Tisvildebistro reviews

Tisvildebistro reviews

5.4

Super god oplevelse

Har netop været på Tisvilde Bistro I Tisvilde med min mand. Vi fik en fantastisk udsøgt 3 retters menu serveret af meget dygtige og kompetente tjenere, Det er længe siden vi har fået noget der smagte så lækkert. Gode råvare og for en gang skyld smagte det virkelig af noget. Stedet emmede af hygge og god stemning. Kan klart anbefales. Vi kommer igen.

Flexibel, udsøgt service, god mad og hyggelige omgivelser

Det var med let bange anelser at jeg og familie ankom til restauranten. Jeg havde dagen inden læst de mange dårlige anmeldelser og havde faktisk fortrudt at vi havde valgt denne restaurant. Vi medbragte 2 stk smartboxe ( 2 forskellige prisklasser endda).
Men heldigvis havde vi på ingen måde den opfattelse som de andre anmeldere angiver.
Vi kunne sagtens bruge de to forskellige boxe samtidig, vi kunne spise 5 peroner selvom boxene kun galdt til 4 pers. Vi ville gerne blande rundt i menukortet så man fik det ene tilbehør til den anden hovedret og vice versa.
Og så var vores tjener bare noget at det mest rare, humoristiske og behagelige vi længe havde mødt.
TAK for det Tisvilde Bistro Hellerup og vi er glade for at vi alligevel valgte jer, selvom jeres anmeldelser var dårlige.

Tæt på bondefangeri

Besøgte i går aftes Tisvilde Bistro sammen med vores venner. Min veninde havde købt 4 spot deals (147 kr. pr. kuvert). Vi blev pænt modtaget af en tjener, der, efter vi havde fået anvist bord, spurgte os, om vi kunne tænke os champagne eller Cava inden middagen. Vi er muligvis dummere end gennemsnittet, for vi tænkte ikke videre over dette spørgsmål, men regnede nok med, at det var inkluderet i vores deal - så vi bestilte. Vi fik vores drikkevarer og dejlig mad (godt nok lidt kold suppe, og vi måtte vente lidt længe på vores hovedret). Vi var godt tilfredse, mætte og glade - lige indtil vi fik regningen. Det viste sig, at champagne- og cava-posten var temmelig stor - ca. 400 kr. Hvor havde det bare været god stil, hvis tjeneren havde gjort opmærksom på, hvad prisen var ved vores bestilling - eller i det mindste havde formuleret spørgsmålet, så vi havde kunnet regne ud, at champagne og cava ikke var inkluderet.Tror ikke, at jeg en anden gang har lyst til at besøge Tisvile Bistro!

Dårlig service.

Vi havde fået et gavekort til Tisvilde bistro i gave, og valgte derfor at fejre en vigtig dag derinde. Det skulle vi dog ikke have gjort.

Da vi spurgte ind til hvad en af retterne på deres menu kortet bestod af, rullede tjeneren nærmest med øjnene og svarede tilbage med en et-stavelsesord. Han fik os til at føle at vi var total idiotier, at vi ikke lige vidste hvad det var.

Vi bestilte ikke vin, da jeg er mere til øl og min kæreste er gravid. Det passede ikke lige tjeneren. "Har i da en sweetdeal"? var hans kommentar. Som om vi ikke var fine nok til stedet. og måske ikke burde komme sådan et sted, hvis man ikke har råd til vin.

Maden kom. Vi så at andre fik sat brød på bordet, bare ikke os. Desuden spurgte vi om vi kunne få noget salt og peber, det endte med at vi selv rejste os for at hente det, da tjeneren havde travlt med alle andre.

Vi blev på intet tidspunkt spurgt om alt var ok eller om vi ville have mere at drikke. når tjenerne hentede vores tomme tallerkner, var de så hurtige at man ikke kunne nå at bestille noget.

Vi blev ikke spurgt om vi ville have dessert eller noget. Til sidst besluttede vi os for at betale. Her var den gal igen. Der var ikke penge på gavekortet. De sagde at det var en fejl. Derfor må vi derned igen, med en kvittering, så vi kan få pengene retur.

Vi følte at vi blev behandlet som 2-sortering hele aftenen og følte os fuldstændig ignoreret. Tjenerne virkede simpelthen så sure og var så ubehøvlet. Når man bestiller mad for 750kr, uden at købe vin for 2 personer, forventer jeg at få service med i prisen. Vi fik bedre service i en 7-eleven butik på vejen hjem af. Vil på intet tidspunkt anbefale dette spisested. Det er ren snobberi.

Ærgelig "ÆV" oplevelse i Tisvilde

Vi besøgte restauranten i går aftes, og det skulle vi aldrig have gjort, efter 20 minutter, fik vi et spisekort, trods der ikke var mange mennesker udenfor. Vi bestilte herefter en øl til at starte med, derefter dagens husmandskost, og til maden en flaske vin. øllerne kom hurtigt, maden kom også hurtigt (Stegt flæske med Persillesovs), flæsken var så tør, at jeg vil gætte på den havde stået i ovnen det meste af dagen. Der var 4-5 små kartofler på hver tallerken, hvorfor spare på det? Vinen blev ikke serveret til maden, og vi spurgte efter den, og tjeneren undskyldte selvfølgelig og ville sørge for at den ville komme med det samme. Efter 20 minutters venten, (Og næsten færdige med maden) er den stadig ikke kommet, vi rykker efter den igen, og her lover de den kommer nu..... Den kommer så efter yderligere 10 minutter, og her var vi nærmest færdige. Ikke et sted jeg vil anbefale folk at sætte benene. Faktisk yderst uacceptabelt, når jeg tænker på de lever af deres kunder. (Vil slet ikke vide hvor lang tid der ville ha' været gået hvis bare der havde været lidt flere mennesker i restauranten.)

Tisvilde cateringafdeling fra "Kokkens Mave" er helt i top- kan varmt anbefales

Købte over Downtown 10 stk aftenbuffet, til 129 kr pr.stk. Fantastisk pris for så lækker tilberedt mad. Maden var tilberedt af "Kokkens Mave". Gastronomisk helt i top og høj kvalitet. Der var bagt laks, mør oksefilet, svinebryst med salvie, saltbagt selleri, kyllingesalat med trøffelolie, ost og kage på bordet . Samt lækker Rosmarin brød og grov brød. Lækker Bearnaise og dijon senneps dressinger til al den lækre salat. Ekstra oliven og syltede blommer. Hentede maden i Waterfront Tisvilde Bistro i Hellerup. Der var rigeligt med mad, som sagtens rakte til mer end de 10 personer. Oversigt over menuen fik jeg med på papir, og der var også noteret de få ting jeg lige selv skulle gøre. Nemmere kunne det ikke være. Så det vil jeg absolut gøre igen.

Attitude problem og ringe service ( Tisvildeleje)

Spiste der igår aftes, og der er uden tvivl meget hyggeligt både ude og inde. Desværre ramte vi en aften hvor der i den grad manglede personale, og det gav sig til kende ved en særdeles uhøflige kvindelig tjener, som ikke kunne tackle situationen, da vi selvfølgelig efterlyste vores dessert efter 45 min, og vores kaffe var kommet på bordet- en anden mere kvik tjener gav os en ny kaffe da vores dessert var på vej......men igen lod den vente på sig, og vi var ved at opgive da vi havde sagt vi skulle afslutte måltidet inden kl 22.00 pga en koncert. Vores nabobord måtte også droppe desserten, som også " var på vej". ( jeg nåede lige at smage en ikke færdiglavet crème brulèe med blød karamel, men sendte den ikke retur, idet vi skulle gå og det efterhånden bare var ligegyldigt. Inden da sendte vi også en kold bøf retur, dog uden øjne eller prustelyde fra tjeneren. Da vi skulle betale, kom vores tjener ude- og der var vi lige havnet i et møde med en bekendt, og det passede ikke vores tjener, som lavede en grimmasse- om at hun altså gik indenfor- så kunne vi betale der. Der måtte jeg så komme med min mening om, at vi havde altså ventet mere en nok denne aften, så hun kunne vel også vente et øjeblik på os. Beskeden fra hende var så, at vi havde opført os ubehøvlet hele aftenen og de havde fået klager over os ??? HVAD? noget med en under 18 skulle have oplevet noget fra vores side???? Vi var målløse.....hvad mente hun dog??? Det fik vi ikke helt afklaret, og de folk der var i nærheden af os havde ikke opfattet noget ballade, så mon ikke tjeneren lod sin stress og frustration gå ud over os, idet hun på ingen måde kunne håndtere denne aften. Anders mente også vi kun var velkomne igen " jo- hvis i kan opføre jer ordentligt " ??? Så hvad der er blevet opfattet som dårlig opførsel må stå hen i det uvisse. Der var en del utilfredse kunder denne aften- og synes virkelig der er tale om et attitude problem hos både ejer og et stks tjener.

Jeg er flov på Tisvilde Bistro's vegne ...

*Dette er ikke en anmeldelse af restauranten i Hellerup - for der kommer jeg aldrig til at sætte bine ben!
Min datter og svigersøn er flyttet til Danmark fra Grækenland for at starte en tilværelse hér. Min svigersøn er uddannet kok med 15 års erfaring. Han henvendte sig til Tisvilde Bistro i Hellerup for at søge job dér, da han og min datter har fået lejlighed på Strandvejen.
Han blev bedt om at komme på "prøve" i køkkenet - de beholdt ham i 13 timer, hvor han blev testet på sin kunnen. 13 timer, hvor han arbejdede gratis!! Mon ikke man kan bedømme et menneske på kortere tid end det? Sjovt nok var bistroen ramt af sygdom netop den dag - så er det jo også dejligt at have et erfarent menneske - gratis - til at hjælpe til!
De lovede efterfølgende at ringe til ham for at fortælle, om de kunne bruge ham eller ej. Fair nok.
Det er nu 11 dage siden - og han har ikke hørt en lyd!
Jeg er så flov over, at min svigersøn skal have denne oplevelse af det danske arbejdsmarked - er det sådan vi behandler hinanden? Åbenbart.
Så kære ejere af Tisvilde Bistro - det er simpelthen ikke godt nok!!! I skulle skamme jer!!
Jeg fortæller naturligvis historien til alle, vi kender - så sikkert er det, at I vil miste kunder på dette. Er det sådan I vil presentere jer selv?
Jane Mason

Under al kritik

Vi var i går et selskab på 35 personer, som ikke er kendte - ikke for Tisvilde i hvert fald, men vi betale på lige fod med alle andre og med en kuvertpris på over 300 kr. pr. person er det noget af det ringeste jeg har været ude for længe. Vi kom og blev anvist pladser og fik ret hurtigt forretten, som der ikke var noget at klage over, men derefter gik alt galt. Der var fyldt op med mennesker og et par kendte skuespillere var der også. Da vi fik hovedretten, kom de først ind med bøfferne og hende der sad ved siden af mig, fik en bøf ca. ½ så stor som min og hun havde bestilt den rear og det var den ikke, den var lidt mere end well-done, nå det ville hun ikke klage over. Så sad vi og ventede på tilbehør til bøffen og at de andre fik serveret deres fisk, og da bøffen var ved at være kold kom tilbehøret, bearnaise saucen var så tyk at den kunne skæres ud af skålen og pommes frites var så sprøde og mørke at de kunne forveksles med flæskesvær (de smagte ikke godt). Min bøf smagte ok og var rear som jeg havde bestilt, der var lidt mange sener i, men sådan er det. En ved mit bord havde bestilt vegetar ret og fik det samme til både forret og hovedret bare med en anden dressing, total ophisende. Da tallerkerne var taget ud og vi ventede på desserten spurgte en fra bordet om vi kunne få nogle tandstikker, der blev sagt ja og så skete der ikke så meget mere, men da tjeneren kom indenfor rækkevidde igen spurgte hun igen og igen sagde tjeneren ja og kort tid efter kom hun hen og sagde beklagende, at de var løbet tør for tandstikker , men der var sendt en afsted til Netto for købe nogle, NETTO gentog vi da hun var gået, wow en fed reklame for et dyrr spisested. Nå så kom tandstikkerne, det var plastik tandstikkere med tråd i den ene ende, men de var pakket ud af emballagen og sat i et glas, øh nå sagde vi og så på hinanden, sådan serverer man ikke tandstikkere som ikke er seperat pakket ind. Nå men vi spurgte til desserten og fik at vide at den var de ved at lave på det tidspunkt havde vi ventet ca. 40 minutter, senere spurgte vi igen og fik at vide at der ville gå 5 minutter, vi ventede et kvater og der kom ingen dessert, og kl. var ved at være mange og vi blev enige om at vi ikke ville vente længere, på det tidspunkt var der allerede gået 12 af vores gæster som IKKE havde fået deres dessert. Det er ikke i orden at de ikke kan servicere de gæster de har, hvor ærgeligt at betale så dyrt for noget man ikke får fordi de vil tjene penge på drikkevarer. Jeg og hele det bord jeg sad ved var enige om at der sætter vi ALDRIG vores ben igen.

Tisvildebistro i Hellerup mangler kundeservice

Jeg var sammen med min veninde en aften på Tisvilde Bistro i Hellerup. Maden var ok, men servicen var dårlig. De skriver i menukortet, at de tager procenter (mener det var 3), hvis man betaler med kreditkort. Vi spurgte tjeneren, om det også gjaldt visa/dankort, hvilket han - eller de andre tjenere - ikke kunne svare på. Vi fik at vide, at det var noget, som maskinen bestemte (sådan hænger det jo nok ikke sammen!!!) og det var tilsyneladende ikke noget, som man kunne forvente, at de kendte noget til. De blev tværtimod synligt irriteret og kunne ikke forstå, hvorfor vi gik så meget op i det. Efterfølgende får jeg tilsendt en mail, hvor jeg bliver bedt om at udfylde et tilfredshedsskema. Det gør jeg, samtidig med at jeg gør opmærksom på, at vi ikke kunne få oplyst deres regler for betaling med visa/dankort. Jeg beder dem faktisk om at vende tilbage til mig, så de kan oplyse mig om deres betalingsregler med kort. Også her fejler kundeservicen. De vender aldrig tilbage ;0(.

Første og sidste gang

Kæresten havde købt et tilbud gennem downtown.dk for at invitere mig på hvad vi havde regnet med var en fin 3 retters menu. Men der blev vi da slemt skuffet.

Man følte at man blev behandlet efter at man kun havde betalt halv pris for at komme at spise, og de andre fuld betalende gæster var meget vigtigere.
Vi blev placeret ved at lille bord lige ved toiletdøren sammen med at andet par som havde købt samme tilbud. Og så fik vi ellers lov til at vente, selvom de på forhånd vidste at vi kom kl 20:30 og menuen var forudbestilt.
Efter 25 min. kom forretten som så ganske fin ud, men suppen smagte af at have været opvarmet i en microbølgeovn. Lidt synd.
Efter forretten måtte vi endnu vente 40 min. på at få serveret hovedretten, som skulle indeholder trøfler. Men dem måtte de da have glemt.
I alt tog det 2 timer og 15 min fra vi havde sat os på stolen til desserten var serveret.

Absolut ikke god service selvom de havde mange gæster. Og standarden på maden var absolut ikke i den forventede standard.
Og ikke så meget som en bemærkning om den lange ventetid fra tjenerne.

Det var så første og sidste gang vi var der.

Is Tisvildebistro your company?

Tisvildebistro Details

Visit Tisvildebistro