Termo Service reviews

Termo Service reviews

8.9

Seriøs virksomhed

Termo-service (Anders) har været forbi matriklen i starten af 2014, og lavede en grundig Termografisk undersøgelse, inkl. undertryks-termografering.

Der var tale om en professionel udført undersøgelse, og den eftersendte rapport er nøjagtig og præcis.

Termo-service.dk anbefales som en seriøs og grundig virksomhed til Termografisk undersøgelse - og undersøgelse via undertryk er i særdeleshed pengene værd.

Rigtigt god rapport

Jeg har besøg af Termo-Service , hvor de termografi og lavet undertryksmåling
De udførte et rigtigt god arbejde, alle mine spørgsmål undervejs blev besvaret .
Den efterfølgende rapport har givet mig et virkelig godt indblik i vores hus.
Især undertryksmålingen viste rigtig meget, især omkring manglende dampspær
Jeg er især glad for listen med punkter, hvor jeg bør forbedre mit hus i forhold til mangler.
Er allerede i gang med forbedringerne og det er kun 4 dage siden jeg modtog rapporten.
Jeg vil varmt anbefale firmaet til andre.

Høj standard - perfekt udført arbejde!

Jeg kan på det varmeste anbefale Termo-Service, hvis du står og overvejer et termografisk eftersyn af din bolig.
Lige fra start, hvor huset blev gennemfotograferet meget grundigt, til den fremsendte flotte rapport og efterfølgende korrespondance med firmaet, har jeg kun oplevet en meget høj standard af faglig kompetance og ikke mindst kundeservice ud over det sædvanlige. En stor tak til Anders og Christian.

Du vil med garanti ikke fortryde dit valg af Termo-Service.

Ole, Allerød.

Meget grundig og informativ rapport, som virkelig kan bruges til noget.

Efter lidt besvær med at få lavet en aftale ( ikke kun firmaets skyld) er opgaven løst over al forventning.
Rapporten med billeder er meget grundig og flot gennemarbejdet, og lige til at bruge når man skal beslutte næste vedligeholds-indsats.
Jeg er meget tilfreds,

God service, der er til at forstå

Vandt gavekort til termografien igennem Stark konkurrence, og er super glad for at jeg fik bestilt og udført undersøgelsen.

Fik meget omhyggelig gennemgang af mit hus, med forklaringer på alt, og så undervejs alt hvad jeg ønskede, og noget jeg ikke viste :S Så stort tak :) og varm anbefaling til alle. Bliver så utroligt tydeligt, om det der er udført er ok, og hvor der skal sættes ind..

Det er virkelig godt det her.

Professionelt, omhyggeligt og detaljeret udført

Vi havde i Marts 2012 besøg af Christian borup som lavede en termografi af vores hus, ude som inde. Christian giver sig god tid og forklarer undervejs og hele vejen igennem virkede det top professionelt. Jeg kan varmt anbefale termografi, hvis man vil have det fulde overblik over ens boligs isolerings tilstand, så man kan planlægge evt. istandsættelser bedst muligt.

God rådgivning og omhyggelig tilgang

Havde besøg af Termo Service i marts og gik huset gennem over 2 timer sammen med Christian Borup. Virkelig godt input - fik bekræftet et par problemer som jeg var klar over men også et par stykker jeg ikke var klar over. Gå med rundt når målingerne laves - det giver lidt mere perspektiv på rapporten og man kan stille spørgsmål, hvilket giver endnu mere værdi for pengene. Kan klart anbefales, ærger mig blot over at jeg ikke har fået det gjort tidligere.

Kompetent, omhyggelig og med godt dokumenteret resultat.

Vi fik d. 28/2-12 besøg af Chr. Borup i vor 100 år gamle patriciavilla, og havde en detaljeret gennemgang af hele huset sammen med ham. Interessant og lærerigt at gå med rundt og se potentialet for forbedringer. Huset var blevet hulmursisoleret 1 måned forinden, og vi fik derfor også kontrolleret om dette arbejde var udført korrekt, hvilket vi kunne konstatere ikke helt var tilfældet. Vi fik ved hjælp af billederne utvetydig dokumentation, og kunne derfor reklamere overfor isolatøren, som nu må efterfylde isoleringen.
Chr. er meget omhyggelig, og samtidig meget kvalificeret. Vi satte stor pris på hans arbejde, og kan nu gøre en målrettet indsats for yderligere forbedringer. Kan trygt anbefales, og flere bør bruge denne teknologi !!

Professionel gennemgang og rådgivning.

Jeg vidergiver hermed en anmeldelse fra en af vore kunder, som oplyser følgende.

"Har forsøgt at oprette en anmeldelse på Trust-Pilot, men jeg kan ikke få det til at fungere, og jeg vil ikke bruge mere tid på det. Men her får I hvad jeg har skrevet ind:

5 Stjerner
Professionel gennemgang og rådgivning

Vi havde Termo-service på besøg i januar 2012, og her gik de vort hus systematisk igennem og forklarede undervejs om de steder i huset, hvor isolering og dampspærre ikke er, som de burde være, samt angav løsnings metoder, hvor det er fornuftigt at gøre noget ved det. Desuden modtog vi i løbet af få dage en instruktiv rapport, som nu er vort grundlag for en række forbedringer, således at vort hus kan blive mere energieffektivt.
Jeg vil hermed med stor glæde anbefale Christian og Ole fra Termo-service.

Peter B. Dorby"

Rigtig god service og vejledning

En dejlig pragmatisk tilgang til tingene. Vi fik virkeligt noget ud af besøget fra Christian.

dygtige konsulenter der sætter dig ordentligt ind i dit hus forhold

Stor ros herfra. Jeres konsulenter var gode til at forklare os omkring problemstillingerne i vores hus. Kan varmt anbefales.

Halldor Sørensen, Vester Åby, 5600 Fåborg

Vandt på vores lokale skole auktion over gavekort til fordel for børn på Afrikas Horn doneret af Termo Service. Blev, da det blev koldere i vejret, kontaktet af firmaet, og sammen med konsulenten gennemfotograferede vi huset, både ude, inde i beoelsen og på loftet. Jeg så under forløbet billederne på kameraet og fik en god og kvalificeret snak undervejs om evt. forbedringer. Allerede samme aften havde jeg billederne på min computer. Der er meget at hente i div. isoleringsmæssige tiltag og jeg kan bestemt anbefale Termo Service til opgaven

Venlige og dygtige konsulenter

Fik gennemfotograferet mit hus og en masse gode råd undervejs. Når der var noget som sprang i øjnene kunne konsulenterne hurtigt forklare hvad der kunne være problemet og en mulig løsning.
Fik billederne tilsendt få dage efter besøget.
Jeg kan kun anbefale at benytte Termo Service

termo-service.dk Details