Symbion reviews

Symbion reviews

7.4

gazellegrowth giver iværksætterhjælp der faktisk virker (!!!)

Jeg blev bekendt med programmet ved et tilfælde, og var dygtig (heldig) nok til at komme med.

Til at starte med kunne jeg ikke se den store værdi i det.
Hvorfor al den snak om value proposition? Lad nu være med at stille irriterende spørgsmål til forretningsplanen når jeg alligevel ved bedst :)

Efter at have været igennem programmet måtte jeg dog æde min skepsis. Lige pludseligt gav helheden mening, det blev "hands on" og noget jeg kunne bruge i mine problemstillinger i hverdagen.

Gennem deres nye program, accellerace, har jeg fået venskaber med andre iværksættere, jeg har mødt utroligt inspirerende mennesker jeg ellers aldrig var kommet inden for en kilometer af. Det har løftet min virksomhed. Tak :)

Is Symbion your company?

Gazellegrowth Details