Titan Denmark reviews

Titan Denmark reviews

9.2

Fin hjemmeside

Fin hjemmeside med gode produkter. Modtog mine t-shirts i dag og er godt tilfreds.

God Service + Lave priser = Fornøyde kunder!

Bestilte på nett søndag, onsdag lå benkskjorta i postkassen.
Erik har skjønt det!
Jeg kommer til å handle mer hos Titan Danmark og anbefaler andre å gjøre det samme.

Hurtig levering!

Fik varen jeg bestilte, som levede op til forventningerne. Leveringstiden var utrolig hurtig, fik varen dagen efter jeg bestilte.

Meget hurtig ekspedition

Rigtigt hurtig levering og alt var som det skulle være :) Ingen tvivl om at jeg handler hos titandenmark igen

Mads Friche

Topp

Min andre bestilling, denne gangen kom påsken ikkje i vegen. Og det tok tre dager fra bestilling til pakken var i posten. Kan trygt anbefale andre å bestille herifra. Meget godt fornøgd med servicen :)

Fremragende.

Levering gik super hurtigt, yderst personlig service og varerne var i topkvalitet.

Fantastisk

Bestilte en søndag aften og fik en besked mandag aften om at pakken var leveret, god kvalitet og lækkert udvalg. Den hurtige levering er blot en dejlig bonus!

Super service, rask levering

Titan Denmark er veldig profesjonelle som leverer varene raskt, har gode priser og svarer raskt på henvendelser. Jeg vil definitivt handle mer her!

Quick service.

Ordered a suit and and it was shipped right away.

Hurtig og god service. Og udstyr der er i topklasse. Intet at være utilfreds over.

Veldig god service

Har nå bestilt og fått 2 benkskjorte siste mnd. Utrolig rask service og til svært god priser. Anbefaler alle styrkeløfter i Norden å handle her.

Hurtig og god service

Det tog kun 3 dage at få min pakke til Island.

Hurtig levering, super service

Bestilte 2 sæt wrist wraps Mandag omkring middagstid, lagerstatus på varen var grøn. Tirsdag morgen blev pakken leveret på arbejde med posten. Hvad mere kan man forlange? Tak for en super handel.

Super fornøyd! :-)

Kjempe bra priser! Rask levering! Kommer garantert til å bruke Titan Denmark i fremtiden!

God service, rask levering og enkelt å få bytte vare.

Kjøpte en Titan Velocity deadlift suit som var ett nummer for liten, fikk byttet den inn i en større uten problem.
Meget fornøyd med drakten :)

Ringe kvalitet

Jeg må nu indrømme jeg blev slemt skuffet da jeg modtog mit powerlifting lever belt fra titandenmark.dk. Kvaliteten var ekstrem ringe, den var faktisk så ringe at de skruer som var brugt til at skrue hængslet på var rustne. Jeg skulle derfor bruge 103. kr. ekstra på at få sendt bæltet tilbage. Det var vidst sidste gang jeg handler der.

Great service and fast delivery

Quality, trustfull, high service and fast delivery....these are the key words when i think about www.titandenmark.dk ...keep up the good work!!

Hurtig levering og super kvalitet

Jeg købte et bælte i bedste kvalitet, det blev leveret indenfor 2 dage og levede i det hele taget op til forventningerne. Jeg fik desuden en personlig besked om at bæltet var afsendt.

Jeg kan ikke se hvad der kunne gøres bedre?

Nice

Hurtig fragt, kvalitets varer