Taeppekaeden reviews

Taeppekaeden reviews

4.5

Fik et ring idag fra en angivelig Nikolak K.Jensen

Åhhhh- hvor er det trist - jamen vi var ikke ved telefonen -og din mail har vi ikke set nej hvor surt !
Det er bedrageri - trustpilot ( bare navnet eller ? ) burde have en blacklist over fupfirmaer . ( ellers er I jo ikke en døjt bedre end det Trustpilot - Tillidspilot )
På mandag indgiver jeg anmeldelse for bedrageri imod din tæppekæde , eller hvad firmaet nu hedder , og skulle nogen føle lyst til at kontakte medierne ,stiller jeg gerne op .
Jeg kan og har mulighed for nogen andre ting som løser opgaven , de er blot ikke helt lovlige

FUP FIRMA!

VINYLBUTIKKEN OG TAEPPEKAEDEN ER ET OG SAMME FIRMA!

Hold jer væk fra dem. jeg kæmper på 4 måned med og få mine 2000 kr tilbage fra dem. de har 3 forskellige tlf nummer... som de aldrig svare på. jeg er nogle gange i dialog med dem på mail. men har skrevet over 40 mails for og høre hvornår jeg får mine penge eller vare. de lover tit noget men der sker aldrig noget. jeg har meldt dem til dr kontant. så må vi se om det bliver taget op.

jeg melder dem snart til forbrugerstyrelsen og politiet.

leverer IKKE varerne

Man laver en fin hjemmeside med tæpper og viser fine billeder,
når så kunden køber og betaler så sender man den samme email gang efter gang ..

vRERNE KOMMER FRA sVERIGHE , DER ER NOGET GALT MED FRAGTMANDEN OSV.. ALDRIG NOGENSINDE HAR DET VÆRET MENINGEN AT MAN SKULLE FÅ DET TÆPPE , KUN BETALE FOR DET.

Snyder kunderne

Hæver pengene i det sekund du køber. Overfører disse til en konto i UK. Søde og forstående, lover og lover, man får aldrig sin vare. Det rene fusk

Is Taeppekaeden your company?

taeppekaeden.dk Details

Visit Taeppekaeden