Tein-Shop.dk reviews

Tein-Shop.dk reviews

8.7

Ringraziamenti da Italia. / Thanks fra Italien.

Ottima qualità dei prodotti e venditori seri.
Spedizione velocissima.
Grazie .

Fremragende produktkvalitet og alvorlige sælgere.
Fast shipping.
Tak.

super!

Købte et vægbeslag til playstation 4 - havde ledt længe efter det og endelig fandt jeg et og så var det super billigt! Fik den 2 dage efter og gratis tic-tacs i pakken gjorde heller ikke noget ;) kan anbefales

Genialt!

God service og unikke produkter - bestemt ikke sidste gang jeg handler hos
Tein-shop.dk

Rigtig godt tilfreds med produktet og servicen. :)

Meldte mig som forsøgskanin til det nye PS4 beslag som Tein forhandler. Beslaget kom inden for ganske kort tid og passede lige præcis som det skulle. Det ser super godt ud da beslaget næsten er helt skjult, så det ser ud som om PS4'ren hænger på væggen af sig selv.

Der var en god dialog med forhandleren og næsten ingen svartid. Alt alt er jeg meget tilfreds, specielt fordi der var lidt slik med i pakken. ;)

Ingen bøvl

Bestilte et PS3 vægbeslag. Nem betaling, hvis du har en Paypal konto. Hurtig leveringstid.

God kundeservice

Et firma som man kan regne med. Tingene kom til tiden. Da der var problemer med betalingen blev jeg straks ringet op af firmaet og problemet blev løst.

Et firma man kan regne med.

Hurtig betjening

Sendt med posten hurtigt uden problemer

All good

Could find the mounting brackets in Aust good solution prompt delivery.

Meget rask levering og bra produkt

Bra produkt til bra pris dere har . Meget fornøyd :)

super :o)

Er du ude efter en holder til dit apple tv mm - ingen tvivl køb her :o)

Produktet minder mest af alt om en ufærdig prototype

Ingen problemer vedr. betaling eller levering, men produktet er tydeligvis ikke klar til masseproduktion.
Tein-Shop

Reply from Tein-Shop

Hej Hr. Jacobsen
Du var blandt de første der købte dette beslag, og vi har opdateret produktionen af beslaget en smule siden, hvis du har mulighed for at maile (kontakt@tein.dk) os nogle billeder af dit beslag, vil jeg se om vi har et beslag med en bedre finish.
Mvh David - Tein-Shop.dk

Havde bestilt et ophæng i sort til min xbox. det vidste sig så, at de ikke kunne levere pga. en 3. part. David fra Tein-Shop fandt hurtig et alternativ, og jeg er derfor super tilfreds med både service og produkt.

Fantastisk kundeservice!

Een af mine ophæng gik i stykker, da jeg skulle hænge det op. Det skrev jeg herinde og straks har TeinShop sendt et nyt ophæng og lidt godt til ganen. De er altid venlige når man henvender sig med spørgsmål eller andet. Desuden er der hurtig levering.

Jeg vil til enhver tid anbefale TeinShop. Som kunde føler man, at man bliver taget meget seriøs og at tilfredshed med produktet er i højsæde.

Levering ok, produktet så-som-så

Jeg bestilte, betalte og modtog på 2-3 postdage mit Apple TV-vægmount. Ingen problemer i den retning.

Dog er jeg ikke tilfreds med produktets finish. Det ligner at det er skåret på tværs med en tandbørste og slebbet til med groft sandpapir. Jeg havde forventet, men fik nok hvad jeg kan få for 85,- kr.

Hvis produktet skal afspejle hensigten (at holde et Apple produkt), ville jeg gerne give flere penge for noget som har en mere lækker finish.

Ingen onde hensigter fra Tein-Shop.
Tein-Shop

Reply from Tein-Shop

Hej Roland
Jeg beklager den meget sene tilbagemelding på din anmeldelse. Vi opdatere konstant vores produktion for at få det bedste produkt vi kan levere. Jeg vil gerne se om vi kan levere et beslag efter dine finish ønsker. Du må meget gerne kontakte os på mail (kontakt@tein.dk) med et billede af det beslag du har fået, og lidt info om hvad du havde forventet af finishen.
Mvh David - Tein-Shop.dk

Fin individuel service

Havde brug for beslag til min mac, og købte de annoncerede. Det viste sig ikke at passe helt til min mac model, men fluks lavede Tein en ny efter mine mål, og tog den oprindelige retur.
Fornems service.

DET LYKKEDES TIL SIDST!!

Bestilte et PS3 vægophæng i December, fil at vide det var i rest til medio Januar, det var lidt surt , men det er hvad der kan ske,
kun en stjerne til Post-Danmark fordi de havede pakken liggende i 4 uger, uden af give besked.
Ud over det, tør jeg godt handle her igen ;-)

Nemt og billigt

Tein-Shop.dk havde ikke åbent mellem jul og nytår, så der var en lille forsinkelse af leveringen. Ellers ikke noget at bemærke.

Bang On!

Item arrived as described and in the time specified. No problems.

Ingen problemer med noget som helst, hurtig levering

Nemt og ligetil og god service

Jeg har købt et beslag til væggen til ipad. Et fikst og lille og ukompliceret til en særdeles rimelig pris.
Handlen blev gennemført nemt. Til meget stor tilfredshed. Hurtig levering. Alting ukompliceret og til stor tilfredshed.
Modtog en mail, udover meddelse fra post danmark så vidste præcist hvornår det kom.
Kan kun give de varmeste anbefalinger og vil bestemt handle der igen!

Tein-Shop Details

Visit Tein-Shop.dk