Techman reviews

Techman reviews

9.4

Super produkter

Har købt en imac 27" til en meget fornuftig pris, fik kanon service, og produktet er 100% OK.
Afhentet den uden for normal åbningstid (ved spisetid) men fik alligevel alt den service jeg kunne ønske.
Vil handle der igen - og igen

Mvh.
KeyShop.dk

God pris og god service, Techman.dk kan varmt anbefales!

Fandt en Mac air til god pris og slog til - hurtig handel og god service.

Her kan man trygt handle

Jjeg kan anbefale Techman, som et seriøst, venlig og meget hjælpsom firma.
Vil meget gerne handle her igen.
Elsebeth Lindum

Fantastiske priser til gode varer

Min familie og jeg har købt flere produkter hos techman.dk, alle i god stand og til nogle meget lave priser. De fleste computere har fået geninstalleret styresystemet, så der er ingen spor efter de har været brugt. Jeg kan varmt anbefale at handle her.

Fantastisk produkt til fantastisk pris!

Hej Alle,

Jeg har lige købt en Macbook Pro 17'' hos Techman.dk.. Flinke mennesker, god service, og et fantastisk køb.. Fik en lækker Macbook Pro 17'' til kun 7950 kr. Alt er som nyt og maskinen kører fantastisk! Mange tak for en god handel Techman.dk! Kan varmt anbefales

Vh Johannes

Fantastisk service til en god pris!

Vi har købt alle vores computere hos Techman (dvs. 4 bærbare) og er super tilfredse med dem og det service der er har været. Det er ihvertfald ikke sidste gang vi handler der! Kan anbefales til alle der skal ud og have ny computer.

Fantastisk service

Jeg har købt en Applecare Protection Plan gennem Techman. Jeg har fået MEGET god service. Jeg er ny på Mac, men fik al den oplysning jeg havde brug for og ydermere omhyggelig hjælp til at installere. Jesper ringede endda til Apple for mig, da registreringen ikke gik i orden med det samme. Jeg vil afgjort vende tilbage til Techmanog kan kun anbefale andre at handle her

Fin handel

Jeg fik alt hvad jeg kunne forlange.

Jeg bor i København og har ingen bil, derfor var det en fantastisk service at techman.dk kunne levere til en fornuftig merpris. Min Mac levede (lever) op til den beskrivelse techman gav og prisen var formidabel. Jeg kan kun anbefale dem, og især til studerende hvor pengepungen måske ikke er til det helt vilde.

God service. Troværdig aftale.

Købte en MacBook Pro 17" computer hos Techman.
Computeren var "taget tilbage" fra kunde; men ubrugt i org. emballage.
God service, pænt prisnedslag.

Niels Nørgaard

Personligt og hurtigt.

Super oplevelse.

God telefon- og super hurtig emailrespons.
Produktet var som beskrevet.
De tar ikke dankort, men sender så snart du mailer et screenshot af bankoverførslen.

Anders

Seriøs og hurtig handel.

Fandt en MacBook Pro annonce på den blå avis, og her igennem deres hjemmeside, først var jeg skeptisk pga. udseendet af siden, og jeg vidste ikke helt om det var nyt eller halvbrugt udstyr.

Efter et kig her på Trustpilot var jeg mere rolig, og måden Jesper behandlede sagen på var også helt efter hvad folk skriver her.

Computeren blev sendt afsted efter jeg sendte et screenshot af konto overførslen.

Den var pakket ind i bobleplast og masser af bølgepap, inde i en papkasse, så den var 100% beskyttet.

Udover det så fik jeg en goodie med i kassen, Office 2011 - Ja tak det kan godt bruges :)

Varm anbefaling herfra.

Martin

perfekt betjening, gang på gang...

Jeg har nu handlet ved techman.dk for 4. gang, som altid en god og fornuftig betjening, ser frem til handel nr. 5 :)

kanon service

Bestilte en iPad fredag formiddag og modtog den lørdag formiddag (På Bornholm :)) iPadén lever fuld op til de specifikationer som stod i annonce. Kan kun anbefale at handle her. Nu er julegaven til ungerne sikret :)

Skal kun bruge en computer

Og hvor er det bare ærgeligt for det er simpelthen en super service jeg har fået. Bestiller min Hp Envy Tirsdag aften og har den samme tid om torsdagen! Derudover viser det sig at min computer har et bedre grafikkort end de lovede, så jeg kan kun anbefale dem! :-)

God service og produkter

Jeg købte for nogle år siden en macbook pro, og mødte Jesper på adressen i Ringsted. Billig maskine og alt var/er som lovet.

Har lige købt en macbook mere, god service på email, dagene efter var varen ved døren og alt lever op til forventningerne.
Dog mangler et kabel, men det regner jeg med vi finder en løsning på.

Kan stærkt anbefale techmann og er ret sikker på jeg kommer til at handle med Jesper igen en anden gang.

Techman

De er helt klart de bedste...jeg ledte efter en HP DV-7, alle andre steder jeg havde kigget var det enten dyrt eller så ville de ikke sende pakken.

Men Techman var svaret på alle mine drømme...Ikke nok med de var billige, super service var de også mega behagelig at handle med..

Techman.dk er efter min mening det bedste sted for IT -Computere på NETTET...og jeg vil med glæde handle med dem i fremtiden..

TUSIND TAK TECHMAAAAAAN:-)

Klasse service og produkter af høj kvalitet

Købte for et stykke tid siden en macbook pro over techman, og den har fungeret upåklageligt lige siden. Jeg modtog computeren i original emballage, og på trods af at den var ca. 4 måneder gammel, så var det som at få et splinterny computer. Kontaktede dem via mail, hvor man var garanteret svar indenfor de næste par timer, og det var endda muligt at få reserveret varen i et par dage.

Kan derfor varmt anbefale techman, til alle der gerne vil spare lidt penge, men stadig få et produkt af høj kvalitet.

God service og fornuftig pris

Jeg kan kun anbefale handel med Techman.dk. Vi har oplevet personlig og engageret service og vejledning ved køb af computer.
mvh
Claus Hartvig

Hurtig levering, perfekt vare

Jeg købte en brugt Lenovo bærbar hos techman. Dagen efter betaling modtag jeg varen, der var i perfekt stand, så god som ny. Jeg er meget tilfreds.

Genialt

Har købt 2 computere af Techman.dk nu, til en meget billig penge! Og begge fungerer upåklageligt! Efter telefonisk kontakt er begge computere blevet leveret, omkostningsfrit, af sælger selv, så servicen er helt klart i top! Det er ikke sidste gang jeg handler med dem igen!

techman.dk Details

Visit Techman