Transactions reviews

Transactions reviews

4.4

Tilfreds

Jeg har kun godt at sige om transactions.nu.
Meldte mig ind den 14.4. Sendte adresse og sygesikring den 21.4 og afmeldte samme dag mit abonnement.
Jeg fik bekræftelse på udmeldelsen samt at der ikke bliver trukket penge på kontoen.
I dag, den 24.4 jeg modtaget min gave : en samsung telefon.

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Jeg kan ikke bruge det til noget

Hej, jeg vidste slet ikke hvad det var jeg havde gjort. Kun det at jeg købte en mobil, så kom den dér om at jeg nu har et medlemsskab hos Transactions.nu og jeg skulle gerne betale for 299,- hver måned. Det vil jeg ikke, det er ikke det jeg fik at vide.
Jeg vil afmeldes, nu!

Min e-mail: jf_aj@hotmail.com

PS: Jeg vil have mine 5,- tilbage. Efter jeg havde læst alle de der har skrevet, så vil jeg ikke have noget med hjemmesiden at gøre.

Hej

Kan se du er afmeldt med mailen jf_aj@hotmail.com

Du kan eventuelt tage kontakt til support@transactions.nu

Acceptabel

Har ikke noget dårligt at sige om Transaction, fik svar samme dag jeg afmeldte at det var accepteret og der ikke ville blive trukket yderligere på min konto.

Afmeldese af abbonemant

Hej. Jeg vil gerne have afmeldt mit abbonemant, da jeg ikke har råd til det.
Vh. Camina Wesselhoff

Min email er: mullespanda@hotmail.com

Hej

Dit abonnement med mailen mullespanda@hotmail.com er nu afmeldt

Afmeldingen af VIP

Hejsa

Hvor kan man afmelde sit VIP ?

Vil gerne afmelde efter 14 dages prøvetid, mit ordrenr. 4413927437397613,
samt at jeg ingen ordrebekræftelse har fået på en Telefon.

Venlig Hilsen Glenn Madsen, Glennmadsen1964@gmail.com

Svindel

Jeg skulle have en tablet til 5 kr. for et 14 dages prøvemedlemsskab og afmeldte det efter 12 dage. Jeg fik at vide, at min tablet ville blive afsendt efter at mit billede var blevet godkendt. Jeg måtte så uploade et billede og efterfølgende uploade et nyt billede med et nummer som de sendte til mig, så de kunne se, at det virkelig var et billede af mig. Det næste jeg så hørte var, at min tablet var afsendt. Der gik så ca. 14 dage og så modtog jeg min tablet. Glæden var dog kort, da den ikke kunne oplades. Jeg kontaktede firmaet og fik at vide, at jeg kunne sende den til reparation hos EM Arctic ApS, Postboks 113, DK-8000 Aarhus C. Dette gjorde jeg så men de påstår nu at pakken ikke er ankommet. Jeg har talt med Postdanmark og fået at vide, at pakken har ligget til afhentning i 14 dage og vil blive returneret i morgen. Jeg har forgæves forsøgt at få fat i Transactions.nu men nu svarer de ikke på mine mails. Jeg kan så bare vente på at få min tablet retur og så aflevere den til skrot på genbrugsstationen. Fup og svindes A/S.

Mvh transactions.nu

Table til 5 kr + 14 dages vip abonnment på Transactions.nu dating side.

Informationer
Du har tidligere anmodet om at få din gave sendt. Vi har pr. 18. february, 2014, kl. 08:29 mærket din pakke som afsendt og du burde modtage pakken inden for få dage.

Der virker det til de er ærlige og de er da hurtige. :)
Det kun få dage siden de godkendte mine oplysninger. Så jeg vente spændt. :)

Jeg vil bestemt tage imod deres tilbud en anden gang.

Afmeldte vip abonnement, og fik mail retur på jeg er afmeldt og det gik smertefrit. :)

Så jeg har intet dårligt at sige om Transactions.nu

Når Transactions.nu skriver den er sendt, så er den markeret som sendt, og kan derfor gå op til 14 dage før den er i dine hænder. og ikke få dage som skrevet.

Hej

Vi er glade for din gode oplevelse på vores site

Snyd

Efter at have været medlem i 13 dage og ikke modtaget velkomstgaven forsøgte jeg at afmelde medlemskabet. Dette kan dog ikke lade sig gøre da siden ikke virker (i 3 forskellige browsere):
Da jeg loggede ind fik jeg beskeden "Invites only." og kunne ikke komme videre. Jeg fik derfor mit kort spærret.
I dag har jeg igen forsøgt og nu kan jeg slet ikke logge ind.

Har nu fået en mail om at min gave er blevet afvist pga at de ikke kan trække kontingentet fra mit kort (har betalt 1 krone da jeg tilmeldte mig).

Så nu har jeg spildt en masse tid og ikke fået hvad de har lovet mig (200 kr H&M gavekort).

Hvis du ikke kan læse bør du ikke have et dankort :)

Jeg tog imod tilbuddet om et gavekort til H&M på 200 kr. til 5 kr.
Jeg læste betingelserne og betalte.
Nogle dage efter fik jeg en mail med link til udfyldelse af adresse.
Der stod hvornår (efter 7 dage) jeg kunne bruge linket.
Da der var gået 7 dage bekræftede jeg min adresse med et billede af mit sygesikringsbevis.
Det blev godkendt kort efter.
Jeg afmeldte mit abonnement på hjemmesiden.
Jeg fik en mail om at mit abonnement var afmeldt og der vil ikke blive trukket mere på mit kort.
Jeg fik en mail om at mit gavekort var afsendt.
Vupti, et par dage så havde jeg mit gavekort på 200 kr.
Så simpelt, SÅ FEDT!
Tak for en god handel, dog kan man godt se at det ikke er en "rigtig" dating side og at I prøver at "snyde" folk på lovlig vis. Men det siger forbrugerrådet intet til, folk må også tænke selv, eller lære af deres fejl :)

Hej

Vi er glade for din positive oplevelse på vores side

Vil gerne afmeldes..

Hej.
Jeg læste også tingene godt igennem, men efter at have læst alle de negative kommentar, vil jeg bare gerne afmeldes fra d.d. og jeg beder om en bekræftelse af min afmeldelse.

Jeg tør ikke risikere at miste en masse penge som jeg knapt har på en SU..

Min mail er nalle-nadia@hotmail.com

Du er hermed afmeldt

Mvh 2beinlove.net

Fået mit 200 krs gavekort for kun 1 kr.

Før jeg jeg meldte mig ind og bestilte mit 200 krs gavekort til kun 1 kr, sørgede jeg for at læse betingelserne grundigt igennem, så jeg var opmærksom på at jeg skulle være medlem i min. 7 døgn før jeg kunne anmode om min gave. Jeg sidder nu her med mit gavekort og er yderst tilfreds. Kundeservicen har været god og flink og svaret hurtigt, samt min oplevelse overordnet set har været meget god.
Selve datingsiden er der dog ifølge min mening ikke nok medlemmer på, til at det rigtigt fungerer endnu, men det er en mindre ting.

Alt i alt, godt forløb, god kundeservice, god oplevese!
Husk dog at læs betingelserne!

Hej

Vi er glade for at du er tilfreds med hele forløbet og håber måske at se dig på siden i fremtiden

WATCH OUT - Har fået trukket 1200 kr., EFTER udmelding

Meldte mig d. 20 juni ind i transaction.nu og meldte mig ud igen d. 27 jun. for at modtage min gave, uden at hænge på en hel masse dyre beløb.
I en periode tjekker jeg ikke min netbank så meget, men opdager pludselig den anden dag at ca. 1200 kr., er blevet trukket herfra over 4 omgange.
Jeg skriver til dem og hører hvordan det kan være, eftersom jeg jo meldte mig ud igen, inden dette skulle ske, de siger de ikke har registret nogen på min mail adresse, men hvordan kan det så være at pengene er blevet trukket?
Har kun modtaget en gave, så hvis jeg har skrevet den forkerte mailadresse ind først, for derefter at have skrevet den rigtige ind, burde jeg jo også have modtaget 2 gaver?
Troede heller ikke man kunne melde sig ind på det samme navn og id to gange, så noget må være gået helt galt. Vil ellers mene jeg har læst betingelser osv. i gennem.
Øv, hvor er det træls - ved jo ikke hvilket mail jeg må have meldt ind på, eller om den mail eksistere for den sags skyld - så hvordan kan jeg stoppe overførslerne?

Deres telefon kan man heller ikke ringe ind til - virkelig dårlig stil!!

Hej

Ret eventuelt henvendelse til support@transactions.nu

USB minne

År lätt att använda.
med gott minne
lätt att hantera och bära överallt

Vi er glade for at hører om din positive oplevelse

Vi er glade for at hører om din positive oplevelse

Har inte fått den än

Jag har för mig att det skulle vara ett presentkort eller liknande och det har forttarande inte kommit. 8 okt mottog jag ett mail från Rasmus på Transactions där han skrev att det tar ca 28 dgr från det att det är skickat och nu är det den 23.

Britt-Marie Nordström

JEG VIL MELDES UD.

Jeg vil gerne benytte mig af min fortrydelsesret og afmeldes med det samme. Jeg har forsøgt at gøre det på jeres hjemmeside, men det er umuligt at finde et sted, hvor det kan gøres. Og så vil jeg øvrigt gerne bede om en bekræftelse på, at abonnementet er afmeldt, og der ikke trækkes penge fra min konto.

Jeg er tilmeldt med e-mailen:
Gitte_Lapirtis@hotmail.com

Kan se du er afmeldt 22. oktober 2013 10:45:04

Mvh transactions.nu

Fik gaven, et par måneder efter..

Efter et kæmpe besvær med eks. at melde sig ud, og langsomt svar, og at man først fik et link og kunne anmode om sin gave, lang tid efter..

Tilmeldte, fik velkomstgave og blev meldt ud

Jeg tilmeldte mig denne service for at modtage et gavekort på 200 kr. Jeg huskede at læse betingelserne(!), der siger, at man først kan anmode om sin gave 7 dage efter indmeldelse. Så det gjorde jeg så og meldte mig derefter ud. Nu her 4 dage efter har jeg modtaget mit gavekort for en udgift på 1 krone. Perfekt!

Svindel

Tilmeldte mig med prøveperiode på 14 dage for 5 kr. men primært for at få tokens til Top Eleven.
Forsøger desperat at afmelde mig igen, men ingen steder på hjemmesiden er dette muligt.
Hvis firmaet læser dette, så afmeld mig venligst. Er tilmeldt med cvejleaa@gmail.com
HBH found this review useful

Hej Carsten

Kan se at du er afmeldt pr 2. september 2013 12:58:33 med mailen cvejleaa@gmail.com

transactions.nu Details

Visit Transactions