theprintspace reviewed by

1 Reviews

Review by confirmed purchaser
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

excellent product but.....

The end product was perfect and exactly as I hoped for however I paid quite a lot for the overnight postage which was the only option for the product I ordered and because it was sent out on a friday it took til the following tuesday to arrive, I had also emailed to get a rough idea of when to expect the product and received no response. So the product was perfect but the communication and postage issues mean I had to give 4 stars rather than 5
    theprintspace
    TrustScore 9.5 / 10
    1,448 Reviews

    Reply from theprintspace

    Dear H Mackay,

    Thank you for your review. We are pleased to hear that you are happy with your print and mounting order. We have checked all our email accounts and cannot find an email from you, which will explain why you did not receive a reply. We have tried contacting you to see which email address you sent it to.

    Also we have checked through the order and it was placed on Monday 11th, due to be despatched on Monday 18th for delivery Tuesday 19th according to our 5 day turnaround time for mounting. We actually competed your order earlier and sent it out on Friday 15th. According to city link it was delivered on Monday 18th at 13:37.

    Kind regards
    Theprintspace team
    Comment (?)