TimeFor.TV reviews

TimeFor.TV reviews

5.9

FRARÅDER ALLE AT KØBE ABB. PÅ TIMEFOR.TV

Mine erfaringer med TimeFor.TV:

Har kontaktet TimeFor.TV's support vedr. en fejl i deres Mac widget, som jeg gjorde opmærksom på for over eet år siden! Den gang var de meget langsomme til at give svar og jeg skulle sende screenshots frem og tilbage flere gange før de endelig erkendte, at der var tale om en fejl i deres system.

Nu er fejlen så opstået igen i forbindelse med fornyelse af abb. Endnu en gang har jeg kontaktet deres support, men må vente forgæves, på trods af, at jeg har sendt dem flere mails.

Har også forsøgt at ringe til dem, men fik den dårligste betjening og blev henvist til, at support alene skal foregå via mail - som de altså ikke svarer på!!!

Derfor fraråder jeg alle at købe abb. på TimeFor.TV - det er den mest uprofessionelle og useriøse kundeservice jeg længe har oplevet!!!

/Asger

Nemt, nemt, nemt!

Det er en rigtig god hjemmeside, som jeg klart ville anbefale fremfor de andre
TV "viser".

Dermed holder hjemmesiden sig opdateret med nyheder som har en relevans indenfor filmverdenen, men også udover det. Og du har mulighed for at lave din egen TV guide, så du ikke bliver informeret om irrelevante kanaler.

Rigtig nemt!

TimeFor.TV ApS Details