Teapalace reviews

Teapalace reviews

7.7

Spændende udvalg

Jeg syntes, at jeg trængte til noget nyt og spændende te.
Så jeg googlede mig frem til Tea Palace.

Der fandt jeg noget te og det var endda i pæne dåser, hvis man ville betale lidt ekstra for det.
Så købte lidt te til mig selv og til gaver.

Det blev leveret hurtigt (for pakker fra england), og jeg var generelt godt tilfreds med handlen.

Bemærk dog, at der ikke kommer nogen e-mail om, at pakken er sendt og så er forsendelsen ikke en lille udgift.

Good online shopping experience

I had to call in my order because I had a problem paying online. Apart from that, everything went smoothly. I haven't tried the tea yet.

Is Teapalace your company?

Teapalace Details

Visit Teapalace