TOYS"R"US reviews

Rating distribution

Reviews

About

Servernedbrud

Har i hele dag forsøkt å bestille varer på nett, da Toys R Us har kampagne.

Siden kl. 10.00 i formiddags og til nå kl. 23.00 har jeg forgæves forsøkt. De må jo tenke seg til at trafikken til siden deres blir stor, og må legge tilrette for det.

Kjempe dårlig!

Hei Christina

Takk for at du har tatt deg tid til å vurdere oss på Trustpilot.

Jeg beklager at det var vanskelig å komme inn på siden lørdag 2. november. Vi hadde usedvanlig stor trafikk på nettsiden denne dagen og selv om vi hadde tatt høyde for dette, så var antallet besøkende større enn vi ventet. Derfor var det dessverre mange kunder som ikke fikk mulighet for å legge inn bestilling mens vi hadde kampanjen om 25% rabatt.

Vi vil gjerne forsøke å hjelpe deg med dette og du er velkommen til å kontakte vår kundeservice på mail: kundeservice@toys.no eller Telefon: 80 05 70 20.

Review by confirmed purchaser

Uhåndterlig pakke og mangelfull informasjon

Rask ordrebehandling
Men siden dere spør. Jeg burde ha blitt informert om at forsendelsen var delt, slik at jeg hadde blitt spart for en ekstra tur til postkontoret. Og- med en såpas stor og uhåndterlig pakke burde der ha vært en form for håndtaket på kartongen.

Hei Kjell

Takk for at du har tatt deg tid til å vurdere oss på Trustpilot.

Det burde fremgå av track og trace-mailen hvor mange pakker forsendelsen er delt opp i. Jeg beklager hvis dette ikke var tydelig.

Selvfølgelig skal pakken være til å transportere fra postkontoret, så jeg sender en anmodning videre til lageret om at de tar hensyn til det når de pakker.

Hvis du har spørsmål til bestillingen din, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice på mail:

Review by confirmed purchaser

Super kunderbehandling, stort valg, gode priser, rask levering

Har bestilt Barbie sett, den hadde god pris og var levert veldig raskt. Så hadde jeg noen spørsmål om andre leker og fikk veldig god og rask hjelp. Det var min beste erfaring med nett-butikk.

ikke bra !!!!

Nå har det gått over en uke siden varene ble bestilt, og ennå ikke mottatt noen vare.
Det synes jeg er får dålig !

Hilsen Ove

Hei Ove

Takk for at du har tatt deg tid til å vurdere oss på Trustpilot.

Vi regner med en leveringstid på 4-7 hverdager, litt avhengig av hvor i landet man bor. Dette er fordi lageret vårt ligger i Danmark.

Review by confirmed purchaser

Enkelt å greit å handle her.

Bra utvalg, greie priser. Rask respons på kundeservice forespørsel også.
Review by confirmed purchaser

Ingen problemer. Rask og bra levering.

Rask levering. Bra produkter. Er meget fornøyd.

100% fornøyd

Kjempebra pris, rask levering og veldig gode vilkår om jeg hadde ønsket å bytte/returnere. 100% fornøyd.
Review by confirmed purchaser

Anbefaller dette stedet til alle der ute og ditt barn blir superfornøyd i en fei syntes jeg !!!!

Dette stedet skal jeg bestille på en annen gang også.
Tok ikke lange tiden med å få varen.
Får bare en sms når varen har kommet til ditt Postkontor.
Review by confirmed purchaser

bra pris.rask levering.helt topp :-)

bra pris.
enkel betaling.
rask levering.
supert :-)

bra!

bra og veldig rask
Review by confirmed purchaser

kjekk nettside og rask levering

jeg bestilte varer hos toys`r us og hadde varene innen en uke :-) veldig forøyd!

Lang transporttid

Det tok 4 virkedager fra det stod "forhåndsmeldt" til den ble innlevert posten, alt for lang tid!

Hei Hege

Takk for at du har tatt deg tid til å vurdere oss på Trustpilot.

Jeg er lei for at postgangen oppfattes som lang, men som det står i leveringsbetingelsene, kan det ta opp til 5 dager fra varen sendes fra lageret vårt i Danmark til den strekkoderegistreres av posten i Oslo.
Dette grunnes blant annet, at varene skal tollbehandles før de kommer inn i landet.

Vi håper dere får stor glede av varene.

Review by confirmed purchaser

Kjap, billig og bra utvalg

Fant lett det jeg var ute etter, enkel bestilling med mulighet for betaling med faktura også. Rask levering og var fornøyd med varene. Flott at man får sporingsnummer på pakken slik at man kan følge den. Bonus med fri frakt på kjøp over 500,- Alt dette gjør at ToysRus blir et naturlig valg:)

Fast`N Furious!

Kjapp levering av flotte varer :D

Supert!

Veldig bra og rask service og utrolig lettvint

Raskt og effektiv levering

Raskt og effektiv levering. Bra varer.

veldig bra!!!!

Det er min første gang jeg handle fra toys r us og jeg er veldig førnoyd med. Anbefaller til alle mine venner :)

Veldig bra

Bestilte varer på nettet. Det gikk raskt å få varene og til en bra pris.

Sen utsending

Bestillingen var grei, og jeg fikk raskt mail om at pakken var sendt. Det var den ikke! Ifølge spoeingen av pakken gikk det tre dager til den ble innlevert til pakkesentralen, som forsinket leveringen med flere dager.

Forvent minst 1 uke levering.

Hei Vegard

Takk for at du har tatt deg tid til å vurdere oss på Trustpilot.

Da lageret vårt ligger i Danmark, kan det tage noen dager fra varen sendes fra lageret, til den strekkoderegistreres av posten i Norge.

Review by confirmed purchaser

Jeg og min lille datter ,vi liker" Toys R Us"

Jeg ambefale å kjøpe tings hos dere til mine veninnene

TOYS"R"US Support

Om TOYS"R"US

TOYS"R"US tilbyr et bredt sortiment av leker for barn i alle aldre. Målet vårt er å tilby kundene et omfattende utvalg av kvalitetsleker til lave priser samtidig som vi alltid streber etter å gi kundene en opplevelse utenom det vanlige når de besøker butikkene våre. I tillegg tilbyr vi kundene en utstrakt kundeservice både i de fysiske TOYS"R"US-butikkene og i nettbutikken.

Visit TOYS"R"US

Denmark

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.