Tile Click reviews

Tile Click reviews

Good
8.7
from 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review company
244 Trustpilot review(s)
|
Latest review
ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Ordered a sample tile for £1. Order was cancelled with no contact, but was refunded.

I ordered a sample tile for £1.

I did not receive confirmation of the order, other than from paypal for payment, and then a few days later received a refund from paypal. So...presumably my order has been cancelled!?

Also not sure if this company is still running as the website seems to be down...
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Helpful and with a sense of humour.

A super experience, nothing was too much trouble.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Wish I had found you sooner!

This company is great! Customer service was excellent and my order was processed quickly. I received my order well within the estimated time and it was well packaged. Its a shame I only needed one box of tile to add to a bulk order I already had, wish I had found them sooner.
I've bookmarked them just in case I do my kitchen!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Quality efficient and reliable

Fast efficient service quality tiles would buy again
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

4.5 stars given as almost perfection

On 26th September I phoned asking when one of the tiles I required would be back in stock. Danielle (who was extremely helpful and very pleasant to deal with) answered my query and in fact then took my order saying it would be despatched once the full order was in stock, which would probably be some time the following week. The complete order arrived on the 2nd October, much to my delight. (Albeit I had no idea that the tiles were being delivered that day. I received an email the following day saying they were to be delivered that day, Thursday 3rd). Could have been awkward had I not been in. The tiles have not been put on the walls/floor yet but they look amazing. Also the price was the lowest I found anywhere for these tiles. Would definitely recommend and would have given 5 stars had the correct delivery date been given.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Good product and price shame about the stock control and delivery service.

Suggestions... Make it clear during the on line ordering process when items are out of stock. Sort out wholesaler supply issues they are costing you money and will lose you customers. You have spent a lot of money on sales and marketing which is wasted on customers such as me who will not return to do business with you.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Delivery was prompt

Just one thing - 8 tiles were broken
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Smooth, efficient service

Very helpful staff. Ordered tiles on Monday and they were delivered the same week.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

superb service again

Superb service, great prices, tiles arrived on time and well packed on the pallet.
My second order, will use tileclick again for certain

Many thanks again.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Goods as described and all in one piece!

Kept uptodate by tileclick although no call from delivery firm so lucky that I was in.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Fast, Efficient & Friendly

The service received from Tile Click was first class. Communications were excellent and I would have no hesitation in recommending this company. My order arrived safely and on the scheduled date and the delivery driver was polite and helpful. Well done Tile Click.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Excellent service

Excellent service, no damaged tiles. Had to order more tiles of the same and then one of those boxes had odd tiles in. Spoke to tileclick and they sent replacements out straight away. Friendly and helpful staff, excellent customer service. Would definately recommend
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Good company with a collection of quality tiles

excellent selection ,excellent delivery , excellent product
what else can you wish for.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Poor sample service

I ordered 3 tile samples, one of which I had to pay for. They arrived in pieces, in an envelope with no padding. I won't be buying tiles if the samples can't even arrive in one piece.
www.tile-click.co.uk

Reply from www.tile-click.co.uk

Dear Jo,

We are sorry that you felt it necessary to leave this review rather than contact us to allow us to put the situation right. We pride ourselves on offering the best possible service to our customers and we would have welcomed the opportunity to resolve the issue.

Please accept our sincere apologies if our 3 samples for £1 offer has not met to your expectations, all of our sample swatches are usually dispatched wrapped and in a padded envelope and we are very sorry that on this occasion that it seems they were sent out in inappropriate packaging in error.

We are more than happy to put this situation right by offering you replacement sample swatches free of charge, if you would like to take us up on this offer please email support@tileclick.co.uk quoting your order number and we will dispatch your replacements as soon as possible.

Thanks for taking the time to let us know that you were unhappy, we will look forward to hearing from you.

Best Wishes

Jeremy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Great Service and half the price of Topps

The service was prompt and efficient right the way from order through to delivery. I work in logistics so praising the delivery service of a competitor does not come easily but I have to say they were excellent. The big bonus though was the price I paid for my tiles was half that at Topps!!! I will definitely be ordering again.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Dissapointed

Didn't get tiles delivered on the day i was told, lack of communication, paid for the delivery charge expected to get my parcel on time, would have been nice if i was gucen a followup call or better still my delivery charge refunded fir the inconvenience.
www.tile-click.co.uk

Reply from www.tile-click.co.uk

Dear Patricia,

Thanks very much for taking the time to leave a review here on TrustPilot, we are sorry to hear that you have been disappointed with the delivery service that you received. We try to use the best courier companies that we can, in this case we used UPS and we actually pay a little more to use companies such as this as we believe that 99% of the time they offer a good service to our customers. On this particular occasion we feel they have not offered the service that they usually offer and we will now be considering whether we will continue to use them as our primary courier.

With regards to communication we tried to keep you fully updated and we are sorry you feel that there was a lack of communication, we were liaising with the couriers wherever possible and relaying information back to you where we could. We have asked UPS to refund your delivery charge but have yet to agree as they did eventually fulfil the delivery.

Thanks again for your comments, we will communicate these to UPS and please accept our sincere apologies for any inconvenience caused during this issue.

Best Wishes

Jeremy Turner
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

very quick delivery

happy with goods and service
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

The samples I ordered have not arrived!

I visited your Bristol store. They had never heard of the tile I wanted which I had seen on your web site. The guy behind the counter rang your head office to discover that you do the tile that I wanted but did not offer to get some in for me to look at. I then ordered some samples on line but they have not arrived during the last three weeks. Not impressed!
www.tile-click.co.uk

Reply from www.tile-click.co.uk

Dear Phil
We apologise for the inconvenience that you have had with respect to these tiles, we do not stock everything on the website in each store, likewise, we do not have all the products you can see in store on the website.
Your sample order was placed at 8pm on 12th June, two weeks from writing this. I have requested these samples be resent to you and hopefully this time they will arrive.
If you have any further issues receiving the sample, please feel free to call or email support@tileclick.co.uk so we can respond quicker.
Regards
Jeremy
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Tile-Click are fab

I was really pleased that I could order a sample tile on line with Tile-Click. They arrived quite quickly and in one piece! I really liked both of the samples that I chose and on closer inspection of the web site realised that I had a shop local to me. I decided to visit it this Saturday and took a fairly long trip to get there only to find a sign on the door saying they were shut on Saturdays until further notice. I intend to go there sometime this week to give it another go and hopefully buy my tiles.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

good, prompt service

The tiles came on time although we were not contacted by the driver beforehand ( as suggested) so it was lucky we were in. Otherwise, service and price very good. Will use you again.

www.tile-click.co.uk Details

About this company

Visit Tile Click

Contact information

Call us on: 0800 8492120
We live here: 8 London Road
Liphook Hants
United Kingdom

We won't let you down!

We aim to offer the best possible service to all of our customers, we value your custom. In the unlikely event of something going wrong please contact us and give us the opportunity to assist you we will do our very best to appease you.

Trustpilot's Commitment

Trustpilot is committed to ensuring better online shopping experiences for everyone, which means we work hard to fight fake reviews. Find out more.

If you notice fake reviews on this company profile, we want to hear about it. Please contact Trustpilot here.

Trustpilot Subscriber

This company subscribes to Trustpilot Business services. Read more about our services for companies here.

No companies can delete or otherwise censor reviews.