Thuesens Mobeltransport reviews

Thuesens Mobeltransport reviews

7.4

Profesionelle, dygtige og venlige flyttefolk

Aftalte en god pris med forsikring på regning med Tommy, der sørgede for 3 kompetente flyttefolk til flytning af lejlighed på en lørdag.
Flyttemændende dukkede op præcist som aftalt. Vi tog en runde i huset og jeg fortalte, hvad der skule flyttes - havde på forhånd pakket og samlet tingene sammen i større bunker. Derefter gik de i gang. Uden en eneste gang af ramme en væg eller dørkarm fik de på kort tid alt inventaret ud i flyttevognen. Borde, sarte møbler, billeder, lamper mv. blev taget nænsomt af og pakket ind i medbragte tæpper.
Ny adresse var i Aarhus C hvor de uden problemer fik parkeret den store bil i en smal gade. Uden at ramme trappetrin, dørkarme, vægge eller i øvrigt skrabe møblerne blev alt flyttet op på 1. sal og placeret præcist der, hvor vi ønskede det.
Det var de bedste penge, jeg har givet ud! De fik lidt kaffe og kage undervejs og havde godt humør med sig til trods for at det var en kold, lørdag morgen.
Super oplevelse og dygtige folk - Thuesens kan kun anbefales!

Is Thuesens Mobeltransport your company?

Thuesens Mobeltransport Details

Visit Thuesens Mobeltransport