Torini It reviewed by

En svindler som ingen skrubler har...

Hørte at Torini It i Vejle, engang imellem købte parti-varer hjem, bl.a. iPhones. Jeg ringede og bestilte en telefon med en rabat på ca. 1000,- i forhold til telebutikkerne.
Da jeg ikke havde mulighed for at komme forbi hans kontor den pågældende dag, valgte jeg at indbetale 3500,- over netbank, da efterspørgslen var så stor, at han ikke kunne lægge den til side til næste dag.
Da jeg skulle hente den, begyndte alle undskyldningerne....
Så var han hasteudkaldt til et job (hvilket skete op til flere gange i forløbet)
Så var hans mor ved at dø
Så døde hans mor
Så lovede han at komme forbi med telefonen, men kom aldrig
Så skulle en medarbejder/ansat kommer forbi, men der kom aldrig nogen
Så skulle jeg forbi og hente den, men da jeg ringede på dørklokken blev jeg stillet om til hans telefon hvor han meddelte at han var kørte til en anden by, og at min telefon var i hans bagagerum
Da jeg forlangte mine penge tilbage (efter 1,5 måned) fik jeg SMS med bekræftelse på at de nu var overført, men de gik aldrig ind.
Da jeg ikke vil finde mig i mere og truer med politi-anmeldelse hvis jeg ikke fik telefonen eller mine penge, bliver han sur og skriver at så kan jeg få pengene tilbage, men heller ikke denne gang går pengene ind.
Jeg får via trustpilot kontakt til flere personer som har både små og store beløb i klemme hos Rico, og i fællesskab presser vi ham og jeg får endelig mine penge. Nogle af de andre vil dog gå rettens vej da deres beløb var væsentlig større og det samme var lokalradioens tilgodehavende for utallige annoncer som heller ikke blev betalt til tiden.

Rico er en ualmindelig flink fyr - typisk sælger, men at overholde løfter og ordet moral, er ikke lige noget han kender til.
Morten Jensen found this review useful