Tilbudibyen.dk reviews

Tilbudibyen.dk reviews

8.1

Ordentlighed - det giver jeg 5 stjerner for, og anbefaler andre at handle her!

hvor dejligt og rar en fornemmelse man får, når man skriver en mail, fordi man har overset datoen på tre værdibeviser, og får en venlig tilbagemelding og et link, til brug hvis det skulle ske igen ... det kalder jeg ordentlighed, derfor er det værd at handle med Tilbudibyen .. så gør det bare!
mvh. E.B.

Rigtig gode produkter og rigtig god service.

Jeg har købt flere produkter på siden, blandt andet 2 hotel ophold og jeg har været fuldt tilfreds med alle mine køb.
Det eneste der trækker ned er nogle problemer jeg har haft med deres hjemmeside og at beskrivelsen på deres tilbud ikke altid er helt oplysende nok.

Smil på læben

Jeg har været godt tilfreds, med de ting jeg har bestilt igennem TILBUDIBYEN.
Håber I også bliver det

Virkeligt dårlige betingelser

Advarsel mod tilbudibyen.dk

De andre steder jeg har købt tilbud på nettet, har jeg altid kunnet få pengene tilbage, hvis jeg ikke nåede at bruge tilbuddet ...
Det kan man ikke her ...

og jo og ja og betingelser og jeg skal gi' dig ... det korte af det lange er, at jeg har betalt penge for noget jeg aldrig fik -

Det er dårlig forretningspolitik - og mest af alt ... et rigtig, rigtig dårligt tilbud ..
Tilbudibyen.dk ApS

Reply from Tilbudibyen.dk ApS

Kære Anne

Tak for din anmeldelse.
Indtil 14 dage efter købsdato, er det muligt at få refunderet til sin bankkonto.
Indtil 30 dage efter udløbsdatoen, er det muligt at få annulleret sine værdibeviser, og få refunderet pengene til sin TIB-konto, som et tilgodehavende til fremtidige køb. Vi tager ingen gebyrer for dette.
Udløbsdatoen står altid oplyst i tilbuddet, samt det også står på værdibeviset.
Så hvis man overholder denne frist, er det nemt at få refunderet pengene - og man kan gøre det selv via vores kontaktformular, dvs. man behøver ikke kontakte vores kundeservice først.
Det står ligeledes i vores købs- og salgsbetingelser, som man accepterer ved købet.

Tilbudibyen.dk

Vildledende annoncering

Billeder og beskrivelser svarer ofte ikke til virkeligheden. Købte en klassisk helkrobsmassage hos beauty & cut. Det var alt andet end klassisk. Det var desideret vammelt. Foregik i et snusket kælderlokale af en herre der tilsyneladende ikke havde nogen uddannelse. På reklamen fra stedet var der en kvindelig massør i et lækkert lyst lokale. Misforstå mig ikke, der er ikke noget ivejen med mandelige massører der ved hvad de laver. Jeg var bare ikke forberedt, og konstaterede hurtigt at der var noget rivende galt. Aldrig mere tilbud fra dem

super

God rådgivning, og venligt og imødekommende personale.

Min kone og jeg fik til vores bryllup i August sidste år et ophold til Glamsbjerg Kro, desværre havde vi ikke kunne nå at indfri gaven inden 31.3 vi blev noget urolige da vi opdagede udløbs datoen og vi kontaktede Tilbudibyen.dk som med det samme hjalp os med at forlængde tilbuddet.

Verdens klasse service og Stor tak til Tilbudibyen.dk

vh.
Tonni Angelsø

Tilbudibyen = gode oplevelser til god pris

Jeg har brugt tilbudibyen flere gange og hver gang er det gået fantastisk.
det er nemt og billigt og giver mulighed for at prøve andre restauranter til en billig pris.

Super duper behandling af min henvenddelse

Hej Tilbudibyen.
Mange tak for jeres hurtige og venlige hjælp, håber ikke det er sidste gang jeg får mulighed for at få kontakt til jer.
Hilsen
Mona Espersen

falsk beskrivelse af produkt! dårlig service

og når man henvender sig for at få hjælp til at klage bliver man afvist.
Havde købt et frisør bevis og troede jeg havde købt en fantastisk forkælelse, men det var lige modsat og mit hår blev ødelagt. Jeg klagede til frisøren, som ud over at lyve om deres behandling, var løbet tør for hårkur, osv... Men det kom der ik meget ud af. Henvendte mig til tilbud i byen for at få hjælp, men de afviser blankt selv om det er dem der har skrevet teksten til "drømmen". Så nu står jeg lige vidt og har smidt 500 kr ud af døren. Jeg vil ik anbefale man køber værdi beviser gennem dem. det er fup fup fup.
Jeg føler mig snydt og ked af det. Overvejer at give sagen til tv
Tilbudibyen.dk ApS

Reply from Tilbudibyen.dk ApS

Hej Majbritt

Vi beklager selvfølgelig mange gange, at du har haft en dårlig oplevelse.
Tilbudibyen.dk sælger kun et værdibevis, der formidler en rabat til en ekstern partner, i dette tilfælde en frisørsalon.
Når først værdibeviset er blevet indløst hos partneren, er det derfor der man skal rette henvendelse med sin klage/oplevelse - præcis som en almindelig kunde i frisørsalonen.

Frisøren har personligt svaret på din henvendelse med din oplevelse. Han skriver ingenting om at de var løbet tør for hårkur - men netop at dit hår var meget slidt efter afblegningen, og at én gang kur ikke ville være nok.
Han har ligeledes tilbudt dig at komme ned i salonen, og få rettet dine striber og klipning, som du ikke var tilfreds med.

Vores skribent var oppe i frisørsalonen og har skrevet tilbuddet udfra hendes oplevelse og indtryk, og det er selvfølgelig ærgerligt, at det ikke stemmer overens med din oplevelse.

Mvh. Tilbudibyen.dk

Gode tilbud og let og overskuelig

Der er som regel altid et tilbud til et godt sted og man har ikke følelsen af, at man køber katten i sækken. Jeg har prøvet andre der udbyder tilbud på samme måde, hvor at stedet jeg havde købt til ikke levede op til mine forventninger. Det har jeg endnu ikke prøvet med tilbud i byen.

gode tilbud

altid værd at lokke ind på og har tit gode sushideals, som vi elsker

Alsidig og pålidelig

TiB har et varieret og indbydende udvalg af både dagligdags og luksus tilbud.
Jeg har handlet hos TiB i flere år, og fundet mange gode tilbud på god mad, ansigtspleje, negle, massage og oplevelser.
Jeg har altid fået en fin behandling af deres kundeservice, og har let og problemfrit fået refunderet udløbne eller "fortrudte" værdibeviser.
Selvfølgelig har der været et par fiasko-firmaer, men det har ikke været TiB's skyld.
Derfor kan jeg varmt anbefale en handel hos TiB. Absolut det bedste "tilbuds-site" i Danmark.

Nemt og hurtigt

Tilbud i byen tilbyder alt muligt forskelligt og går nemt og hurtigt med bestilling :)

Good offers and easy to use the website

I tried some different offers and I´m really happy. It´s easy to buy the offers from the website and the prices are great.

Superb

Jeg er super godt tilfreds med tilbud I byen som jeg har brugt flere gange. Seneste køb igennem Tilbud I byen, var en massagebehandling som fuld ud levede op til det lovede. Tidligere har jeg blandt andet benyttet Tilbud I byen til at købe et luksusophold på 4 stjernet hotel I Berlin, også dette levede fuldt op til forventningerne. Så er alt I alt Super tilfreds med Tilbud I byen som leverer det de lover.

Fungerer perfekt

Jeg brugte Tilbudibyen.dk til at købe sushi på Restaurant CC. Helt problemfri tilbudsformidling, et virkelig godt tilbud samt rigtig god service gav alt i alt en super oplevelse.

super gode oplevelser...

hej...jeg har både købt ophold og mad og det har altid været super....jeg bruger og køber mest fra tilbudibyen...:)

perfekt

Fuldt ud tilfreds med det hele.

Gode tilbud

Gode tilbud, i rigtig mængde

Kundeservice

Telefontider

Du kan kontakte os på tlf.: 60926261
mandag-fredag: Kl. 09:00-12:00
eller via www.tilbudibyen.dk

Vi bestræber os på at besvarer mails indenfor 24 timer i hverdagen.

OBS! Vær opmærksom på at der kan være travlt på telefonen. Vi anbefaler derfor at du istedet kontakter os via www.tilbudibyen.dk

Visit Tilbudibyen.dk

Kundeservice