Thai Cube reviews

Thai Cube reviews

6.0

Kedelig oplevelse og hår i maden!

Købte her til aften en Thai-Cube fra kitchen joy.. umiddelbart en fin portion, men der er godt nok ikke meget i, når først man kommer ind i boxen. Det smagte ikke af så meget (sur sød sovs med kylling og ris), og kvaliteten var ikke prangende..

Da jeg når ned i bunden af pakken er jeg ved at kvæles i et langt sort hår, som jeg havde fået med uden at betale ekstra for det - tak for den oplevelse da!!!

Super Lækkert

Nemt og hurtigt. Vælger de ofte at skippe risene og skifte ud med grøntsager.

Nej nej nej

Jeg smagte den med sesam og nudler, jeg elsker krydret og stærkt mad men jeg kunne slet ikke spise den færdig, den smagte virkelig surt og alt for stærk, min mund døde den dag. :(

super godt

jeg spiser jeres thai cube,s hvær dag. lækkert!

Is Thai Cube your company?

Thai Cube Details

Visit Thai Cube