Team Benns Ski reviews

Team Benns Ski reviews

8.5

Super, Super skiferie, ej oplevet bedre !

Rigtig god uge, på et suverænt hotel Planai, med glade og høflige betjening. Det er helt sikkert vi skal prøve det igen ! Skiferien er fuldendt :-)

Super fed skiferie med børn.... perfekt arrangement

Netop hjemkommet et en fed skiferie i Zell am See med mine 2 børn. Det var singleski ferie og der var masser af børn i bussen og der blev dannet venskaber på tværs - både blandt børn og voksne. Vil klart anbefale Team Benns Ski til andre.

Igen en skitur der klappede til mindste detalje

Servicen fra Team Benns Ski er eminent - lige fra rejsebestilling til hjemkomst. Der mangler intet - og hjælpen er altid nær. Vi rejser helt sikkert med den igen.

Ferie for både børn og voksne

Konceptet holder! To meget engageret og vellidte guiderne hjalp os igennem ugen med masser af aktiviteter og hjælp til både børn og forældre. De lærte min datter at stå på ski bedre end skiskolen. Jeg har haft en skøn ferie og min datter har haft det fantastisk sjovt med de andre børn og guiderne. Der er en højskole stemning over at være afsted i en flok. Guiderne var meget rummelige og ansvarsfulde. Uden dem havde det ikke været en så god skiferie. Jeg vil stærk anbefale Team benns koncept med singleforældreski.

Tilfreds og god service

Rejsen var som forventet og området perfekt i Bad Gastein

Super service både før afrejse og på destinationen

Der var styr på det hele hos Team Benns ski. Lejligheden var super god. Guiden Anders var helt i top. Sød og hjælpsom hele vejen igennem. Kan kun anbefale TB ski.

God service og kvalitet til en fornuftig pris

Jeg oplevede at tingene fungerede fint, lige fra bestilling af turen til afrejsen fra destinationen

en fed skiferie med punktlige guider og godt vejr

Vi var i zell am zee i uge 6 og selv om det var lidt tyndt med sne i Schmitten så havde vi en fantastisk uge på Kitzsteinhorn. God tur der gik gnidningsløst og med punktlige guider.

Dejligt omsorgsfuldt team der var der til fulde for os .

Teamet gjorde alt for at vi skulle få det optimale ud af vort ophold.der var en tætkontakt dagligt de gav sig alle 100procent.vi fik prima hjælp da vor datter kom til skade og skulle på traume klinik ,der var senere en hyggelig picnic i sneen,hver aften mødte vi vor faste kontakt Nina som ydede en fantastisk service hele vejen igennem.hotellet var osse det hele værd.dejligt hver dag at kunne bestille mad ud fra 3 forskellige valg muligheder indenfor den 3 retters menu.intet at sætte en finger på.meget dejligt hjemligt hygge hver aften på hotellet med luksus betjening.det skal nok lig siges at turen gik til Livigno i vinterferien.Tak for et godt ophold.

Team Benns skirejser er meget gode

Vores familie (to voksne og to piger på 16 og 13 år) var i Livigno i uge 7, via fly til Insbruck. Vi har 6x tidligere selv kørt til Alperne og selv sørget for det hele. Men hvor vaar det dejligt denne gang at have hele Team Benns gode service og guidehold til at stå for alt det praktiske. Derudover, kan Hotel Capriolo anbefales; meget sød familie og hvilke dejlige retter til aftensmaden og skøn morgenmad. Alt ialt en dejlig oplevelse!

Alt er perfekt!

Har kun positive ting at sige om Team Benns Ski!

Super ski rejse

Super tur med et rigtigt godt rejseselskab med nogle super guider.
Rigtig fed tur. :-)

Super Oplevelse

Helt igennem en fantastisk oplevelse - TAK :-D

Ingen dansk skiskole

Team Benns lover noget de absolut ikke holder, garanteret dansk skiskole og det var der ikke. Vi stod tilbage med grædende børn og børn der ikke ville med en italiensk skilærer der ikke hverken talte eller fattede noget dansk.
tbski.dk

Reply from tbski.dk

Hej Maibritt!

Tak for din feedback! Vi vil meget gerne høre nærmere om dine oplevelser med den manglende skiskole. Vil du ringe eller skrive til os på 96 750 700 eller ski@tbski.dk så undersøger vi sagen.

På forhånd tak,

Daniel
Team Benns Ski

Team Benns Ski´go

En fantastisk skiferie til Zell am See med Team Benns Ski.
Godt hotel - fine løjper - gode skiguider.

Hurtig, god og "personlig service"

Skiferie i Bad Gastein. God og hurtig service. Han ringede og præsenterede sig selv og han tilbud, også gik det meste ellers over mail. Der var kun lige nogen gange det gik lidt langsomt når tilbuddet skulle rettes hvor han ikke fik sendt det.. men eller var alt perfekt.. :D God og behagelig bus begge veje..

Excellent - væsentligt over forventning!

En fantastisk vinterferie er netop slut. Team Benn's leverede en service og et produkt der helt klart overmatchede de forventninger vi på forhånd havde sat os før afrejse.

Dette takket være top professionelt engagement og involvering on-location på destination Lofer med repræsentation af Team Benn's guider.

Ligeledes indkvartering som bare var iorden.

Vil ikke betænke os et sekund før bestilling af 2015 ferien hos Team Benn's

Først var vi heldige, men så alligevel ikke.

Vi havde glædet os helt vildt til årets skiferie. Havde booket rejse fra Billund, fordi det var billigt, men vi håbede, at der opstod mulighed for at komme med for København. Det gjorde der, hvor heldig kan man være?

Nej, så heldige var vi alligevel ikke, for i lufthavnen kunne de ikke finde ud af at få os ombooket, så vi blev sendt hjem med besked om at kontakte bureauet næste dag. Vi var mere end ærgerlige og trætte af situationen. Men næste dag ringede Majbritt, hun sørgede for at vi kom afsted samme eftermiddag, så vi mistede kun en dag.

Da vi nåede frem på ankomststedet tog guiden Sara i mod med et stort smil og et kram. Herfra havde vi en fantastisk skiferie, omgivet af glade mennesker og utroligt hjælpsomme guider.

Vi kan helt klart anbefale Team Benns Ski!

Fantastisk ferie med søde guider

Maria Alm er et super hyggeligt sted med meget søde guider. Kan helt klart anbefales!

tbski.dk Details

Visit Team Benns Ski