Swifthosting reviews

7.9

god host

det er en god host

Super produkt og service

Købte en Minecraft server til mine drenge, og jeg er ikke haj til Minecraft. Men support er klar hele tiden med hjælp. Serveren spiller bare og er der noget bliver det fixet med det samme. Det virker super godt skruet sammen. Foreløbig stor tak til Swift :)

rigtig god service

Et sted hvor hjælpen hele tiden er nær, kører som det skal. Kan klart anbefales.

Fine servere, men for lang tid.

De er super gode, billige priser men der kan, dog af og til være, lidt ventetid med support. Det kan gøre en lidt irriteret, når man bare vil ind og, spille minecraft med vennerne. Så er det lidt surt at, ens server ikke virker.

Server Slettet ingen Backup

jeg kunne ikke fornye inden 5 dage fordi jeg har et liv jeg skal passe så havede ikke tid og de har ikke engang en backup eller noget så alt det vi har arbejdet på i et halvt år er slettet på grund af jeg ikke fornyet inden 5 dage . det syntes jeg er virkelig dårlig service en enkel lille backup ville det være for meget forlangt

Reply from Swifthosting

Hej Dennis.

Jeg er ked af du ikke syntes du finder tid i dit liv, til at gennemfører en betaling via paypal, men lad det nu ligge.
Vi giver dig 5 dage, som der er skrevet i betingelserne, derfor ville jeg ikke mene det er uretfærdigt at vi ikke gemmer en backup af din server, efter dit abonnement er udløbet.
Hvis vi skulle gemme alle vores kunders backup, selv efter deres abonnement er udløbet, ville vi skulle hæve priserne væsentligt.

Venlig Hilsen

min server virker ikke

jeg købte en server og den virker ikke indue

Reply from Swifthosting

Hej Birgitha.

Din server er online pt. så hvis du har problemer med at tilslutte dig til server, er du velkommen til at ringe på vores support telefon 71993828.

Venlig Hilsen

det er godt men...

det er godt men jeg har betalt for en server og der er ingen i det er lidt nederen så 4 for mig

Godt, men ustabilt.

Jeg har en TS3 server hos swifthosring, og det fungerer egentlig meget fint. Dog får vi en masse støj en gang imellem, som om at forbindelsen til serveren forværres midlertidigt.

Jeg syntes det er godt at man kan ringe til jer hvis man har problemer så jeg syntes det er den beste host ever

jeg syntes du skulle tjekke dette host det er nemt at styre serveren og det er billigt og der er ingen lag så tag og køb en server

Rigtig Fin hosting!

Det er en ganske fin hosting lidt problemer med at starte den op men køre nu (kan anbefales)

Helt perfect og pålidelig

Fra dag et hvor svifthosting blev min host har der ikke været nogle problemer, min server kører helt 'smoth'. Let, enkel og billig host.

Craftbukkit

Hej jeg købte en server af jer og vil stadig gerne have craftbukkit men hvis man ser det fra så er Swifthosting meget godt

det er fantaskisk

der giver den dedste host i verden der er der du skal købe din server hvis du vil have en anbefales helt klart

De er fantastiske!❤️

De er mega gode og har verdens bedste support, jeg vil helt klart anbefalde dem til andre.

Swifthosting er biligt og man får alt for meget for pengende!, god dupport og alt. og så er medarbejderne super venelige

Fornuftig pris!

Nu har jeg på givet tidspunkt, kun haft TS3 serveren i et par dage. Ikke oplevet problemer med den overhovedet.
Men der kunne godt være noget nybegynder info, på eks. hvordan man laver en kode til den, osv. Bare lidt af det basic viden man kunne bruge for at få den ordenligt i gang.

Super godt

Det er meget god support og serverne er nemme for selv ny begyndere

Swifthosting er fin

Swifthosting er fin, men det er irriterende, at jeg ikke kan få factions til at virke. Derfor ringer jeg til Swifthosting. De sagde, at det ville blive repareret i aften - der er rimelig lang tid, synes jeg. I starten fungerede min server ikke, men den blev hurtigt repareret så det var godt

Fantastisk support og super hurtig server levering

Hej! :)
Jeg har aldrig haft nogle problemer med swifthosting.dk
Alt har været smooth, de er super hurtige til at få tingene op og køre.

Hvis der så opstår problemer med f.eks at man ikke får sin ip addresse, så får man da bare et par dage oven i! :)

Swifthosting er et hosting firma som jeg helt klart vil råde alle til at købe servere hos. Jeg har fået mange af mine venner til at købe servere hos dem :)

Swifthosting 100/10 Stjerner ;)

SwiftHosting er godt men kunne være bedre

Jeg elsker at have servere ved SwiftHosting.dk men der er kun én ting de kunne gøre bedre, det er at supporterne kunne svare ofterer i stedet for at engang i mellem vente 2 dage i træk på at suporterne svare :(

Swifthosting Support

24/7-365 support

Ved Swifthosting ved vi hvor irriterende det er at sidde og venter og ikke modtage svar. Derfor har vi gjort det muligt at kontakte os hele tiden på telefon, Mail eller via vores Helpdesk system.

Hurtig Oprettelse

Alle servere ved Swifthosting bliver oprettet på under 5 minutter. Derefter er serveren klar til brug og du kan straks komme i gang med at bruge dit produkt.

Stabile servere

Vores server kører på 2 fiberoptiske forbindelser der gør os i stand til at have en oppe tid på 99%. Alle vores servere er overvåget, så sker der tekniske problemer regere vi med det samme for at mindske stabiliteten.

Billige priser

Hos Swifthosting ved vi at prisen har en stor betydning. Vi har derfor automatiseret alle vores system så alt kører ubemandet. Dette gør os i stand til at levere utrolige billige produkter.

Overskuelige systemer

Hos Swifthosting har vi valgt at samle tingene i et nemt og overskueligt system. Dette gør at du nemt kan administrere din server og kontakte supporten hvis der opstår problemer.

Webhotel fra Swifthosting.dk, billig, sikker og nemt. Eget brugerpanel, ftp bruger, mailhotel.

Visit Swifthosting

Kontakt Swifthosting