Tapeconnection reviews

Tapeconnection reviews

9.4

Kæmpeforbedring af akustik

Jeg har for nylig gjort brug af Tape Connections akustikløsning, hvor Otto kom ud og lavede nogle målinger i mit lytterum, der så blev sendt videre til en ekspert: Ole Lund Cristensen (designer af Puk studiet).

Det resulterede i at jeg måtte flytte rundt på sofa mm. og hænge nogle plader op på væggene, for at dæmpe min skandinavisk-minimalistiske stue.

Før: bassen hang et eller andet diffust sted ude i rummet, og højttalerne stod og spillede hver for sig.

Nu: et lækkert stereoperspektiv, og jeg har fået samlet og defineret bassen meget bedre.

Så jeg er yderst tilfreds, og må bekræfte at akustikken er en af de vigtigste faktorer at arbejde med inden for hifi.

Jeg bestilte en vare men fortrød, det skulde være en anden vare, dette blev løst på en fremragende måde bare ved en mail til firmaet, så var det iorden. Jeg takker for den fremragende service. Mvh. Fl. krog

fremragende all-round service, til trods for god pris

Har netop købt samlet bio løsning inklusive rådgivning (gratis), kalibrering, lyd/billede o.s.v. Hele forløbet strak sig over 3 måneder da jeg skulle have lærred hjem fra USA.
De ansatte har en personlig stil, og man har med mennesker at gøre, så det er hyggeligt, og man føler sig ikke som et nummer i køen.
Har fået rådgivning omkring hvad jeg mener er det pefekte opsæt til vores lejlighed, god service, svar på spørgsmål o.s.v.
Der var en defekt kontroller med mit lærred. Det blev leveret af producenten næste dag personligt. Der var lidt problemer med at tolke opsætningsmanualen til projekter controlleren. Sendte en mail, og fik svar 15 minutter senere telefonisk, på EN LØRDAG. Der VIL være småfejl når man køber så mange ting (anlæg, bluray, projekter, controller, lærred, kalibrering, beslag, kabel, 3d sender, briller, men de småting der var, blev løst hurtigt og uden problemer.
At man så samtidig kan handle lidt med dem i en god tone og få en meget fin markedspris er jo fantastisk.
Handler der igen, kun spørgsmål om tid.

Jeg bestilte ordren lige op til en højtid og var ikke sikker på, om jeg ville komme til at vente til bagefter, men den kom dagen efter! Bravo.
Varen var ikke HELT hvad jeg havde bestilt, tror jeg (det er MULIGT at jeg klikkede det forkerte sted, selvom jeg ikke tror det), men den var ikke dårligere end det ønskede, så jeg valgte at beholde den. Jeg kunne selvfølgelig have returneret den, så det ligger på mig.

Pålidelighed og kompetent rådgivning

Jeg har i den seneste tid gjort en del brug af tapeconnections webshop, samt modtaget rådgivning omkring valg af produkter via telefon. Begge dele har været positive oplevelser. Især vil jeg fremhæve måden tingene kører på på webshoppen, med stor stabilitet(varerne er hver gang blevet afsendt samme dag, som de er bestilt) og god information omkring ordrestatus. Mht. rådgivning via telefon har de forskellige medarbejdere naturligvis forskellig personlig stil, og jeg er ikke lige begejstret for dem alle, MEN jeg har uanset stil modtaget ganske kompetent og saglig rådgivning i alle tilfælde.

Fremragende service

Hurtig levering af bestilte varer, men ikke mindst (og mindst lige så vigtig) exceptionel hurtig og problemfri forsendelse/ombytning af defekt/dead on arrival enhed. Skoleeksempel på fremragende kundeservice.

Menneskene bag Tape Connection er lige så gale som os andre der holder af god lyd

Her bliver man altid mødt med et smil og god vejledning/information. Bevaringsværdig, sidste af sin slags i Aarhus

Hurtig levering og gode produkter

Det er ikke første gang jeg bruger tapeconnection. De viser hvordan man fører virksomhed over Internettet, hurtig levering, gode produkter, kompetent behandling når man bringer og gratis forsendelse.

Det er ikke sidste gang jeg bruger deres site :)

Perfekt!

Hjælpsom, ærlig og meget professionel service!

Helt perfekt at handle hos Tapeconnection

Helt ok at handle hos Tape Connection, alt gik efter bogen-

God oplevelse

Købte pladespiller og fik den lev. Som lovet på hjemmesiden. En perfekt købsoplevelse! Anbefaler klart siden.

Hurtig respons, og meget nemme at snakke med

De er jo ikke kede af man ringer og spørger, og er altid ganske hurtige på mailen. Kan kun anbefale dem og evt en tur i deres fysiske butik..
Eneste klage er vel de ikke har en butil i kbh længere.. ;)

God vejledning og hurtig levering

Egentlig en god nok beskrivelse af søgte produkter på hjemmesiden. Men jeg fik yderligere god vejledning over telefonen. Efter lidt personlig overvejelse bestilte jeg produktet, hvilket blev hurtigt afsendt og leveret. God løbenden leveringsinformation.
Så, en god købsoplevelse, ingen indvendinger :-)
Venligst Christian Svejgaard

ikke imponeret

Fin faglighed, god rådgivning og fine afslag på prisen ved samlet køb.
Derefter er det ikke i orden at den vare der ikke her på lager loves til onsdag, men ikke er kommet endnu fredag. Der gives ikke besked. Forklaringnen var at de ikke kunne få fat på leverandøren, så den blev bestilt senere end planlagt. Hvad med at sende mig en SMS om dette? Vi snakker trods alt et køb til omkring 20.000 kr. Da den endeligt kommer hjem kom de til at sælge den til en anden - så jeg kunne få demoudgaven i stedet Jeg måtte også insistere på at jeg rent faktisk havde betalt for den forsinkede vare - og ikke ville betale for den en gang til.

Totalt i orden

Jeg har handlet med TapeConnection flere gange gennem de sidste 6 år hvor jeg har bygget et seriøst hi-fi anlæg op. Altid god service og gode produkter. 2 gange har jeg oplevet en fejl ved to forskellige produkter efter nogle mdr. Det blev taget seriøst og repareret hurtigt og har virket upåklageligt siden. Jeg har altid handlet i den fysiske butik da jeg bor i en naboby til Aarhus. Men ved sidste køb valgte jeg webshoppen, da der er fri fragt og jeg var sikker i mit valg. Hurtig afsendelse og 100 % i orden pakke og indhold. Totalt i orden forretning.

Perfekt, hurtig, prof og tryg webhandel

Hvis du skal have nyt lyd, billede udstyr er der kun et sted man handler, Tape-connection.
Deres sortiment er bredt og kun det bedste er godt nok, du får kun det bedste.
God service, hurtige, meget hjælpsomme, også hvis du har problemer med opsætning kan du tryg skrive og der kommer hjælp.
Med Venlig Hilsen
Henrik Linér
Grønland

God oplevelse at handle med dem.

De virker vidende og gør deres arbejde grundigt.

En butik, hvor de ved hvad de snakker om.

En meget behagelig oplevelse, hurtig og professionel betjening i chatten, derefter hurtig levering, der var en mindre rids på min forstærker, og da jeg henvender mig, får jeg straks tilbudt en ombytning eller en kompensation, som jeg selv foreslog, hele behandlingen af den sag, foregik kvikt, og med hurtige svar ved mine tilbagemeldinger.
Er bestemt ikke sidste gang, jeg har handlet hos dem.
Kan I ikke åbne en afdeling i Frederikshavn, det ville være dejligt, vi skal syd for fjorden hvis vi vil handle HIfi, så der vil være et stort kundegrundlag.
Vh Per Christensen

PeRfEkT

Intet at udsætte på service eller levering - alt gik efter bogen!

Super god service og professional personale

Har nu handlet ved Tapeconnection adskillige gange.
Alle min nuværende højtaler er købt ved TC, henover en 3-4 gange.
Hver gang er man blevet mødt med professional personale som yder en høj service!.
Ved TC er det ALTID kunden der kommer i første række.

Ros til MK Sound!
Jeg har lige købt en MK Sound MX250 subwoofer, rigtig lækker. Dog har det vist sig, at forstærkeren i subben er semi defekt. Har så haft fat i Otto, som altid er hjælp som, som har taget kontakt til MK sound omkring problemet. Herefter har jeg haft en snak med MK Sound, hvordan vi løser dette problem. Vi er kommet frem til at jeg får ombyttet forstærkeren med en større, uden mér pris.
Meget mere en Suplim service fra både MK Sound og Tapeconnection!.

Is Tapeconnection your company?

tapeconnection.dk Details

Visit Tapeconnection