Tradetracker reviews

Tradetracker reviews

7.8

Meget seriøs samarbejdspartner og et virkelig godt netværk

Vi har med stor succes brugt TradeTracker som netværk gennem det sidste år. Efter Peter Østrem har overtaget styringen af virksomheden har den virkelig fået succes. Alle henvendelser tages seriøst - og evt udfordringer løses professionelt og hurtigt.

Jeg kan kun give Tradetracker mine varmeste anbefalinger!

Den bedste affiliate-samarbejdspartner

Vi bruger stort set alle danske affiliate-firmaer, men efter Peter Ostrem blev ansat i Tradetrackers danske afdeling har Tradetracker virkelig skilt sig positivt ud fra resten:

- Enhver henvendelse bliver taget alvorligt og besvaret hurtigt og kompetent
- Vi får hjælp til overblik i affiliate-junglen, hvor vi normalt er på egen hånd
- Peter har antennerne ude og giver selv et tip, når et program eller tiltag passer ind
- Al rådgivning tager udgangpunkt i vores behov
- De er fleksible ift at imødekomme ønsker, også med provisionerne :-)

Alt i alt har vi mindre besvær, bedre hjælp/sparring og bedre økonomi med programmerne gennem Tradetracker. Så jeg vil anbefale alle, der bruger affiliates, også at bruge Tradetracker.

Godt udvalg og gode statistikker

Man skal lige vænne sig til at anvende TradeTrackers brugeroverflade, og derefter er det jo en leg. Fint udvalg af programmer fra store udbydere - dog kan kontakten til udbyderne være lidt kringlet.

Virker godt

Har med stor succes brugt tradetracker til mine affiliat sider uden problemer.

Udbetaler ikke optjent kommission

TradeTracker virker meget seriøse til at starte med, men efter man har kørt deres kampagner og optjent kommission så udbetaler de den ikke. Til sidst svarede de slet ikke på mine henvendelser, så jeg vil på det kraftigste advare imod dette affiliate bureau.

Tradetracker Details

Visit Tradetracker