Telegiganten.dk reviews

Telegiganten.dk reviews

8.6

Fremragende service!

Havde problemer med min iPhone 5s' oplader, og fik en suveræn, og hurtig hjælp af Marco. Problemet var løst på 2 min - så simpelt, men hamrende effektivt.

Fremragende service

Jeg bestille tid i onsdags til at få lavet min IPhone. Fik en tid i den ny åbnede butik i Næstved storcenter allerede fredag. Jeg kom 10 min for sent uden at give butikken besked. Alligevel var det to meget søde og smilende medarbejdere der tog imod min telefon. 1 time efter hentede jeg den og både bagsiden og fronten var udskiftet. Oveni købet var det billigt, så skulle det ske igen er der ingen tvivl om hvor jeg henvender mig :0)

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Ipad fikset samme dag

Jeg fik for ikke længe siden lavet skærmen på min iPad hos telegiganten.
Jeg fik hurtigt en tid og samme aften var den klar til afhentning.

Utrolig god service hele vejen rundt.

Super god service

Super god og hurtig service. Har ikke oplevet bedre

Dårlig service

den28/03/14, en helt utrolig dårlig reparation af min Padphone 2, ledningerne indeni
sad forkert, ørehøjtaleren var vendt forkert så den ikke virkede, overgang mellem batteri
og telefon var knækket og forsøgt repareret med tape, et meget uproffesionelt stykke arbejde, som dog kunne reddes hos Phonecare i Odense.
telegiganten.dk

Reply from telegiganten.dk

Hej Michael.
Vi er kede af, at du ikke er tilfreds.
Der er dog flere detaljer i din udlægning, som vi ikke har helt den samme opfattelse af.
For det første, så var det ikke muligt, at tjekke om telefonen havde andre fejl end skærmen, inden vi lavede den, da touch funktionen ikke virket.
Da du gør opmærksom på ørehøjtaleren ikke virker, tilbyder vi, at kigge på telefonen, hvilket du afslår, med en besked om, at du ikke havde tid. Vi mener, at vores tilbud om at kigge på telefonen, netop er en del af god service.
Nu kan et kabel godt gå løs under en reparation, og havde det været tilfældet, så havde vi hurtigt haft fejlen rettet, hvis vi havde fået lov.
Man kan IKKE vende ørehøjtaleren forkert, og vi laver ikke kabeler ved brug af tape. Hvis vi gjorde det, så giver vi dig ret i, at det havde været meget uprofessionelt. Nu skriver du, at telefonen blev reddet af Phonecare i Odense. Vi har aldrig hørt om, at Phonecare har åbnet værksted i Odense. Til gengæld så hedder vores konkurrent i Næstved netop det samme. Vi har før hørt om værksteder, som påstod andre værksteder havde lavet fejl, som ikke var rigtige. Vi kan dog ikke forestille os, at vores konkurrent i Næstved kunne finde på at forgive, at vi har laver fejl i en telefon, som ikke har noget hold i virkeligheden.
Vi beklager naturligvis, hvis vi har været skyld i din ørehøjtaler ikke virkede, men det er svært at rette en fejl, hvis man ikke får lov. Hvis man kommer hjem fra supermarkedet, med en liter mælk der er sur, så går man jo også tilbage til det samme supermarked og får den byttet.

Mvh Telegiganten.dk

FANTASTISK

Fantastisk god og professionel servise, som man ellers kun fik i gamle dage.
Man leder længe efter denne service i dag.
Telegiganten er hurtige og ved at ens telefon/Ipad o.lig er en uunværlig ting i vores hverdag.
De gav sig enddag tid til at kontakte mig og gjorde opmærksom på en lille fejl, som de derefter rettede op.
Jeg sendte min telefon en torsdag og allerede lørdag samme uge var den kommet retur.

Kan kun anbefales.

Fantastisk service

Service som vores mormor fik den og vi andre drømmer om den.
Venlig betjening, god rådgivning og hurtig reparation.

Rigtig godt behandlet

super hyggelig butik med søde personale
blev behandlet godt
kan helt sikkert anbefalde Telegiganten

Det kan ikke blive mere luksus

Har oplevet det bedste service
I Telegiganten
kommer ind med min pc hvor jeg har haft nogen problemer med den efter kun 30 min var den fixet plus jeg fik halv pris på en ny taske

Iorden ...

Jeg har fået en super god service, butikken har overholdt alle aftaler og ringet tilbage som lovet. Min Iphone 5 stod ikke til at redde og jeg blev ikke opkrævet betaling.
Det er bare super iorden ....

Tak for god service

Hurtigt, nemt og billigt, samt flinke medarbejdere!

Jeg kørte over med min søns smadret iphone 4s bagcover, og da jeg gik ind i butikken blev jeg mødt med en god kop kaffe, og fik lavet bagcoveret til 100 kroner! og det tog knapnok 30 min!
Jeg anbefaler helt sikkert Telegiganten!

Fantastisk service og hurtig levering

Vi bestilte rep. Af skærm på iPad via deal på nettet. Der stod 3 ugers lev. Men allerede efter 4 dage inkl. Weekend havde vi den retur. De havde samtidig-uden beregning- lavet opladeren, så vi igen kan få strøm på den:)
Vi blev kontaktet via Tlf. At nu havde de modtaget den, og igen da den blev afsendt,
Kan klart anbefales!

Service og produkt i top!

Jeg var selv en meget besværlig kunde men efter at have snakket med dem på Amagerbrogade blev min bagside på min IPhone 4 repareret på 2 sek. Service i topklasse!

God service på et hidtil ukendt plan

Jeg sendte min iPhone ind tirsdag, med en smadret forside. Fredag var den klar til afhentning ved min lokale postbutik, og der er intet at sige til forløbet - bortset fra Post Danmark ikke havde oplyst om at forsendelsen var klar til afhentning, så efter at have tjekket det track & trace nummer jeg fik udleveret, da jeg spurgte telegiganten, hvornår jeg ville modtage min iPhone, kunne jeg afhente den mandag aften. Ikke sidste gang jeg får min telefon repareret hos telegiganten - hvis den vel og mærke skulle gå i stykker igen :-)

Byens bedste service

fik rep. min iphone og to stk Nokia billigt og hurtig...

Fantastisk service

Jeg kontaktede Telegiganten medio december 2013, da USB-stikket på min 1 år gamle Samsung Galaxy var defekt.. Jeg blev med det samme venligt guidet gennem procedure for indsendelse til reparation dækket af garantien. Desværre havde jeg, ifm. skift af mailbox mistet min kvittering, men i løbet af 3-4 minutter havde medarbejderen fundet min kvittering, som straks efter blev mailet til mig.... super god service.
Jeg fik min telefon tilbage hurtigere, end jeg havde forventet, og den er som ny.
Jeg anbefaler varmt firmaet til andre.
Vh Kirsten.

Eminent!

I forbindelse med defekt strømforsyning blev der i løbet af 3 kvarter stillet en diagnose og foretaget reparation samt givet tilbud på nyt batteri. Det kan ikke gøres bedre! Venlig og hjælpsom betjening. Kommer gerne i Telegiganten en anden gang.
Henrik Just
Næstved

telegiganten.dk Details

TELEGIGANTEN – VI HAR SAMLET DET HELE ÉT STED! Telegiganten er en virksomhed, med fokus på salg af mobiltelefoner uden abonnement. Hos os finder du de mest populære smartphones til nogle af Danmarks bedste priser Udover at sælge mobiltelefoner uden abonnement, tilbyder vi også vores kunder lækkert tilbehør til både mobiltelefoner, tablets, iPads, smartphones og computere. Sidst men ikke mindst udfører vi også reparation af mobiltelefoner og computere. Vi kan reparerer både gamle og nye modeller. Telegiganten sparer dig for en masse omveje, for vi har alt det, som du behøver. Tak og på gensyn. Telegiganten.dk

Visit Telegiganten.dk

We live here: Ringstedgade 11