Travelfreak.dk reviews

Travelfreak.dk reviews

9.6

Stort udvalg samt hurtig og god levering.

God oplysende hjemmeside med et super godt udvalg - stort som småt - af, hvad man kan få brug for på rejser. Jeg bestilte nogle forskellige småting til en flyrejse, og de blev leveret to dage efter. Varerne lever helt op til mine forventninger og alt er forløbet upåklageligt. Billig fragt og levering til døren er bestemt også et plus. Et lille håndskrevet "god ferie" fik bestemt også smilet frem.

Perfekt!

Produktet - en kuffert - levede fuldt ud op til beskrivelsen. Hurtig og uproblematisk handel!

Nemt og Hurtigt

Det kan varmt anbefales at bestille kuffert og andet hos Travel Freak.
Det er super nemt at bestille og pakken når hurtigt frem.
Og så bliver man så glad når man ser den håndskrevne hilse " God Ferie :) ".

Fantastisk service

Jeg bestilte min nye kuffert hos travelfreak rimelig sent, da jeg skulle rejse under en uge efter. Jeg ringer så dagen efter bestillingen og lige sikrer mig, den når at komme - der når jeg knap, at sige noget - så er kufferten på vej. Rigtigt nok dukkede den op dagen efter og endda med en lille håndskrevet note; God ferie! :-)
Hurtig levering, nem og overskuelig hjemmeside og fantastisk service...

SUPER

Super god oplevelse.

Hurtig, nem og gnidningsfri handel og levering

God service og hurtig levering :-)

Hurtig levering - fungerer fint!

Alt var som det skulle være. De varer, jeg havde bestilt kom som de skulle.

Kvalitets varer til rimelige priser med hurtig og god service!

Travelfreak.dk har leveret nogle seje kufferter, som efter beskrivelsen, gjorde at jeg bestilte det meste af serien: Demsey.
Da jeg er invalidepensionist grundet lidelse i ryggen, er det vigtigt, at jeg kan stole på beskrivelsen af varen, som foruden at skulle være stabile & lette, også sku' være nemme at 'fise rundt med'..... Hvilket jeg i den grad er taknemmelig for, - holdt stik på en ferie til Gran Canaria, jeg netop er vendt hjem fra, hvor jeg var sammen med børn & børnebørn. - Jeg ku' ikk' kalkullere med hjælp fra mine voksne børn, - da de selv havde så rigeligt at holde styr på med børn ned til 4 år! - Men da kufferterne er lavet i letvægtsmateriale m/4hjul & i en super god kvalitet, - blev både ud- & hjemtur meget nemmere end frygtet, og efter at ha' pakket ud, så jeg til min store glæde, at mine flotte nye fuchsiafarvede kufferter på ingen måde havde lidt overlast, selv efter en tur-retur, hvor ens bagege ofte bli'r beskadiget, - efter at være kastet rundt med fra hhv. kuffertvogn, fly & bagagebånd x 2.
Så jeg bestilte uden tøven den største kuffert i serien, dagen efter jeg kom hjem, - som blev leveret ved min hoveddør - kun 2 dage efter. Det er da service så det batter! En god ferie kræver bl.a. godt værktøj. 👍 Thoms up for Travelfreak.dk & Go' Ferie! - Mvh. Suss.... :o))

Glimrende service

Hurtig levering, hvis post danmark ikke havde klokket i det og sendt pakken retur, uden at den blev forsøgt afleveret. Der Travelfreak var så venlige at ringe mig op og fortælle hvad der var sket og få tingene bragt i orden, så jeg fik min pakke 2 dage senere. Da jeg fik pakke var den helt som den skulle være.

Hvis ikke Post Danmark klokkede i det var der hurtig levering....

Pakken var undervejs i 1 uge. Var strandet på lageret hos post danmark.

Alt var som det skulle være, Men "track and trace" kunne være ønskelig

Gode varer og hurtig levering - billigt

Varerne var helt i orden og kom hurtigt, selv om det var så billigt, som det var.

Hurtig og enkelt betjening.

Vil anbefale til venner.

Fantastisk

Meget tilfreds med mit køb!

Enkelt, hurtigt og professionelt!

Enkelt, hurtigt og professionelt.

Helt som det skulle være!

Alt var som det skulle være - og mere til! Kan klart anbefales :)

Tilfreds

Hurtig levering som lovet.

Travelfreak Details

Travelfreak.dk ønsker at du skal nyde din ferie! Når vi tager på ferie, er det for at slappe af, lade op og nyde det. Hvis du har det på samme måde, så tag lige et kig i denne webshop www.freakshop.dk Her finder du alt hvad du har behov for til at gøre ferien til en behagelig oplevelse uanset om du skal på charter, camping, bilferie, trekking eller business rejse. Jo mere du har styr på inden afrejse, jo nemmere kan du slappe af, når du når feriemålet. Rigtig god rejse :-)

Visit Travelfreak.dk

Call us on: 70208889