Adform reviews

Adform reviews

4.6

Fup og fidus...

Jeg havde et 3G abonnement i et par år og da jeg ville stoppe det, ville de ikke stoppe men blev ved med at trække fra mit kreditkort. Da jeg stoppede mit kort, sendte de mig i RKI uden varsel. Fup og svindel, så pas på!!!!

Meget ringe (ingen) dækning...

Gik fra TDC til Oyster fordi det er noget billigere, havde godt nok fået af vide at deres dækning var en smule ringere end TDC's... Det må have været årets underdrivelse, jeg bor midt i Silkeborg flere gange i timen forsvinder signalet helt og ellers hopper den mellem 3's og TDC's netværk...
Jeg arbejder i Herning og tager toget hver dag, der er stort set ingen dækning hele vejen og når jeg er på arbejde skal jeg gå ud for at der er dækning.
Jeg har haft abonnementet i 3-4 måneder for tænkte at så ringe signal måtte være en teknisk fejl, men det er stadig det samme og det trækker min bedømmelse helt ned. Desværre - for priserne er helt fine.

Meget dårlig service

MIn mor købte Oyster abonnement i sommers . De har hele tiden selv trukket beløbet hver måned selvfølgelig efter aftale. Hun har nu gentagne gange fået oplyst at pengene skulle indbetales selv om de var trukket på kontoen. Hun har mange gange ringet til dem , hvor der bare er en automatisk svarer som siger at der er en halv times ventetid, når man så har ventet den halve time , bliver der sagt det samme igen. Så de er ikke til at kontakte. Min bror sendte derefter en mail til dem på min mors vegne om at pengene er trukket og sendte derefter udskrifterne med. Ingen har svaret på den. Så idag har min mor lige fået en sms fra dem om at hvis hun ikke indbetaler pengene senest imorgen , bliver mobilen lukket!!!!!!! Hvad sker der for dem min mor har ALTID orden i sine ting også i dette tilfælde , men de er så uforskammet. Nej aldrig nogensinde om jeg vil anbefale dem til nogen :(

Hurtigt og nemt

Meget hurtig levering og nem installation det tog ikke engang de 5 min. som de skrev i velkomstbrevet, jeg har før haft Oyster købte en tank selv pakke til brug i min ferie jeg var desværre ikke bekendt med at det ikke må stå stille mere end 12 måneder da det dermed slettes i systemet, det var en dyr måned på nettet, måske burde de forlænge registreringstiden så ville flere måske bruge pakken som alternativ til deres fastnet.

Svingende dækning.

Generelt fungerer det, men jeg har flere gange været ude for at jeg ikke kan bruge internettet på min I-phone. Dette er meget beklageligt, da det jo efterhånden er en integreret del af hverdagen at kunne bruge netbank, gps m.m. overalt. I sommerhus i Rørvig er der med sikkerhed ikke engang dækning på mobilsignalet :-(

Is Adform your company?

Visit Adform