Tilbudstid reviews

Tilbudstid reviews

6.3

Ang. spam

Jeg er ny ejer af tilbudstid.dk og sender ikke spam til nogen.

Mail spam

Fuldstændig det samme som Morten B skriver.

Spam helvede på mail

SPAM HELVEDE
I mine anmeldelser gør jeg meget ud af at få disse klamme virksomheder frem i lyset, der bare spammer ens mailboks med den ene mere irriterende mail efter den anden. Nu er turen kommet til tilbudstid.dk

Er du først røget i kløerne på dette helvedes sted, så kan man bare ikke komme ud igen. Sender den ene spam mail efter den anden, med de mest vildledende overskrifter såsom: "500kr indsat på din konto" osv. Uanset hvor mange gange du markerer deres spam mail som "junk mail" formår de alligevel at komme igennem mit spam filter på hotmail ind imellem.!!!!

Thumbs down til dette

Is Tilbudstid your company?

tilbudstid.dk Details

Visit Tilbudstid