Telegiganten.dk reviews

Telegiganten.dk reviews

8.8

mange tak til telegiganten næstved

efter udskiftning af glas + lcd kunne min samsung ikke finde net kontaktet firmaet ingen problem de sende den på værksted og der efter sendte den tilbage til mig uden mere omkostninger

Jeg har fået skiftet min samsung s3 skærm på mobilen hos dem. og det virker super godt.
I dag har jeg så hentet min Ipad som kun skulle have skiftet glasset.
Til min store overraskelse, havde de også skiftet home knappen, som heller ikke havde det for godt. uden beregning. se det er god service.
Dem vil jeg klart bruge igen, hvis jeg får brug for det.
vh
Jan

100% god betjening og seriøst arbejde!.

Jeg skulle bare have sat en ny skærm på min datters iPhone som var smaderet . Jeg havde lige været i Næstved og handle lidt og da jeg kom hjem viste min datter mig sin smaderet mobil ,hmm tænkte jeg, den butik jeg lige havde set inde i byen må kunne hjælpe, så jeg henvendte mig til forretningen og til min overraskelse blev der sagt "kom ind så kigger vi på det . Det var hurtig betjening og min datter og jeg blev selvfølgelig hurtigt glad igen. Jeg har derefter været der igen og har fået en suveræn og seriøst betjening . jeg kan med god samvittighed godt anbefale at gå til Telegiganten til alle som har brug for hjælp både hvad reperation og indkøb af diverse produkter angår ,for der er hurtig ekspedition og en behagelig service , det er med sikkerhed denne forretning jeg for fremtiden vil gå til hvis mit produkt er drilsk eller i stykker . 100% seriøst godt arbejde og behagelig god betjening . :-)

God service og hurtig levering

Lige efter bogen fra køb til levering

super service

Hej

havde en ipad med knust skærm fik en godservice over en kop kaffe
og dagen efter var ipad fixet tak telegiganten

Telegiganten ødelagde min iPhone.

Min iPhone have fået revner i skærmen efter at den var blevet tabt, men den virkede fint.

Jeg bestilte en udskiftning af skærmen via sweetdeal.dk hos telegiganten. Da jeg kom hjem efter reparationen virkede mikrofonen ekstremt dårligt og wifi kunne slet ikke tændes længere.

Jeg tog kontakt til Telegiganten den efterfølgende arbejdsdag, men blev mødt med en fuldstændig afvisning. På trods af at telefonen virkede da den blev overleveret til dem, og var ødelagt da jeg fik den tilbage nægtede de noget ansvar. Men jeg kunne da få lov til at betale for en reparation af de fejl telegiganten havde påført telefonen.

Peter.

VEDR: TELEGIGANTENS SVAR !!:
Det er direkte løgn ! Jeg blev tilbud at I ville reparere mikrofonen for halv pris, 150 kr.

Jeg har iøvrigt læst på min forbrugerret og jeg citerer fra forbrug.dk:

“Hvis varen bliver beskadiget under transporten til og fra reparationsstedet eller under selve reparationen, er det som udgangspunkt dig, der skal betale. Det gælder dog kun, hvis skaden skyldes en hændelig begivenhed.……Hvis varen derimod bliver ødelagt af den erhvervsdrivende, er dette ikke en hændelig begivenhed. “
Jeg vil derfor mene at I er erstatningsansvarlige og vil starte en sag hos forbrugerklagenævnet.

SVAR:

Ikke når selve reparationen ikke har noget med det vi har lavet. Du kommer ind med en skærm der skal laves og det har vi udskiftet. At du så har andre ting der er ødelagt på din telefon, det kan vi ikke ikke lave gratis ( wifi'en). Men er der fejl på den såkaldte skærm så har du naturligvis reklamationsret

Hej Peter

Som vi også forklaret dig så har skærmudskiftning ikke noget med wifi'en
Vi tilbød dig endda gratis at reparere din mikrofon, også selvom det heller ikke har noget med skærmudskiftning at gøre. Det er reservedele der er separat og ikke sidder på skærmen.

Med Venlig Hilsen

Fantastisk Service!

Fantastisk service meget hurtigt jeg fik skiftet mit iphone 5 glas på kun 45 minutter! :)

Bedste sted at komme med sine ekektroniske problemer!

En fornøjelse at komme ind og få en super god betjening, samt et yderst tilfredsstillende endelige resultat!

Godt, nemt og billigt.

Jeg fik skiftet mit frontglas til min iphone 5 på under 1 time. Det er god service. Flinke medarbejdere. Aftaler hvad de lover.

Hurtig Service - Trods problemer med fragten

Jeg bestilte tid sidste fredag i November og afventede så at blive kontaktet ang. afsendelse af min telefon. Dette telefonopkald kom dog ikke og jeg kontaktede dem onsdag den efterfølgende uge. Her fik jeg at vide at jeg bare skulle sende telefonen til dem og overføre den aftalte pris for reparationen. Dette blev gjort torsdag og ifl. track and trace kunne jeg se at den ankom til dem fredag.
Trods lidt problemer med nogle gamle pakkelabels da min telefon skulle retur til mig - Og at den derved blev sendt retur til firmaet - Vil jeg dog stadig mene at servicen var hurtig og god. Faktisk var min telefon i bedre stand rent skærmmæssigt før jeg smadrede den.

excellent service m

My laptop used to be very slow. I heard that Telegiganten gives its customers a very efficient and fast service. Therefore, I repaired my laptop at Telegiganten and the process took only took 2 days! I recommend everyone to visit Telegiganten, since it treats its customers in a very professional way.

Hurtig service og god slutoplevelse.

Fik skiftet glasset på en iPad hos Telegiganten. Desværre gik limningen kort tid efter op, men ifølge Telegiganten selv, så samler de kun på tilfredse kunder og insisterede på at skifte til nyt glas. Det endte dermed at blive til en god oplevelse at benytte dem til denne udskiftning og dermed top karakter herfra.

Uduelig "chef" - men flinke medarbejdere

Det er ikke nok at have en stor og flot hjemmeside og skrive om kundeservice, man skal også efterleve den i tilspidsede situationer, hvilket Telegiganten.dk langtfra formår.

Efter mit første- og bestemt også mit sidste besøg, hos det stort opslået Telegiganten.dk i Næstved, kan jeg kun fraråde andre at komme i butikken, efter en oplevelse jeg havde med den såkaldte ”chef” hos Telegiganten.dk.
Jeg har pt. en firmatelefon som jeg havde tabt og derved revnet frontglasset. Efter frontglasset var revnet, ringede mobiltelefonen kun hver anden gang der blev ringet til den, hvilket gjorde at jeg mistede mange opkald, hvilket skulle udbedres omgående, da det netop var en firmatelefon, som skulle fungere 24 timer i døgnet.
Via mail og telefonsamtale med Telegiganten.dk, blev det hurtigt aftalt at jeg kunne komme med telefonen, og den ville blive repareret samme dag.
Jeg kørte til Næstved og afleverede telefonen til en flink ung mand ved skranken i det meget lille forretningslokale. Jeg fortalte at jeg ikke skulle betale når jeg hentede mobiltelefonen, men skulle have en faktura med, som firmaet så ville betale dagen efter. Det var der umiddelbart ingen problemer i, og jeg afleverede mobiltelefonen og skulle komme tilbage nogle timer senere.
Da jeg kom tilbage til Telegiganten.dk nogle timere senere, havde man repareret min mobiltelefon. Alt var i skønneste orden, bortset fra at nu var ”chefen” i butikken, og han var fuldstændig ligeglad med at hans medarbejder havde indgået en aftale om at udlevere en faktura, som det firma jeg er ansat i, ville betale den efterfølgende dag.
Jeg havde af gode grunde ikke taget penge med, da jeg jo netop med Telegiganten.dk’s medarbejder havde aftalt noget andet.
Så her stod jeg overfor ”chefen”, som åbenbart var sikker på at jeg ville snyde forretningen for kr. 400,-, da han ikke ville lade mig tage telefonen med, hvis jeg ikke betalte reparations-omkostningerne på kr. 400,-. Da klokken var 5 minutter i lukketid, forsøgte jeg at sige til ham at han da kunne tjekke firmaet, få CVR nr. og andet, men nej intet var muligt, og det virkede som om han ikke anede hvad ordet service og smidighed betød, nu da det var hans medarbejder der havde lavet fejlen.
Jeg blev selvfølgelig vred over en så amatøragtig behandling, hvilket fik den såkaldte ”chef” til flere gange at true med at smide mig ud af butikken, hvilket jeg kun kunne trække på smilebåndet af.
Den ubrugelige ”chef” beordrede herefter den ellers flinke mobilreparatør, til at afmontere det nye frontglas og sætte det revnede frontglas tilbage på min telefon, før den blev udleveret…!
Alle ved at når et glas er revnet og afmonteret, er det ikke lige til at sætte på igen, hvorfor jeg fik udleveret min telefon, efter man havde været nødt til at sætte tape på den øverste halvdel af frontglasset, for at glasset kunne blive siddende på fronten af min mobiltelefon.
Resultatet blev at jeg fik udleveret min mobiltelefon, i betydelig dårligere stand end den var, da den blev indleveret.
Både den unge mand ved skranken som tog imod min mobiltelefon, og mobilreparatøren har jeg intet at udsætte på, da de var meget venlige, men jeg har ondt af medarbejderne og de kunder, som oplever den såkaldte ”chef” som jeg oplevede ham.
”Chefen’s” uduelighed, manglende empati og fuldstændig serviceforladte opførsel, har jeg aldrig oplevet før, og jeg har da oplevet en del, da jeg bla. har været selvstændig erhvervsdrivende i 25 år.

Reply from telegiganten.dk

Normal praksis for bl.a. firmamobiler er, at en ansat kontakter sin chef i eget firma og får en fuldmagt underskrevet og med firmastempel, der tillader reparation af mobiltelefonen på firmaets regning.
Det var vores medarbejder ikke opmærksom på og den regel er nu indskærpet for de ansatte.
Enhver kan komme med påstanden "det betaler firmaet i morgen" og et tjek af CVR bekræfter ikke, at du er ansat i den pågældende virksomhed.

Kim ved også godt at vi prøvede at hjælpe ham - Men han var slet ikke samarbejdsvillig. Vi har efterfølgende forsøgt at kontakte ham, men desværre uden held.

Vh Telegigantend.dk

Blev lovet originale dele...

Skulle have skiftet både front og bagcover på min Iphone. Ekspedienten i butikken oplyste, at de sorte og hvide covers de benyttede var originale, og dermed bedst. Fik skiftet begge dele, men fandt hurtigt ud af, at det var uoriginale dele der var blevet brugt. Vendte tilbage til butikken og fik nu flabet at vide at jeg tilsyneladende ikke havde meget forstand på mobiltelefoner, og at jeg da burde vide at man slet ikke kan få originale dele. Dette har de muligvis ret i, men var bare IKKE hvad jeg var blevet lovet. Desuden var home-knappen blevet sat skævt på, ligesom telefonen bliver meget varm efter kort tid, hvilket den ikke gjorde tidligere. Er ikke videre tilfreds med servicen.

Hej Kathrine

Vi er kede af misforståelsen
Da du kom ind fortalte du at du ønskede den farvet. Og det kan vi sagtens lave men fortalte at de hvide og sorte standard farve er bedre i kvalitet og det samme som de originale. Du har misforstået os og har nok troede det var de originale.

Men venligst kontakt os på vores hoved nummer så vi kan snakke omkring sagen.

Mvh Telegiganten.dk

Super service og de holder hvad de lover

Jeg kan varmt anbefale dette firma, super service, de overholder tiden og er søde og imødekommende.

Perfekt opfølgning på garantireparation

I oktober 2012 købte jeg Samsung Galaxy S3 hos Telegiganten uden problemer. I Januar sendte jeg telefonen til garantireparation, da display fejlede. Hr. Hamid hos Telegiganten bekræftede skriftligt, at telefonen var modtaget hos Dem uden hardwarefejl. Samsungs garantireparatør påstod efterfølgende, at de havde modtaget tel. med flere brud på skærmen, og afviste deres garantiforpligtigelse. Jeg var helt uforstående, men Hr. Hamid beroligede med, at jeg ville blive holdt skadesløs for en skade, som ikke kunne relateres til mig, han ville gå videre til Post Danmark med problemet. Jeg har i dag modtaget min telf. omkostningsfrit retur, 100% i orden, i h. til garantibestemmelserne. Jeg kan varmt anbefale Telegiganten, som til fulde har givet mig hvad jeg forventede, og lidt til!
Venlig hilsen
Ole Klausen

Perfekt handel,enestående kundeservice

Hej Bjarne

Tak for din venlige anmeldelse. God fornøjelse med din nye telefon

Mvh Telegiganten.dk

Telegiganten i Næstved

Telegiganten i Næstved er uden tvivl det bedste sted i Næstved og få lavet sin mobil/tablet/pc. Tror aldrig nogensinde at jeg har fået så god service som man får når man er der inde. Og så er det også hurtigt og billigt, men stadig sikkert og godt. Der er et steed mellem 1-3 dages vente tid, så det gør det jo bare endnu bedre.

Hej Jonas

Tak for din anmeldelse, og vi er glade for at vi kunne hjælpe dig med din iPad

Billig og hurtig

Ingen problemer: Billigste pris på den valgte smart phone og hurtig levering, hvad mere kan man ønske sig?

Hurtigt og smertefrit

Varen kom hurtigt og var som beskrevet, ingen problemer.

Reply from telegiganten.dk

Mange tak for den venlige anmeldelse.

God fornøjelse med telefonen

telegiganten.dk Details

TELEGIGANTEN – VI HAR SAMLET DET HELE ÉT STED! Telegiganten er en virksomhed, med fokus på salg af mobiltelefoner uden abonnement. Hos os finder du de mest populære smartphones til nogle af Danmarks bedste priser Udover at sælge mobiltelefoner uden abonnement, tilbyder vi også vores kunder lækkert tilbehør til både mobiltelefoner, tablets, iPads, smartphones og computere. Sidst men ikke mindst udfører vi også reparation af mobiltelefoner og computere. Vi kan reparerer både gamle og nye modeller. Telegiganten sparer dig for en masse omveje, for vi har alt det, som du behøver. Tak og på gensyn. Telegiganten.dk

Visit Telegiganten.dk

We live here: Ringstedgade 11