Tono reviews

Tono reviews

5.0

Modtog et par underbukser som jeg aldrig har bestilt!

Jeg modtog et par underbukser og et tak for betillingen-brev. Jeg har dog aldrig været på den pågældende hjemmeside eller bestilt noget fra firmaet. Jeg skrev en mail og forklarede at jeg ikke ønskede at være kunde hos dem, og at de skulle slette mig i deres system.
Fik besked om at mailen var modtaget. 2 måneder senere modtog jeg 1. rykker.
Jeg har ikke i sinde at betale, for noget jeg aldrig har bestilt eller på anden måde bedt om.

Email : kundeservice.dk@provea.ch

Usædvanlig dårlig kundeservice.

Har afbestilt abonnement i august 2013Får derefter tilsendt varer!
Skriver til kundeservice, De har så glemt at udmelde mig!
Får stadig tilsendt varer, Skriver igen og fortæller at de kan rende op hoppe, og at jeg ikke under nogen omstændigheder vil betale for varer modtaget efter august 2013.
Nu har vi 21. marts 2014 ny rykker.
Prøvet at ringe til dem men selvfølgelig uden at komme igennem.
Skal helt klart advare mod dette firma!.

Min bror har fået tilsendt et produkt, som han aldrig har bestilt

Min bror er blevet tilmeldt løbende fremsendelse af produkter, som han ikke har bestilt. De byder ham velkommen som medlem i en klub, som han aldrig har meldt sig ind i. Han har fået et par for små underbukser, som han forhåbentlig ikke kommer til at skulle betale for.

Opdatering: Kundeservice svarede tilbage dagen efter, at de beklagede, min bror er blevet slettet, og han kan beholde det fremsendt. Jeg ændrer derfor min vurdering fra 1 til 2 stjerner.

Is Tono your company?

tono.com Details