Tipico reviews

Tipico reviews

6.2

ringe kundeservice aldrig set ringere

Jeg opretter en bruger på hjemmesiden og sætter 1000kr ind så jeg får en 100% startbonus. Den skal spilles igennem tre gange før den kan hæves - fair nok. Dernæst sætter jeg 150kr ind uden at benytte mig af nogen form for bonus , og jeg vinder 750kr. Jeg prøver at hæve pengene men tipico påstår at jeg skal spille gevinsten igennem tre gange for at få pengene !!Jeg kklager og får inkompetente svar pr mail hvor de bar ikke fatter at der ikke er nogen startbonus gældende og derfor burde jeg kunne hæve pengene. Det kan de ikke fatte og dernæst ignorerer de mine mails. Værste betting selskab uden nogen form for service.

Det er jo meget sejt.

I giver fødselsdagsgaver. Det er god kundeservice. Desuden er jeres side nem og overskuelig.

Tipico for lille udvalg

For lille udvalg men troværdig de har et lille spillested i nørrebro kbh. .

TIPICO kan ændre odds og vilkår som det passer dem

Hej,

jeg føler mig groft snydt af TIPICO.dk,

Jeg har gamblet hos bookmakere online i over 10 år og har aldrig oplevet lignende. Nedenstående er en beskrivelse af hændelsesforløbet. Jeg har i de omtalte 10 år aldrig været i nærheden af at opleve noget sådan. Mit problem er basalt set at hvis nedenstående er lovligt for dem, så kan de i realiteten gøre hvad der passer dem, når det passer dem

Forløbet er:

1. jeg spiller, som en del af 2 kampe på en kamp til halvleg ved stillingen 6-0. Jeg spiller på over 2,5 mål til odds 2,10
2. Ca. 15 min. indeni 2 halvleg ændres denne kamp til annulleret på min kupon - stillingen er på daværende tidspunkt 9-0
3. Qua Tipico.dk's mails kan jeg forstå at de mente at ville påsætte det til over 3,5 mål og at dette anskues som en åbenlys fejl - De ønsker ikke at kompensere.

kommentarer:
1. At meningen var over 3,5 mål istedet for over 2,5 mål, postulerer jeg, kan ikke ses som værende en åbenlys fejl. Ej heller var odds så skyhøjt at jeg herigennem åbenlyst skulle kunne gennemskue det - DE fortsætter med at referere til en paragraf i deres betingelser omkring åbenlyse fejl, og ingen ansvar omkring sådanne fejl
2. Ændringen sker midt i 2.havleg, ikke 2 minutter efter odds sætningen - hvilket i den grad virker mistænkeligt, da der på daværende tidspunkt kun var 5 kampe at holde styr på.

Høje odds, gode kampagner og et godt udbud

Denne side er på fuld højde med de større bettingselskaber. Men de kører bare nogle bedre kampagner, som gør at man får fine bonusser mv. Kan klart anbefales.

Is Tipico your company?

Tipico Details