Webgains reviews

Webgains reviews

3.1

Ussel behandling!

Det er virkelig en dårlig hjemmeside. ALT er svindel og man kan ikke få kontakt med dem på nogen som helst måde overhoved! Alt for dårlig behandling.
Jeg kan ikke anbefale nogen at handle der... IH altså, bliver så fandens sur. Har lige mistet jeg ved ikke hvor mange penge på den klamme side.... -.-

Snyd fra Kina

Denne hjemmeside er på dansk og med danske priser, men du skal ikke lade dig lokke. Det er varer fra Kina, så der skal lægges moms, told og andre afgifter oveni varens pris, hvorved det ikke længere er billigt. Desuden skal du forvente lang leveringstid, da varen som sagt kommer fra Kina. De trækker pengene med det samme, selv om varen ikke er afsendt. Find en anden hjemmeside fra Danmark eller Europa, hvor du slipper for yderligere udgifter.

SVINDEL OG HUMBUG !!!!!

Jeg købte fra denne hjemmeside ___ og det fandt jeg ud af jeg aldrig skulle have gjort! Når man er i gang med at købe en vare hos dem, og ikke har betalt den endnu, er de der næsten med det samme til at svare tilbage. MEN når man har betalt for sine varer røvrender de en fuldstændig! De sagde jeg kunne få mine penge tilbage men har ikke modtaget dem.

STOP HVIS DU ER I GANG MED AT KØBE FRA DENNE SIDE!
DE ER IKKE TIL AT STOLE PÅ

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for missing proof of purchase.

See our review guidelines here.

Burde være minus 5 stjerner!!!!!!

Aldrig i mit liv har jeg mødt så dårlig service og kommunikation.
Jeg har ventet 46 dage på mine varer og har intet hørt andet en 3 automatiske svar om de holder kinesisk nytår og man skal sende dem en mail, det har jeg så prøvet 3 gange med samme resultat, den samme mail. Så modtog jeg pludselig et svar om de ikke anede hvor min pakke befandt sig men modtog jeg den ikke inden 40 dage så skulle jeg kontakte dem igen og der var gået 46 dage. De har absolut ikke styr på en skid, og er umulige at få fat i og når det sker man rent faktisk får et andet svar en den automatiske er det også bare en standard mail. KØB FOR GUDS SKYLD IKKE NOGET HOS DET MØGFIRMA!!! Du ser aldrig dine penge igen, og det man har bestilt kan man kigge i vejviseren efter..

Tyveri

Når man ikke læser det med småt og gemt at det kan da godt være de har gratis fragt, men det koster dig lige 180kr st modtage varen i told.
Når man så ikke vil betale tolden, beholder de sgu ALLE ens penge! Jeg har siden midt februar bedt dem trække prisen for tolden fra og give mig resten af mine penge tilbage, da jeg ikke tog imod varen. Det ser ikke ud til jeg får nogle penge! Rent tyveri

Troværdighed

Bestilte varer for 275 kr. altså tillægges varen moms, helt fair sådan er det at handle derude. Firmaet lovede gratis Express fragt hvis bestillingen var over 200 kr. og de ville levere med DHL.

Bare helt okay, pakken kom til tiden med DHL, men så stod kæden helt af, DHL stod med en ekstraregning "GEBYR" for udlæg til moms på 100 kr. den havde jeg ikke lige set komme.

SÅ LÆRTE JEG DET, varer for 275 kr. + moms 66 kr. + GEBYR 100 kr. til DHL altså i alt 441 kr. SKULLE nok have handlet i DK i stedet, og havde firmaet korrekt oplyst dette på deres hjemmeside, så havde jeg nok ikke handlet varene hos firmaet.

Nu er en af varene forkert leveret, så lad os se hvordan det går med at få dette retur og ny korrekt vare fremsendt, moms retur, jo jeg er spændt.

I kan følge denne sag her på trustpilot

Knud-Erik

See our review guidelines here.

Hvor mange gange er der betalt told for den samme vare???

Lightinthebox svarer på skrift om toldreglerne.Det er ok med toldregler, men det virker meget mistænkeligt, at I skriver, at ekspeditionstide kan vare op til 40 dage, og at pakken så kommer efter ganske få dage. Det er nærliggende, at få den tanke, at det er en anden kunde, der har returneret pakken, men har betalt told, og at I derfor kan beholde den ekstra told, der bliver betalt. I øvrigt er der efter dansk købelov 14 dages returret, og den vil jeg benytte mig af. Eller også vil jeg have varen til den annoncerede pris plus porto. I gør jo ikke på forhånd, men først for sent til at jeg har kunnet afbestille, opmærksom på, at der kan komme toldafgift på Jeg betaler ingen told. I kan jo bare blive ved med at sælge de varer, der bliver returneret.
I skriver her på siden, at i tager troværdighed seriøst, og at I arbejder på at gøre siden mere gennemskuelig, jamen det kan da ikke være så svært. I skriver da bare det, I har svaret mig, så det er muligt at læse, før varen bestilles. Altså en dårlig undskyldning, som bestemt ikke gør jeres ry bedre, tværtimod.

Mette Olsen

Told afgift and utilfredshed

Køb aldrig noget på den hjemmeside.
Dine vare bliver sendt fra Kina eller Hongkong, så du betaler import told.
Meget lave priser men man får en regning på omkring 200kr for told
jeg køber aldrig herfra igen. Der var nogle ting, der mangler fra i min pakke. :(

Ren tyveri!!!

Har nu i 2 måneder forsøgt at få returneret noget tøj som var alt for småt, men kundeservice bliver ved med at lukke min reklamation uden svar. Det er ren tyveri og ekstrem dårligt kundeservice.

Helt ok, men vær obs!

Ok men pass på at du handler for under 200 kr så du slipper tollkostnader. Ikke forvent å få et ordentlig svar på det du lurer på heller. Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice og du blir bare sendt videre.

Bestill 2 str større enn du bruker på de fleste produkter.. siden opererer med forskjellige størrelser da de har forskjellige merker..veldig frustrerende hvis man skal feks kjøpe en bukse.. bestillte to bukser i lik str der den ene var for kort i bena og den andre minst to str for stor..

Har bestillt mye fint derfra men også mange bomkjøp.. Bra det ikke er dyrt!

Order 2 sizes bigger than you use - and do not expect great customer service

The sizes does not at all fit european sizes! I ordered Large shirt, which is pretty normal for me (174 cm tall and 82 kg). But the large shirts i recieved could not even fit a 12 year old boy!! Sure the label on shirt said "L", but the shirt was more like a Small.
The funny thing was, that I reacted on this issue, when I recieved my first shipment - and before the sencond shipment was shipped. I wrote to customer service, that they should change the sizes on the shirts, but they did not!! I now they want refund it, because she shirts are Large to them - but not for the rest of the world!!
Really rubbish customer service!!

Dårligt firma ..man kan ikke regne med prisen

jeg føler mig taget noget ved næsen efter at der også kom told på varerne.

Told afgift, når de skriver at det kommer fra UK.

Køb aldrig noget på den hjemmeside.
Dine vare bliver sendt fra Hongkong, så du bliver belastet af import told.
En vare til kr. 219,- told: kr. 249,-

Afventer nu om de vil give mig mine 219 kr. tilbage, når jeg har afvist at tage imod pakken.

dåligt firma

Bestiller 3 tablets og orderen bliver anulleret, tager kontakt til dem og de fortæller at det er en sikkerhed de har, så jeg skal bare bestile igen, hvilket jeg gør, denne ordre bliver også anulleret, bliver mega sur og tager kontakt en gang til, denne sælger lover at følge op på min ordre hele tiden så det ikke sker igen, så de blev bestilt en tredje gang.... og blev sørme ANULLERET igen... sidste gang jeg bestiller fra det firma !!!!!!

Ekstra told og fragt!!

Hvad sker der for jeg skal betale 182,- i import... Troede sku der var styr på sådan noget inden i sælger i dk.
Farvel!!! Tilbage til kina med det bras....

CIAO

AFFIDATEVI SOLO A SITI ITALIANI CON PERSONALE ITALIANO

LED Virker max 1 uge

Jeg har købt 4 forskellige typer af LED lamper, for at teste kvaliteten (ialt 8 stk)
Ingen af dem virkede mere end en uge.
Jeg troede at produktions kvaliteten i Kina var kommet op på et niveau, hvor man kunne handle der, -men dette er noget rigtigt kina-bras.
Det eneste der virker er utroligt nok supporten. Hver gang jeg har rapporteret et defekt produkt, har de tilbudt mig et nyt, -som så også er stået af inden en uge .....
God fornøjelse ....

See our review guidelines here.

Is Webgains your company?

Webgains Details

Leading UK affiliate network, pay for performance marketing through partnerships with leading UK web sites.

Visit Webgains

Webgains is ranked 2 out of 2 in the category