TheBagStore reviews

TheBagStore reviews

Excellent
9.4

Top Store fast shipping

Lekker and snel, zou graag nog een keer
Kopen. Hartelijk bedankt!

Zoals het moet zijn!

Netjes verpakt, netjes op tijd.
zoals het moet zijn.
Foto op de website kwam overeen met het artikel in het echt. Ook erg fijn.

Super snelle levering!

The Bag store is een heel goed bedrijf, ruim assortiment. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je levering bij je wordt afgeleverd. Top!

Snelle en persoonlijke touch!

Ik heb een Cowboysbag little gekocht via TheBagStore en naast de snelle levering werd ik ook keurig op de hoogte gehouden over de levering. Het handgeschreven kaartje maakte het helemaal af.

Beslis-Bestel-Bezorgt!

De service is makkelijk te gebruiken, de keuze goed gemaakt en de tas was echt snel bezorgt. ik ben erg blij met mijn mooie tas.

super service

hoewel het door mij gewenste item niet meer bleek te zijn werd dit heel snel & heel netjes opgelost !

snelle levering, goede service

Snelle levering. Ruilen van een tas is geen probleem. Nieuwe tas wordt snel opgestuurd. Dus een goed bedrijf.

No nonsens, bestellen,betalen, leveren!!

Betrouwbaar. No nonsens, bestellen, betalen en vervolgens snelle levering.

Liefde op het eerste gezicht!

Op de site van TheBagStore vond ik mijn droomtas. Het was liefde op het eerste gezicht. De Cowboysbag Evanton, kleur dark lavender en ook het liefst € 60,- goedkoper dan op andere sites. Uit enthousisme heb ik de bijpassende portemonnee erbij besteld en de dag erna had ik de tas en portemonnee al in huis. Goed verpakt, leuke kortingsbon erbij voor een eventuele volgende bestelling. Prima service! Ik ga absoluut binnenkort nog een keer shoppen op de site.

Gave tas! en snelle service :-)

Ik ben heel blij met mijn nieuwe Cowboybag! Als je iets besteld wil je het ook graag snel hebben, en dat gelukt!!! Na 1 dag binnen!

Dirty Harry, super mooi!

Ben blij met mijn eco leather tas, type oude schooltas.
Mooi, praktisch, goede ruimte voor mijn laptop.
Alleen de sluiting vind ik wat tegenvallen... heel simpel 2 strookjes die er na een week al afvallen. Ik kan ze er zo weer opzetten maar ben bang voor de lange duur.....
Toch al met al heel blij omdat de tas zo mooi is :)

Snel en goed

Snelle levering van een Converse tas. Deze tas toch weer teruggestuurd omdat de kleur wat tegenviel, een andere Converse tas besteld die wel goed bevalt.
Een puntje ter verbetering: bij sommige tassen is de website niet helemaal volledig: bij de ene staan er wel afmetingen bij en bij de andere niet.

Uitstekend!

Ik ben heel blij met mijn nieuwe en mooie Cowboysbag!!!
Snelle levering, ik raad anderen ook de website van The BagStore aan.

Netjes en erg snel geleverd

The bagstore heeft een duidelijke site. De levering was netjes verpakt en ook erg snel wat ook erg fijn is. Ik zou deze site zeker aanraden.

Super

he,
Ik heb een tas besteld online bij The Bagstore. Geweldig. Moest tas volgend dag hebben en inderdaad volgende dag werd tas bezorgd met een kortings coupon voor een volgende aankoop.

Top bedrijf met hele mooie tassen en accessoires!

Ik ben groot fan van cowboysbag en vind het juist leuk om iets te hebben wat een ander niet heeft! Vandaar dat ik heb gekozen voor de speciale editie en krijg niks anders als complimenten. Heb jullie site zeker al genoemd bij vrienden. De levering was ook snel dus helemaal super. Zal zeker jullie site in de gaten houden! 😃

Leuke site en perfect klantcontact aan de telefoon

Konden makkelijk de tas vinden die onze dochter voor haar verjaardag graag wilde hebben. Na betaling met Ideal kregen we snel de bevestiging. Die was voor ons niet helemaal duidelijk. Toch maar even gebeld en werden we prima geholpen door de dame aan de telefoon. Heeft gelijk gekeken of alles goed was doorgekomen en ons verzekerd dat de tas de volgende dag bezorgd zou worden. Inderdaad kwam de tas 's morgens al bij ons aan. Zat zelfs nog een leuk briefje bij van de dame van het telefoongesprek met daarbij een kleine attentie. Kortom helemaal goed. We kunnen jullie de bagstore dan ook van harte aanbevelen!

super snel, met een persoonlijk briefje erbij 'veel plezier met je aankoop' helemaal leuk!

Helemaal perfect, lekker snel en met een persoonlijk briefje erbij!

snelle levering, goede kwaliteit en precies zoals het plaatje

- goede afspiegeling van het product
- maten kloppen
- kleur en kwaliteit materiaal zijn goed
- snelle levering

samen te vatten als een goede webwinkel waar ik nog een keer iets zal gaan bestellen.

Super snelle levering !!

Op zondag avond The Cowboybag DiaperBag besteld... Op dinsdag had ik hem al in huis!! Super snelle levering dus, en keurig netjes afgeleverd !! Handig ook dat er meteen een retour formulier bij zit voor het geval je niet helemaal tevreden bent met je aankoop.. of toch een andere kleur wilt. Hier kunnen een hoop webshops een voorbeeld aan geven !! Overigens is de Diaper bag van Cowboy bags echt een aanrader! Het is een prachtige tas, en ben er dol gelukkig mee !!

The Bag Store Support

Over TheBagStore.nl

Op TheBagStore.nl vind je een grote collectie tassen van bekende Nederlandse en internationale merken. De collecties van Cowboysbag en O My Bag vertegenwoordigen Nederlands design en met de toevoeging van tassen van merken Liebeskind,Desigual, Converse, Palladium en Paul Frank biedt TheBagStore.nl haar klanten een breed scala aan internationale tassen brands voor mannen en vrouwen. Een goede service bieden staat bij ons voorop.

Visit TheBagStore

Contact informatie

Write to: info@shopstore.nl
Call us on: +31(0)88 648 0400
We live here: Amsterdamseweg 43
3812 RP Amersfoort

Garantie

Benieuwd naar de garantie op de tassen van TheBagStore.nl?

Elk merk handhaaft haar eigen garantietermijnen. Voor meer informatie kan je terecht bij onze klantenservice. Tel: 088 468 0400 Mail: info@shopstore.nl