Tivolicasino reviews

Tivolicasino reviews

4.5

har som som andre kun sat til på denne side men vi kan jo på den

men mener at det er en okay side da det hele handler om held og ja de har omsætningskrav men det har en masse andre sider osse og det ved vi jo når vi modtager deres bonus

Huset vinder altid

Man skal spille for 4000 kr inden man kan få eventuelle gevinster udbetalt. Jeg satte heldigvis kun 100 kr ind, og til at starte med gik det godt. Snart stod der over 700 kr. På kontoen. Men de kunne ikke udbetales før jeg havde spillet for 4000 kr. Og inden da slap heldet op og pludselig var det umuligt at vinde. De 700 blev til 0 meget hurtigt.

1000 kr smidt ud af vinduet - hold jer væk

Som nogle siger er der nogle sjove spil, dog sluger den pengene lynhurtigt og man føler ligesom fornøjelsen er lidt fesen ved at spille på dette kasino.
bonus spillene er åbenbart en sjældenhed derinde og skulle man være heldig at få et eller 2 så regn ikke med den store gevinst !!
Man tænker så at man måske kunne redde det lidt ved at sidde og spille roulette eller blackjack og det virker også hvis du satser lavt.. det vil sige 1-5 kroner .. men er du gambler, GLEEEM DET.
Samtlige gange jeg faktisk spillede højt slugte den sjovt nok pengene.. som om den skulle være sat til at sluge automatisk per antal kroner spillet.
alt i alt et UTROLIGT kedeligt kasino . . . hvorpå jeg tvivler deres udbetalingsprocenter er ret høje.
Ville egenlig MEGET gerne slette min konto derinde fra, da jeg ikke vender tilbage og kan ikke se hvorfor de har valgt at gemme selvvalgt udelukkelse / sletning .. går ud fra det må være et tegn på at de godt selv ved de er så ringe et kasino, at de frygter at miste deres kontoer lynhurtigt.

HOLD JER VÆK !!

De 25 spins blev indsat hurtigt, ingen problemer der. Det er dog irriterende, at man skal bruge NEMid for at logge ind. Det er spild af nøgler.

Snydt for 604 kr! Spil ikke her!

Har spillet mange gange på tivoli casino og en del i dag uden problemer. Da jeg vinder 604 kr. i et spil, spiller jeg lidt videre i det samme spil, hvorefter jeg vil prøve et andet. Jeg bliver med det samme smidt af og skal logge ind igen. Da jeg logger ind er gevinsten ikke mere på kontoen. Jeg kontakter kundeservice, som skriver at der ifølge min spilkonto ikke har været spillet på det pågældende tidspunkt! Ja, så ville man jo ønske at man havde et skærmprint. De minder mig meget nedværdigende om, at jeg skal huske at gevinster kun kan forekomme på en gevinstgivende linje! Jamen, jeg SÅ jo gevinsten! De beklager at jeg føler mig snydt og afslutter sagen! Jeg har nu meldt mig ud og opfordrer alle til at tage skærmprint af deres gevinster. Brug ikke jeres penge her. De siger bare at du ikke har spillet!

Hold jer væk

Giver 25 gratis spins ifølge deres TV-reklame , men sender dig direkte til deres indbetalingsside istedet.

De gratis spins er selfølgelig ikke at finde nogle steder! Så hold jer væk og undgå dette casino.

Desuden kan man ikke slette sin bruger nogen steder, virker sgu skummelt!

Tag aldrig imod den bonus de tilbyder..

Hvis du tager imod den dobbelt bonus de har. skal du vinde 40 gange det beløb du indbetaler.. så hvis du sætter 150kr. får du 300. men det er låste penge, du skal altså vinde 6000 kr. før du kan tilbagefører nogen penge til din konto.. i bund og grund er det deres penge, og de er tabt medmindre du altså vinder over 40 gange det du puttet ind..

lorte casino

De siger i tv reklame tilmeld dig nu, og få 25 gratis chancer (kræver ingen indbetaling) Når man så opretter en konto for at prøve det af første gang, popper den op og siger for at aktiver dine 25 chancer skal du indbetale mindst 100,- og dine 25 chancer vil blive krediteret indenfor 24 timer.. Hahaaha mega amatør lavet

Godt, men med plads til forbedringer

Sidst jeg anmeldte Tivolicasino i oktober 2012 fik de 2 stjerner, da der var en del problemer efter lanceringen. Nu har jeg modtaget en mail fra dem, hvor de beder mig lave en genvurdering.

Synes faktisk rigtig godt om Tivolicasino i dag og jeg spiller en del på deres spilleautomater, som er væsentlig flottere og sjove en mange andre steder.
Dog er der stadig fejl, som bare ikke er i orden.

Tilbage i 2012 havde jeg en del kontakt med deres support, da jeg fik fejl hver eneste gang jeg åbnede de spil, som kommer fra Play'N Go. Jeg får en fejl, som siger "Wrong Username and Password". De fik aldrig løst dette problem og det er der stadig såfremt jeg bruger en YouSee internetforbindelse. Bruger jeg en anden forbindelse, er der ingen problemer. Dog er det ret irriterende da jeg har YouSee og så i stedet må forbinde via min telefon.

Da jeg har forsøgt med flere forskellige computere, routere og lokationer må jeg konstatere at fejlen på en eller anden måde relatere sig til selve yousee forbindelsen, som mange jo bruger her i hovedstaden.

Denne fejl koster dem helt klart stjerner. Endvidere savner jeg spillene fra PlayTech, som jeg må finde via andre spilleudbydere.

Amatør casino

Ved godt tivoli er nye på online casino banen men alligevel, support delen er for langsom, ingen chat mulighed og ingen telefon nummere man kan ringe til, så hvis man spiller uden for normal åbeningstid og for problemer må man vente, spillemaskinerne (slots) virker ok man kan genkende mange af dem fra microgaming casinoer, deres indbetaling virker så ikke helt som den skal, efter at have sat penge ind på kontoen og prøver at spille kan man få fejl såsom "ingen penge på kontoen"
selv om der er penge inde på sin konto, man kan håbe det bliver bedre men indtil vidre kan det kun give 2 stjerner.

Is Tivolicasino your company?

tivolicasino.dk Details

Visit Tivolicasino