Tdchometrio reviews

Tdchometrio reviews

3.0

Blev lovet for meget

Bestilte home trio og blev lovet 10/2 internet hvilket i forvejen var meget lavt da jeg havde 40/5. Men da teknikker kom sagde han jeg kun kunne få 4/1 og endda ofte kun ville have 2/0,860. Så valgte at opsige det hele igen og blive hvor jeg var ( Stofa )

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Godt produkt, fin behandling og meget lidt irritation

Inden jeg i begyndelsen af januar 2014 blev kunde hos tdc talte jeg med et par meget tilfredse venner. Efterfølgende blev jeg godt nok lidt nervøs, da jeg læste de mange negative anmeldelser af selskabet både her og på Facebook. Men nu havde jeg jo bestilt, så jeg gik og var lidt bekymret for min beslutning. Men som mange bekymringer har de bare været spild af krudt. Jeg er MEGET tilfreds med mit valg af tdc trio-abonnementet. Alt virker fint, og alt er blevet leveret på de aftalte datoer, selvom der i mit tilfælde var et par komplikationer, og jeg synes, jeg har fået en god pris på hele arrangementet. De gange, hvor jeg har haft ting at spørge om på telefon eller mail, har jeg fået en venlig og kompetent behandling. Det eneste sted, hvor der har været plads til forbedring, har været i forbindelse med den første regning, som var helt uforståelig – også fordi jeg ikke vidste, og det ikke fremgik af regningen, at man betaler forud – og i forbindelse med forskellige kontraktsmæssige standardskrivelser, som i flere tilfælde ikke passede til mit abonnement – det var forvirrende. Men ellers er jeg indtil videre yderst tilfreds!

Ændre på vilkår

Er blevet lokket i til TDC med 4 mobilnummer og tv.
Blev lovet samlefordele med 3 gratis kanaler fra Canal digital.
De er vupti blevet fjernet igen.
Ved en telefonisk klage er det en meget uhjælpsom medarbejder som ikke kan se et problem for jeg kan jo bare købe hele pakke til 99 kr pr md. For så er mit problem løst.

Så pas på.... De lover for at fange en.

holder ikke hvad der loves

Den 16 januar 2014 ringede jeg og bestilte hometrio på vegne af min far, får sms'er om at det er sat igang, men får så heller ikke mere. Sender den medarbejder en mail, men han reagerer ikke. Dagen efter ringer jeg igen, og snakker med en ny, forklarer hvad der er sket og han kan intet finde. Det viser sig at den første har tastet helt forkert med både mail og tlf nummer. Bestiller så igen hos den nye medarbejder d. 28 januar 2014, og får også mails og opkald og det virker som om der er styr på det.
Pludselig kommer der et simkort, men ingen info om hvornår det kan tages i brug og andet kort mangler stadig og ingen tekniker har meldt at de kommer.
ringer så igen derind og får at vide at de ikke har fået rigtigt kundenummer hos nuværende udbyder (selvom der blev ringet og de fik det overtlf) Det undskylder de og vil gøre det til en hastesag.
Idag ringer jeg så igen til TDC, og får at vide at den er havnet i forkert indbakke hos dem der behandler, er det min skyld? Vi har stadig ingenting fået trods der er gået over 1 måned fra første henvendelse.
Efter opkald idag får jeg så endnu en mail, hvor jeg skal bekræfte, dette gør jeg så ikke, da vi allerede har bekræftet første gang. Ringer igen og taler med endnu en ny medarbejder.
Jeg har været i kø samlet 2 timer, pga der skal undersøges og undersøges, og ingen steder kommer det.
Min far står nu uden tv, og har gjort dette i over en uge.
Under al kritik.
Nu afventer vi et par dage endnu.
Men råd til andre: Vælg ikke tdc, de har ikke styr på tingene.

PS Havde selv bestilt til hjemme hos os selv, men dette afbestilte jeg den 28 januar. igår ringede en tekniker så til mig og sagde han var på vej med installation. Dette trods det var afbestilt. Jeg afviste teknikeren, og fik efterfølgende igen mail på annullering.

Virkelig uproffessionel virksomhed.

God service,billigste abonnement for mig pt.

Har haft hometrio længe uden de store problemer og opdagede så at man kan få mobil med i abonnementet, Så jeg opsagde mit fastnet og fik 5 timer tale for 5 kr. ekstra. Det kan man da ikke sige noget til! Desværre var de 5 timer ikke nok til mig, så jeg ringede ind og fik det lavet om til 9 timer. Dét koster 50 kr. oveni den normale pakke, hvilket jo heller ikke er dyrt. Jeg har haft brug for at ringe et par gange til support hvor ventetiden har været under 2 minutter og medarbejderne søde og imødekommende. Alt i alt en meget positiv oplevelse.

Forkasteligt! Uværdigt! Ubehøvlet! Urene metoder!

Køber du et TDC pakkeprodukt (home trio eller andet) er du fanget i et abonnement, der ikke er til at slippe ud af. Uanset, at du ikke har nogen bindingsperiode!

Jeg ønskede at opsige mit home trio produkt den 20. december 2013, men grundet finurligheder, kan jeg være bundet til og med midten af april 2014.

Fra starten blev jeg bildt ind, at jeg ville spare penge - men det var kun den første måned - et klart brud på markedsføringsloven.

Mine ekstra omkostninger ved at vælge et TDC produkt beløber sig til slut i flere tusinde kroner.

Og det har ikke hjulpet at tage kontakt til ledelsen i TDC. Og "kundeservice" er ubehøvlede og ubehagelige (men hvem vil ikke ende sådan, hvis man arbejder for det selskab med sure kunder i røret hver dag).

Jeg fortryder stort den dag, jeg stolede på en sælger fra TDC.

Mit råd er kort:

Køb ALDRIG en ydelse eller et produkt fra TDC.

Det værste mareridt ever med overfakturering og uigennemskueligt abonement!

En stjerne er for meget. De skal have MINUS 100.

Jeg er nærmest tømt for ord og målløs. Har haft denne pakke i 1,5 måned, som indtil videre har kostet mig over 2000 kr.!!!!!

FØJ hvor ulækker en måde i sælger jeres ting på. Uden tvivl noget der skal kigges nærmere på ASAP.

Jeg vil anbefale alle jer andre "ofre", at vi gør noget ved sagen NU! I er velkommen til at skrive til mig, så vi kan sætte noget handling bag dette fup og svindel.

Meget tilfreds

Jeg er en meget tilfreds kunde. Jeg har haft TDC og hometrio i 5 år nu. Den eneste gang jeg har snakket med TDC's hotline var da en rar kvindelig medarbejder ringede mig op for at spørge om jeg var tilfreds med mit produkt og oplyste mig om at jeg til år 2014 ville kunne spare penge ved mit abn. da TV3 nu ville blive en del af den normale tv-pakke.
Hvad mere kan man bede om. Perfekt service! :)

Overtaksering + uigennemskuelige regninger + medarbejdere der ikke oplyser om betingelser = TDC

Efter for tredje gang at skulle gå ned i vores lokale TDC butik med spørgsmålet: Hvordan kan det være, vores regning ser sådan her ud? Og eftersom medarbejderne dernede ikke kunne hjælpe os, og kundeservice har LUKKET i weekenden (fair nok med søndag, herregud, men lørdag? Hvornår skal en FULDTIDS-ARBEJDENDE kunde så ringe??), tænker vi, at der ikke er nogen anden udvej, end at give en røvdårlig anmeldelse på Trustpilot - hvilket vi, umiddelbart, også føler os i den gode ret til!
Samarbejdet med TDC begynder med en bestilling af HomeTrio til halv pris første måned med den store pakke, hvorefter vi skulle vælge pakke og så ville det køre efter valgte pakke derfra. Vi blev enige om at trappe ned til den mellemste pakke, men nåede ikke at gøre noget, før næste regning kom ind og skulle betales ASAP. Vi gik ned og spurgte, hvorfor vi allerede var blevet opkrævet den store, når vi ikke havde valgt endnu og fik at vide, at det kørte af sig selv, hvis man ikke gjorde noget. OK - den tog vi på os, og vi blev desuden foreslået en HomeTrio med mobil - det var jo åndssvagt, at vi betalte for en fastnettelefon, som vi ikke havde. Vi blev lokket med, at der sagtens kunne tilknyttes to mobiler, men vi var i forvejen skeptiske og valgte derfor kun at prøve med min kærestes mobil - BIG MISTAKE!!! Vi ville også være sikre på, at det KUN ville koste de 5 kr. ekstra oveni tidligere abonnement, som sælgeren så fint stod og lovede - altså UDEN oprettelsesgebyr og ekstra tillæg! Hvilket vi, helt skåret ud i pap, også blev lovet. Indtil regningen kom. Vupti, et ordentligt oprettelsesgebyr og en masse andet fis, vi troede, vi havde lagt vægt på, at vi IKKE var interesseret i. Endnu engang måtte vi ned og klage - den unge mand ringede pænt kundeservice op og fik fjernet oprettelsesgebyr m.m., og vi gik hjem med en følelse af, at det jo som sådan var fint nok, men vi gruede for, hvad der ville stå på næste regning. OG MED RETTE! For i dag har vi fået en regning på HomeTrio-abonnementet (som stiger pr. 1. januar, men reelt set er ok) + 99 kr. for se og optag (som TILSYNELADENDE skal opsiges, hvis man ikke ønsker det - TRODS vi ALDRIG er blevet oplyst om, at den funktion kostede noget og skulle opsiges, samt at vi ALDRIG er blevet opkrævet den på TIDLIGERE regninger??), og , hold nu fast, 1.166,40 kr. for min kærestes mobilabonnement FOR ÉN MÅNED!! Hvoraf de 1.104,60 kr. skyldes dataforbrug - på trods af, at han har modtaget en SMS fra TDC, hvori der ordret stod: "Dit dataforbrug har nået forbrugsgrænsen. Yderligere forbrug TAKSERES IKKE, men hastigheden nedsættes i regningsperioden." Nå, så det gør det ikke? Hvad er det så, vi skal betale for? Desuden blev vi af forrige sælger vist en oversigt over abonnementet der følger med HomeTrio Mobil, der hedder 4 timers tale - der vel at mærke inkluderer 1 GB data. Det er bare ikke lige sådan det hænger sammen, når man parrer abonnementet med sin HomeTrio-aftale. Så får man nemlig KUN 500 MB, fandt vi ud af i dag. Og hvor står det? INGEN STEDER. Slår man det op på nettet står der nemlig, at man får 4 timers tale abonnementet OG i en infoboks, at man får 500 MB EKSTRA data - og når der er nogen, der siger ekstra til mig, går jeg ud fra, at det er udover de allerede lovede GB, ikke at det er det tilladte forbrug i alt.
Øv altså, TDC, vi trodsede rasende familiemedlemmers og venners råd, da vi blev kunde hos jer, og hvad får vi tilbage? Totalt latterligt høje og uigennemskuelige regninger, som selv jeres egne medarbejdere ikke kan se retfærdigheden i - ham, vi talte med i dag, virkede i hvert fald også overrasket. Og åbn så jeres kundeservice i weekenden - i hvert fald om lørdagen. Jeg skal vel også have mulighed for at kunne tjene penge til at betale de voldsomme regninger, I sender mig, ik? SUK! Aldrig mere...

M.v.h. To meget frustrerede unge mennesker, Martin Tindø Lyngberg og Nynne Kjøller-Svarre

Dårligste kundeservice i verden! HOLD JER LANGT VÆK!!

Jeres kundeservice er da de mest uintelligente mennesker EVER! Min far ringer ind fordi han er ved at lave en e-mail til min mor (min far har iforvejen og det er derfor en ekstra mail der skal laves) Men neej det kan man ikke medmindre man vil modtage hinandens mail.. Altså hvem fanden gider dog det? jeg er 18 år og bor stadigvæk hjemme og jeg gider ærligtalt da ikke ha at mine forældre kan sidde og rode mine mails igennem? men det kan i jo ikke forstå inde hos jer. Han afslutter så samtalen med at det kunne være man skulle se efter en ny udbyder. Så går der 10 minutter og så ryger vores internet, det er sørme da pudsigt ikke? især fordi vores Nabo som også har TDC stadigvæk har internet! Og gider i kigge på det? ja det gider i godt.. PÅ TIRSDAG!! Det er godt nok lang tid at skulle undvære internet! Aldrig i livet har jeg oplevet SÅ dårlig service og jeg ser frem til at slippe for jer, og vil opfordre andre til at gøre det samme!

TDC er noget være SKIDTEMØJ!

Jeg havde bestilt mig hometrio og glædede mig til at modtage tv og internet i mit nye hjem med en regning SOM LOVET skulle være en regning på 250 kr for den første måned....en flink teknikker kom og installerede det og allerede om aften var der flimmer på tvet mens jeg havde internettet igang, så derfor gav jeg det 2 dage og så tænkte jeg at jeg ville ringe og opsige dette, for da de jo har en månedsopsigelse kunne jeg ligeså godt få det afmeldt og slippe for den store regning for et ubrugeltg tv og internet som var ekstremt langsom.. så altså modtog den hometrio den 7/10 og opsagde 9/10 to dage efter! og nu har jeg så fået en fin regning på 688 kr!!!! og ringer derind og taler med kundeservice og så siger hun at jeg først har bestilt det til at skulle være opsagt til den 18/11 som er en dato vi ikke engang er nået til, idag er den 5/11 og hun bliver ved at sige det kan hun ikke gøre noget ved, da der står i deres system at jeg har sat det opsagt til den dato, jamen for pokker jeg opsage det den 9/10! den dag jeg ringede! JEG vil klart ikke anbefale TDC.

levere ikke den bredbånds styrke som lovet ved køb

har købt home trio hvor de anbefalede familiepakken efter jeg fortalte om vores brug med spil - musik stream og 3 tv samtidig.
Med købet var 20/2 mbit bredbånd, men virkeligheden giver 2,8/0,6 mbit og kan ikke trække vores brug af computere eller streaming af musik.

Det er bondefangeri at love en styrke ved køb og så levere noget som er 15% af det lovede. Hvad kan man stille op hos TDC for de mails jeg sender bliver ikke besvaret, hvis jeg ringer skal jeg side i telefonkø optil 30 min. hvorefter jeg får beskeden at det er bare ærgerligt de kan ikke se at der er fejl på linien.

Virkelig fustrerende at være kunde der, og med mere eller mindre monopol er der ikke mange andre valg muligheder.

Upålideligt udstyr

Vi bestilte mit TDC Home Trio 28. januar 2011.
Vi havde bestilt den store pakke med optag, multiroom løsning, Viasat pakken.

Kundeservicen var godt og forståelig, udstyret ankom til tiden og det hele.
Der var godt nok problemer med vores internet da vi modtag det. Der var simpelthen så dårlig forbindelse. Men der var TDC's kundeservice rigtig gode til at håndtere. De oprette hurtig en fejlmelding på vores internet. De fandt også hurtigt ud af at det bare var deres kabler i jorden, i vores områder der var rigtig dårlige. Dem skiftede de derefter uden omkostning for os. Det hele tog omkring 2 uger. Hvilket var tilfredsstillende for os.

Vi nåede derefter at have vores TDC Home Trio i næsten 6 mdr. hvor det hele faktisk virkede ubeklageligt og vi var faktisk tilfreds med vores løsning.
Men herefter knækkede filmen også helt. For derfra og til nu har vi måtte skifte vores optagere boks 6 gange, boksen ved vores ekstra fjernsyn 2 gange og vores 2 fjernbetjener 2 gange. Pga. at optagere boksen har slettet alle vores optagelse 4 gange, og hver gang vi har skulle skifte boks, mistede vi også vores optagelser. Så forsvinder fordelen ved at kunne optage lidt.

1 gang om ugen skulle jeg slukke alle boksene og vores router for at internettet og tv kom op at køre igen.
Vi har haft tekniker ude 3 gange for at opsætte boksene og fejlfinde. Men de kunne kun tænde systemet, selvom problemet den ene gang var at boksen ikke kunne optage. Teknikerens svar bare at der var jo billede på skærmen. Men vi prøvede at vise ham at den ikke optog, hvilket tog ham 4 timer og en masse opkald for at finde ud af at han ikke kunne betjene udstyret, og derefter måtte efterlade det defekt, til en anden tekniker kunne komme 8 dage senere. Imens var vi uden tv, internet og fastnets telefon. Jeg er glad for at mit firma kun er 10 min. fra min bopæl, så jeg kunne komme på nettet.

Jeg har slet ikke et realistisk tal på hvor mange gange vi har ringet til kundeservice. Men det er så mange gange at en meget hjælpsom kvinde fra kundeservice gav min kone hendes direkte nummer, plus hendes mobil nummer, da vi i en periode måtte ringe til hende omkring hver anden dag for at de kunne genskabe forbinde til os så vores tv igen kunne virke. Hun skulle faktisk have rigtig meget ros for sit gode arbejde. Men vejer bare ikke op for alt det andet.

Nu venter jeg kun på at vi kan få fibernet.

Simon.

TDC HomeTrio er bondefangeri

TDC reklamere på deres hjemmeside med TDC HomeTrio til 0,- kr. i oprettelsesgebyr. Men oprettelsesgebyret og andre tillægsydelser, som man ikke selv har valgt, dukker op i en senere regning et par måneder efter. Hvis du ikke betaler, truer TDC med inkasso. Så se dig godt for inden du vælger TDC.

WAY ustabilt ,overdyrt, hvordan kan de overleve

min hometrio er nede igen ikke tlf. men wifi som mobiler og tablets kopler på med.
ka ikke ringe til nogen(lørdag)
ka ikke log in på tdc.dk da jeg igen frygter at de sælger mig ,som de har solgt mit fastnetsnr. hvis jeg opretter mig
og hvad i helvede skal jeg med 5 ,ja fem tyske kannaler som minimum,jeg bor i KBH. og kan ej tysk vorbanned. lortepakke! til 419kr +gebyr
skal jeg virkelig i kælderen og reset homebox'n 1. gang mdr.lig ?
ja det er jo lort og tak for det TDC.

Pinlig specifikation på Regning på 4 sider

Som kunde hos TDC - sætter jeg altid stor pris på at tale med jeres
kundeservice, -Som altid levere de en meget meget fin service, så
stor ros herfra.

Senest har jeg benyttet mig at jeres tilbud, om at skifte mit
fastnetnummer ud med et mobilnummer i min HomeTrio pakke, prisen er
den samme kr. 514 så et meget meget enkelt skifte - troede jeg.. på
regning nummer 86+87 som jeg skal betales primo juli er nu et beløb
på kr. 426,50 + 643,91 som jeg skal betale (det burde kun være kr.
514,- som i de andre måneder)

Med møje besvær har jeg nu fået lovning på at hvis jeg betaler de 2
beløb, så bliver differencen sat ind på min konto, primo juli.

Men da jeg hverken ønsker, - eller har tid, - eller på nogen måde
syntes det er rimeligt at jeg skal bruge +1/2 til 1 time hver gang
jeg foretager ændringer på mit TDC abonnement - har jeg med baggrund
i dette, valg at opsige mit abonnement hos TDC, med henvisning til
det regningshelvede som i udsætter mig -og jeres andre kunder for.

Venlig hilsen
En ellers tilfreds TDC Kunde

Bo Joachim

LYVER FOR KUNDERNE

DE burde ha minus 5000 stjerner her fra værre lort har jeg aldrig oplevet, først får jeg IKKE de kanaler jeg har bedt om . ligesom jeg kun får tv i et rum selvom det skulle ha været 4 så jeg måtte lige vente yderligere 2 uger på det .... og så fik jeg afhvide INDEN jeg oprette mig som kunde hos deres lorte selvskab at det var gratis at få instalerret lortet men alligevel modtager jeg en regning på 1900 for teknikkerne har været her yderligere mere modtager jeg en regning på 248 kroner for et mobil nummer jeg ALDRIG har modtaget, flot det klades AT LYVE OG stjæle for kunderne FJOLSER , ikke nok med det så mener TDC også det er normalt vi skal betale 900 krioner i måneden for tv og internet og begge dele går ud MINDST 3 GANGE I UGEN i MANGE TIMER , første gang jeg ringer ind får jeg fat i en idiot der spørger mig 7 gange om hvad problemnet er selv om jeg har forklaret ham det fatter han det ikke VÆRRE LORT findes vist ikke .... og heyt TDC jeg betaler IKKE for ting jeg blev lovet var gratis og ting jeg ALDRIG har modaget så vi ses vel i retten fjolser

TDC skulle skamme sig

TDC er dyrt, dårligt, langsomt, elendig kundeservice.
Havde home trio i 6 måneder. Fik regninger hvor en gratis tjeneste kostede penge, fik dog mine penge tilbage. Alt koster ekstra. TDC plays brugerflade er elendig og det kan ikke bruges på Sonos hvilket TDC er fløjtende ligeglade med trods adskillige henvendelser. Da jeg opsagde fik jeg aldrig den returkasse jeg skulle sende udstyret tilbage i, og da jeg rykkede for den sagde TDC jeg skulle skynde mig at aflevere det i en butik da jeg ellers skulle betale for det pga manglende aflevering.

TDC home trio nedbrud og manglende service

Skærtorsdag en 28. marts 2013, stoppede alt home trio med at virke. På tv' er et TDC logo, med teksten: "Dit tv konto bliver ikke genkendt - kontakt venligst Hotline", internettet og tlf. virkede simpelhen ikke.
Min kone er opereret for kræft og kan få brug for at ringe til hospitalet, på min fastnet - telefon, da der kan være meget dårlig, eller ingen dækning, på mobiltelefonen i Hornsherred.
jeg kan ikke kontakte TDC før langfredag kl. 10, hvor bokse gennemgås og får at vide, fejlen må ligge uden for huset. Da min nabo har samme fejl, kan det meget vel tænkes. TDC lover en tekniker (SMS) vil starte den 02.04.13 kl. 09.30 - 11.30 og her skal jeg være hjemme, da TDC tekniker ikke arbejder i påsken? - altså først hjælp om 5 dage efter fejlen er opstået.
Er det ikke bare horribel dårlig service? Jeg køber et produkt der bryder sammen og kan i 5 dage ikke bruge produktet- og det er trods alt et produkt man efterhånden er rimeligt afhængig af (i hvert fald tlf. og internet), som redaktionsmedarbejder DANSKTOPPEN SUBNET. Det er under al kritik, efter min mening. Flot Teleselskab at være bundet til.
Nu har jeg haft TDC Home Trio siden sommeren 2009, og siden er prisen steget med raketfart med ca. 67 procent. Jeg bad ligeledes TDC om at kontakte min nabo, da han havde fuldstændig det samme problem, med det kunne eller ville man ikke, det kan han selv gøre? (han er pensionist).
Jeg giver omkring 11 - 12.000 kr. årligt til tdc home trio samt mobil, men her er der også problemer med meget dårligt/ingen dækning i Hornshered, og man burde have kompensation i prisen, men TDC er hverken til at hugge eller stikke i - betal fuld pris for én vare der ikke bliver leveret.
PS: Da vores tlf. samtale var slut (efter 5 afbrydelser p.g.a. dårlig mobildækning) og medarbejderen ikke kunne hjælpe, så kom der pludselig tv, internet og fastnet-telefon? Så slap jeg med skrækken denne gang, men med en kedelig oplevelse rigere!

Is Tdchometrio your company?

Visit Tdchometrio