Mvh. Sweetdeal-teamet

Har benyttet sweetdeals flere gange

Og ikke en eneste gang har jeg følt at jeg er blevet snydt, selvfølgelig skal man ikke stole blindt på tilbudende, eller altid forvente det er det billigste sted.

Jeg har tidligere købt en ferie, dog ikke den som der er flere der kritisere, men vi oplevede intet andet, end af vores bedste ferier !

dertil vil jeg sige, at det er en rigtig god service, at de sender en "din kupon udløber snart" besked!

;-))))

Har købt mange deals og har altid været meget tilfreds. De gange jeg ikke fik brugt mine deals var det bare en mail eller en opringning der skulle til for at få pengene tilbage. Kan kun varmt anbefale deals hos Sweetdeal...+ altid venlige personer som sidder i kundeservice.....

Hej Ellen,
Tak for din fine anmeldelse.
Vi er glade for at du har haft gode oplevelser, både med vores samarbejdspartnere og vores kundeservice.
Rigtig glædelig bagjul.

Ferie i Tyrkiet

Jeg har været på samme tur, som flere allerede har anmeldt, bl.a. Ulla Frastein, i perioden 14 - 21 november 2013, og jeg er enig i hendes beskrivelse/oplevelse af turen, kan tilføje, at jeg talte med flere af de medrejsende, som alle var utilfredse med turen. En af gæsterne besøgte det hotel, Siam, som vi iflg. beskrivelsen skulle bo på, dette hotel som var beligende ca. 5 minutters gang fra det hotel, som vi blev indlogeret på, Dyadom, havde iflg. ham en væsentlig højere standard, og hotellet var ikke overbugget, så det kan vel kun være sparehensyn der gjorde, at vi ikke blev indlogeret der.
Den danske guide, som holdt informationsmøde den dag vi ankom, gjorde i klare vendinger opmærksom på, at det ville blive dyrere, hvis vi ikke købte alt inclusive, der dækkede kost + drikkevare ad libitum de dage, hvor vi var på Dyadom, denne pakke kostede ca. 250 euro pr. person.
Da jeg den ene aften bestilte en gin og lemon, fik jeg besked på, at der ikke var nogen lemon, den næste dag var der heller ingen lemon, og jeg bestilte så en vodka og juice, men fik at vide, at de ikke havde mere juice, og at de ikke fik mere, så det tydede på, at hotellet var ved at lukke for sæsonnen.
Med hensyn til maden på det påståede 5* hotel, kan oplyses, at der var en udmærket salatanretning og et flot kagebord, men hovedretterne, var yderst begrænset, der var kylling hver dag samt en fisk, så hvis man ikke er til disse retter, var man ilde stedt.
Bussen, som vi befandt os i under rundturen, kan bemærkes, at det var en bus uden toilet.
Guiden, som bragte os til tæppefabrik, smykkefirma og skindfabrikker, oplyste, at han modtog provision af det vi købte, derfor var vi tvangsindlagt til disse ophold med agrassive sælgere.
Som udgangspunkt var turen billig, kr.1.499,- pr. person, men i den sidste ende blev det en dyr tur, og selv om sweet-deal i deres svar til de utilfredse kunder, bruger at de har sendt 10000 på denne ferie, ( har nogen fra sweet-deal selv deltaget?), så kan jeg kun fraråde andre at tage på deres ferietilbud.
Jeg har også selv tifligere købt tilbud til spisesteder, der hvor jeg selv deltog, var der bl.a. perlehøne på menuen, da perlehøner er små fugle, havde jeg nok forventet, at det var en hel perlehøne, men det var kun ½ perlehøne, jeg har desværre også givet en gave til venner, hvor de, efter at have bestilt bord i forvejen, fik et vådt havesæt, som havde stået udenfor, sat indenfor, da der var optaget af andre gæster ved bordene indenfor.
Jeg er færdig med sweet-deal efter disse oplevelser.

Hold jer langt fra deres Tyrkiet rejser!

Vi købte to mand en tur til Tyrkiet i perioden 27/10/13-03/11/13. Der blev lagt op til, at det skulle være spaophold og afslapning, hvilket absolut ikke var tilfældet. Af vores 7 dages ferie, havde vi 2 dage med afslapning, resten af tiden boede vi praktisk talt i vores kufferter da vi boede på i alt 3 hoteller på en uge! Vi var uden varsel blev ombooket til et andet hotel, så da vi ankom i Tyrkiet, skulle vi bo et helt andet sted end planlagt, omkring 60 km fra det oprindelige sted.
Da Sweetdeal havde lavet en fejl i planlægningen blev vi tilbudt at udskyde vores rejsedato fra d. 24 til d. 27, hvor vi ville blive kompenseret med all inclusive i to dage. Hvad der ikke var nogen der sagde var, at man i dette resorts "vinter periode", som selvfølgelig startede d, 1 november, ikke kunne få denne all inclusive, uden at betale for halvpension først. Altså var kompensationen lig nul uden at vi selv betalte for den. Derudover blev vi ved ankomst til hotellet informeret om, at de havde tre forskellige pakkeløsninger for ugen, som inkluderede måltider til hele turen. De obligatoriske udflugter og hotellets beliggenhed gjorde, at man ikke ville kunne få mad på hele turen, hvis man ikke købte en af disse pakker. Turens pris steg derfor lige med 150-200 euro pr. person.

Vi havde overvejet at framelde de ture, som var med i ferien, som sweetdeal havde annonceret ville koste 100 euro at afmelde. Dog blev vi ved ankomst informeret om, at deres pakkeløsninger med kost kun ville gælde for de som tog på udflugter. Det ville derfor koste hele 310 euro pr mand at afmelde!!

Vores sightseeing tur i Antalya var blevet skåret fra to dage til en uden vi fik noget som helst at skulle have sagt, og turen til Alanya var blevet helt slettet. Disse to ture var en stor del af, at vi overhovedet havde købt rejsen, så vi blev godt skuffede.

Til gengæld havde de intet problem med at nå de mange ture ud på dyre fabrikker, hvor man blev hyrdet rundt som en flok dyr igennem deres udstillingslokaler med en meget nærgående sælger i hælene.

Der var på hele turen lagt op til, at det var en påtvungen shoppingtur og slet ikke den afslappende ferieoplevelse, som vi havde regnet med. Vi var ekstremt skuffede da vi kom hjem, og det er absolut sidste gang, at vi handler hos Sweetdeal, hvis dette er deres standard.

Fup Ferie til Antalya i Tyrkiet. fra d. 21 nov - 28 n0v

Har aldrig haft så dårlig en ferie. Sweetdeal havde et " fint " tilbud fra WoW treavel.
Men allerede fra lufthavnen blev vi informeret om en pakke vi var nød til at købe, for at kunne få noget mad. Men vi SKULLE betale med Euo de ville ikke modtage deres " egne " tyrkiske lire uden ekstra gebyer og Dan - kort var helt udelukket.
Vi glædede os alle til at bo på Siam Eleganze, men nej atter blev vi skuffede, vi måtte bo på Hotel Dyadom " 5 Stjerner " nej det har det aldrig været. Store pletter på gulvene , mug på badeværelserne, spande alle vegne hvor vandet kunne løbe ned i , da der var utæt alle vegne. Faldt brødet på gulvet blev det bare samlet op og lagt tilbage.
Dårligmad, selv lagde jeg mig syg på anden dagen, hvor min ferie ellers skulle begynde. Ærgeligt, at Sweetdeal som jeg ellers har været super glade for , har lagt navn og reklamer for noget som slet ikke passer. . 1.495 for en super god tur til Antalya lød jo fristende, men staks ved ankomsten måtte vi betale 2.000 danske kr. mere.
Lad jer ikke fuppe af dette tilbud.
Ulla Frastein
Tårnby

Hej Ulla,
Vi er lidt uforstående overfor du ikke henvender dig til os inden du skriver en anmeldelse, så vi har mulighed for at rette henvendelse til vores partner Wow travel, hvor efter de kan komme med en redegørelse og evt. tage fat i hotellet hvis der er noget som de ikke har levet op til.
Vedr. pakken for denne tur var fly, hotel, transfer, morgenmad, samt nogle guidede ture inkluderet i prisen, som var 1499 kr.
Der står tydeligt i dealen at frokost, middag og indgang til Pamukkale ikke er inkluderet, men at det er muligt at tilkøbe dette.
At i vælger at købe en pakke med helpension, er blot et tilbud og aldrig noget der er blevet påtvunget nogen, så påstanden om at i "var nødt til" at købe den for at få noget at spise er ikke korrekt.
I forhold til hotellet er vi rigtig kede af, hvis det ikke har været god standard, hvilket vi straks vil tage til efterretning og tale med Wow Travel om.
Det er under al kritik, hvis der ikke har været rent, da det er meget vigtigt for os at disse ture, trods den ekstremt billige pris, selvfølgelig lever op til en fin standard med rene og pæne værelser.
Hvis i kontakter vores kundeservice på sweetdeal@berlingske.dk, så tager de stilling til en evt. kompensation i henhold til pakkerejse-ankenævnets regler.
Men en fup-ferie har der aldrig været tale om og med mere end 10.000 pers. afsted i 2013 på denne deal og de relativt få klager der har været, må dette stadig anses som et rigtig godt tilbud.

sweetdeal.dk Details

Visit Sweetdeal