Tildigframig reviews

Tildigframig reviews

7.4

Vildlende Information

På hjemmesiden reklamerer de med, at de sælger email-gavekort, der altid kan bestilles og leveres med det samme (dette er angivet i headeren). Jeg bestilte derfor et gavekort som jeg ville printe selv, da jeg ellers ikke ville kunne nå at få det inden jeg skulle bruge det.

Det viste sig så efterfølgende at det kun gælder for visse gavekort, så jeg må alligevel pænt vente på PostDanmark, der først vil kunne levere det efter det egentlig skal bruges.

Synes det er meget vildende at de reklamerer med print-selv gavekort, når det tilsyneladende kun gælder for nogen bestemte af slagsen.

Godt koncept og god kundeservice

TilDigFraMig er et godt koncept for kunder, som ønsker et hurtigt og nemt overblik over mulige gaveidéer. Deres brugerflade fungerer umiddelbart godt og er nem og overskuelig. Udover den enkelte vare tilbyder virksomheden også at sende et kort med til den mulige gave. Ved redigeringen af kortet er der mulighed for at vælge mellem forskellige skabeloner og dertil tilføje egne billeder og tekst, samt at få kortet vist i en foreløbig udgave i et fremvisningsvindue (inden betaling).
Da jeg ved redigering af tekst til mit kort valgte at indsætte et computer-ikon/-symbol, blev dette vist i fremvisningsvinduet. Men da ordren var afgivet og betalingen gjort, modtog jeg en ordrebekræftelse per mail, hvor en PDF-udgave af mit selvdesignede kort var vedhæftede. I denne var ikonet ændret til et spørgsmålstegn. Jeg kontaktede da straks TilDigFraMigs kundeservice, hvortil jeg kort tid efter fik respons og hjælp til fejlen på mit nu købte kort. Servicemedarbejderen rettede fejlen på kortet indenfor kort tid, og varen med tilhørende kort er nu blevet leveret.
Jeg har personligt haft en god oplevelse med TilDigFraMig og vil gerne anbefale denne til andre.

Hej Regitze,

Tusind tak for din fine anmeldelse.

De bedste hilsner, TilDigFraMig.dk

Super nemt og hurtigt

Super nemt, brugervenligt og hurtig service.

Særlig god når det skal gå stærkt

Var en stor hjælp for mig, da jeg i sidste øjeblik skulle finde en julegave til min nevø i Jylland. Gaven var fremme to dage efter med et trykt kort lavet udfra de skabeloner som de tilbyder.

Svindel og hælder vare

Jeg har bestilt gavekort til biffen som julegaver til lederne i min forening.
Gavekortene kom med faktura/regningen ude blev dog har de trykket 4700kr fra mit mastercard.
Jeg har nu i en måned skrevet til dem efter en faktura, men de ønsker ikke engang at svare, har benyttet mig af flere mail adresser.
I morgen politi anmelder jeg dem, hvis jeg ikke høre nået fra den i løbet af i dag.

Hej Lasse,

Vi er selvfølgeligt rigtigt kede af at høre, du har haft en dårlig oplevelse på vores side - og har jo også talt med dig om dette pr telefon.

Det er sådan, at når man foretager sig et køb på vores side, bliver der automatisk sendt en ordrebekræftelse pr. mail. Din ordre bliver pakket og sendt, og derefter bliver pengene hævet på din konto. Dette vil ofte være ca 4 dage efter din bestilling, helt i overensstemmelse med e-handel loven.

Man kan selvfølgeligt altid få en faktura tilsendt til regnskabet, og som det også fremgår af vores handelsbetingelser, skal man blot sende en mail til enten os eller den kundeservice, som dit køb vedrører.

Vi kan forstå, at du har modtaget både gavekort og faktura, og ønsker dig og de øvrige medlemmer i din forening rigtig glædelig jul.

Bedste hilsner, TilDigFraMig

Fedt site

Synes de der personlige kort med ens egne billeder virker rigtig godt! Gør det lidt mere personligt at sende et gavekort.

dårlig kundeservice

købte bio biletter på nettet, hvor der står at man får en beskæftigelseseffekt på mail, der sker intet, efter et par dage prøver jeg at kontakteden, og det kan kun ske på matl, ingen tlf numre ??? har nu skrevet 2 gange uden at høre noget
dårlig kundeservice, det er trods alt EGTMOND der står bag dette
Mikael

Hej Mikael,
Det er meget beklageligt, at du ikke modtog din bekræftelse, da disse normalt sendes ud automatisk, ved afsluttet ordre. Heldigvis påvirkede denne tekniske fejl, ikke din levering af de bestilte bio-billetter. Vi kan forstå, at du har modtaget ordrebekræftelsen, men beklager meget ulejligheden, og ønsker dig (eller en ven) en god tur i bio.
Bedste hilsner, TilDigFraMig.dk

Egmont Details