Tapasbaren reviews

Tapasbaren reviews

7.9

Lækker tapas restaurant nær Kongenshave

Super lækkert tilberedt tapas retter, en super smagsoplevelse og betjeningen er meget venlige og opmærksomme.

Meget skuffende

Jeg har spist flere gange på Tapasbaren og glædede mig derfor til at komme igen. Men det gik desværre helt galt. Vi valgte tastingmenuen, som var udmærket. Men der manglede en ret i første sektion. Den var tilsyneladende blevet erstattet af et fad med nogle meget store store Manchego med et tapanade. Bortset fra stykkernes overdrevne størrelse, var det nu også ok, men måske lidt til den kedelige side. Og da vi senere i menuen fik en ostetallerken med to oste - DEN ENE MANCHEGO igen - blev det lidt useriøst.

Det meste af tiden sad vi og ventede på at der skulle komme noget mad. Ingen af tjenerne fortalte os at, der var travlt og derfor lidt ventetid og på et tidspunkt, overvejede vi at gå, fordi der ingenting skete. Det første glas vin fra vinmenuen blev præsenteret og jeg fik lov at smage for. De næste 3 glas - vi fik et ekstra, sandsynligvis for at råde bod på ventetiden og rodet, dog uden at dette blev gjort os bekendt - blev ikke præsenteret, men bare hældt op. Vi havde bestilt vinmenu 2, fordi vinmenu 1 havde Rioja som vin til hovedretten, og jeg bryder mig ikke ret meget om Rioja. Så jeg havde set frem til den Ribera del Duero, der var på vinmenu 2. Jeg blev desværre skuffet, da jeg fik Riojaen alligevel.

Jeg har respekt for at der nogen gange kan være lidt rigeligt run på, men det er ikke iorden at tjenerne ikke informerer. Det er også amatøragtigt at to retter i en menu, hovedsageligt består af præcis den samme ingrediens - manchego. Og det er vel næppe for meget forlangt, at man får den vinmenu man bestiller.

Maden var ok, med Kyllingemoussen som eneste store lystpunkt. Jeg ville gerne spise der igen, hvis der var bedre styr på tingene.

Lækker mad, god stemning, søde tjenere, dejlig atmosfære! ....Fik jeg sagt lækker mad?!

Det er ikke første gang, jeg har været på Tapasbaren og spise og det bliver heller ikke den sidste! Hver gang har maden, vinen, stemningen, tjenerne været i top!
Så skal du have skøn mad og vin er Tapasbaren det oplagte sted at tilbringe en hyggelig aften.
Klart 5 store stjerner *****

Et af de bedste måltider jeg nogensinde har nydt.

Vi bestilte Nytårsmenuen, så lækkert og spændende ud, og vores højeste forventninger blev overgået. Det var nemt at afhente, servering og tilberedelse gik som beskrevet i vejledningen (dvs meget nemt og hurtigt) og kvalitet og smag var helt fantastisk. Trist at man kun kan tildele 5 stjerner, Robin & Co. fortjener mange flere. Det må snart gentages med et besøg i restauranten.

god mad, god betjening, dejlig restaurant

god 14-retters tapas menu med dansk ´twist´´. kort ventetid på maden, lækker vin, venlig betjening og rigtig kærestehygge. Ingen beklagelser herfra. Tak for fantastisk mad!

Rigtigt god mad - rigtigt mærkelig regning

Da jeg og min veninde ankom, fik vi som det første, før vi overhovedet var blevet vist vores bord, tilbudt et glas vin. Vi sagde ja tak - regnede selvfølgelig med at det var en velkomstdrink på husets regning - da jeg kom hjem efter et udemærket måltid og nærlæste regningen, så jeg til min forbløffelse at der var en post på 2 x Drikke til 170,-kr. Det eneste det kune svare til måtte være 'velkomst' drinken. En anden ting var at den (udemærkede) vin jeg, på tjenerens anbefaling, valgte nu kostede 450,-kr i stedet for de 400,- jeg mener den kostede - men der kan jeg nu godt huske forkert.
Men maden er god om end en anelse prætentiøs, hvis man er vant til tapas som man får dem i Spanien og Venezuela.. Og betjeningen er udemærket og opmærksom.

Topmad- stemning og nærvær

Som fans af tapas og Spansk vin, var vi spændte på hvad tapasbaren kunne tilbyde. Et kanont hyggeligt sted, hvor vi blev modtaget af tjeneren Nicklas, som gav sublim betjening med smil og indlevelse.
Maden var himmelsk og det var sgu lige før vi var blevet siddende og droppet Depeche Mode, for både vinene og maden var bare så godt. Vin har allerede bestilt bord igen til på næste fredag, hvor ungdommen skal slæbes med og have en gastromisk opleves.
Få lige noget af den himmelske rose' på køl til vi kommer igen.
Hilsen Mr & Mrs Hermansen

Sublim aften!

Det kan siges meget kort - lækkert, god service - og virkelige gode vine. De spanske vine, som tjeneren hjalp os med var virkelig lækre. Vi fik virkelig god vin for pengene.. Og maden sad lige i skabet.. God kombination af tapas, så man virkelig blev mæt.. Sad ovenpå, men opdagede lige kælderen, da jeg gik.. Der skal konen inviteres med, for det så hyggeligt ud. Store stjener herfra!

Lækkert!

God betjening og særdeles lækkert mad, kan klart anbefales.

Spansk verdensklasse!

Kan på alle måder anbefale Tapasbaren til daten, arrangement eller bare en aften ude.
Gode råvarer, tilberedning og fantastisk service! Lang tid siden jeg er blevet serviceret med et sådant humør.

Vi ses snart igen!

Super aften!

Tapasbaren ser lille og ubetydelig ud... men det snyder!

Maden var lækker og indbydende, smagte rigtig godt.
Tjenerne meget vidende om menuen indhold.

Kan klart anbefales.

Overset brunch-perle

Havde ikke været på Tapasbaren før, da min kæreste og jeg tog derned og prøvede deres brunch en søndag. Vi havde stedet mere eller mindre for os selv, da stedet åbenbart ikke er kendt for sin brunch. Men god, det er den! Lidt mindre på tallerkenen end de traditionelle brunch-serveringer man kan få i Kbh, men til gengæld superlækkert og originalt. Æg, chorizo, yogurt med bær, spanske oste og lidt forskellige tapasting er en fantastisk kombination, og til meget rimelige penge.

Hvis du skal have en ordentlig gang tømmermænds-brunch, hvor det bare skal være en stor portion af noget fedtet noget med æg, bacon og pandekager, er det ikke her. Men hvis du vil have lækker, veltilberedt brunch, er det klart her. Og betjeningen var hele vejen igennem sød, opmærksom og imødekommende.

Fantastisk mad og service

Helt fantastisk mad og service til en overkommelig pris. Jeg bestilte på forhånd hvad vi ville have, men de havde så ændret menuen uden at jeg havde set det, og de ringede til mig og spurgte om vi ville have den nye menu i stedet, til hvilket jeg takkede ja. Vi spiste i små 3 timer, og hele vejen igennem var servicen helt i top, og vi blev spurgt hvordan det smagte, og før en ny ret kom blev vi spurgt om vi var klar, altid meget høfligt, ligesom vi blev forklaret hvad retterne bestod af.

Visit Tapasbaren

We live here: Denmark