Trevler reviews

Trevler reviews

Acceptable
6.9

tevreden!

Heb het systeem sinds een haalf jaar in gebruik, tot nu toe zonder problemen. Wel wat kleine dingetjes gehad, maar die werden snel verholpen. Dus een tevreden klant.

Top!!

1 woord....... Super handig dit!!!

AANRADER!!

Het Trevler product werkt echt perfect, de eerste 3 maanden op proef gesteld in het jaar 2011. Het kastje zit gemonteerd onder tegen de middenarmsteun. Het systeem vindt binnen een paar seconde goed en sterk GPS-signaal. De opgeslagen route kloppen als een busje en vergt geen problemen. Ook de afwijkende routes staan netjes geregistreerd. De online software is simpel/gebruiksvriendelijk. De administratie is daardoor een kwestie van een paar minuten per week.
De reacties van anderen hier snap ik dan ook niet...!!!?????? Want het Trevler product is gewoon echt een AANRADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HELEMAAL GEWELDIG!

Wat een uitkomst allemaal, met een woord te zeggen; GEWELDIG!! Enorm goede service, snelle beantwoording, vriendelijk personeel en van absolute TOP kwaliteit. Gewoon helemaal TOP!!!!!!

Super product

Maak nu enkele weken gebruik van de nieuwe Trevler AIr module, wat een uitkomst. Ik hoef helemaal niets meer te doen. Scheelt me een hoop werk. Goede service TOP

Zeer slecht product!

Tijdens de oprichting een goed en betrokken bedirjf. Snele reacties op email etc. Na een tijdje bleek mijn apparaat niet goed te werken, er zou een accu in moeten zitten, maar die deed niets. Op zich geen probleem hij stond tijdens het rijden altijd onder spanning en zo kon ik ook meteen het begin en einde van een rit aangeven (spanning eraf).
Repareren kon misschien, ik moest hem maar opsturen en dan zou ik binnen enkele weken een reactie krijgen. Daar eindigd dan meteen ook de sluitende administratie.

Je moest toendertijd een abbonnement afnemen, welke stilstaand verlengd wordt. Maar de technologie van dit ding is echt stil blijven staan. Ze hebben nu wel een andere maar dan moet je opnieuw 80 euro uitgeven en een nieuw contract afsluiten.

Het appararaat heeft heel vaak heel slecht ontvangst heeft en bovendien een heel klein geheugen.
Nu hebben ze besloten het tarief te verhogen (terwijl internet opslag sinds die tijd alleen maar goedkoper is geworden), dus heb ik de mogelijkheid om eruit te stappen.

Zeer ontevreden!!!

Ik heb al ruim 3 jaar een trevler en dit is momenteel mijn 4e al, alles op het apparaat werkt gewoon, maar zodra hij uitgelezen moet worden ontstaan de problemen, 3 jaar geleden werkte het helemaal top, maar die gedachtengang is momenteel wel anders, heb diverse keren al contact gehad en werd verder wel geholpen maar geld crediteren ho maar!! ik betaal hier maandelijks mijn abonnements kosen voor en dan mag er ook wel een beetje kwaliteit garantie op zitten!! als hij na een jaar defect is kun je gewoon voor 90,- een nieuwe betalen!

Voor mij nooit een trevler meer! goedkope Chinese rommel!!

Niet tevreden.

Het blijkt dat je abbonement telkens per jaar wordt verlengd. Als je tussentijds is na 3 mnd na verlenging je auto van de zaak moet inleveren, dan zit je nog 9 mnd. vast aan Trevler. Dit is het oude regime!
Mensen die in het nieuwe regime hun abbonement hebben afgesloten kunnen per 3 mnd. opzeggen.

Wat denkt Trevler te bereiken? Ontevreden klant is een negatief signaal aan je omgeving!! Let op de consumenten organisaties hebben dit soort praktijken vergelijkbaar met telcompraktijken niet voor niets aangepakt.

Mooi concept, slechte kwaliteit en nog slechtere service

Sinds Januari 2011 heb ik de Trevler2 in gebruik gehad. Na twee weken was de eerste al stuk, helaas kwam ik daar pas na 6 weken achter (alles leek te werken). Dus meteen al een maand aan ontbrekende gegevens. Verder zit de software van Trevler vrij knullig in elkaar, ongebruiksvriendelijk en onbetrouwbaar. Januari 2012 wilde ik alles uitlezen, maar toen meldde de software dat ze bij Trevler eerst iets moesten veranderen aan de database...na twee weken gebeld en toen werd door ene [naam verwijderd] beloofd dat hij het binnen een week zou oplossen. Twee weken later weer gebeld..."[naam verwijderd] werkt hier niet meer". Uiteindelijk pas in maart mijn registratie voor 2011 voor elkaar, blijk ik mijn abonnement niet meer op te kunnen zeggen (was niet alleen ontevreden, maar heb het ook niet meer nodig). En ja hoor, de opzegtermijn was tot november 2011 waarbij het abonnement dan per eind december wordt beëindigt...dus dan heb je het kalenderjaar niet compleet. Al met al: ik raad het iedereen sterk af met Trevler in zee te gaan. Het kost meer tijd dan het je zal besparen t.o.v. andere methoden.

Werkt op zich prima, rapportages maken is een drama

De Trevler is een topproduct. Hij registreert alle ritten prima. Maar rapportages maken, da's een drama. Ik wil nu een rapport maken over 2011 (het is nu maart 2012) en dan blijkt dat je de rapporten per maand moet opvragen. Dat werkt toch niet? Moet ik 12 keer dat hele riedeltje afdraaien.

Wat me ook tegenstaat is dat ze zoveel innoveren bij Trevler dat alles elke keer anders werkt. Innoveren is prima, maar zorg dan wel dat het voor je bestaande klanten gewoon niet elke keer zoveel verandert.

Ik ga er mee ophouden, zeker nadat vorig jaar mijn treiler een tijdje stuk was geweest en ik daardoor een week of twee achteraf bij elkaar heb moeten zoeken.

Nee. niet doen Gewoon een A4 agenda kopen en die op de passagiersstoel leggen.

Fijn

Erg fijn programma voor het bijhouden van de kilometerregistratie.

waardeloos

Wij gebruiken trevler nou inmiddels 3 jaar, in het begin was het redelijk maar het laatste jaar is het werkelijk verschrikkelijk kilometers worden niet goed geregistreed, trevler op hun verzoek opgestuurt en terug ontvangen met de mededeling dat het aan het kastje niet ligt en je kan gewoon blijven betalen voor iets wat niet werkt. de mailtjes en smsjes die je normaal ontvangt als herindering om de trevler op tijd uit te lezen worden niet meer verstuurt, en om erweer van af te komen is een drama ze blijven incaseren. ondertussen via de rechtsbijstand moeten beeindigen.
ZEKER NIET DOEN je heb er werkelijk niks aan

DRAMA DRAMA DRAMA DRAMA DRAMA DRAMA DRAMA DRAMA

DIT PRODUKT IS ECHT AF TE RADEN. IK HEB NOG NOOIT ZO'N SLECHT BEDRIJF MEEGEMAAKT ALS TREVLER. BLIJF JAREN AAN JE ABONNEMENT ZITTEN TERWIJL JE DE AUTO WAAR HET OVER GAAT NIET EENS MEER IN BEZIT HEB.

gewoon zo slecht

ik gebruik het systeem nu ongeveer ruim een jaar.
ik gebruik het alleen maar om kilometers aan mijn zaak te bereken.
elke keer weer na enige tijd probeer ik hem uit te lezen maar er is altijd wat met software het is gewoon een sport om het voor elkaar te krijgen.
kost heel veel tijd en zeer onbetrouwbaar.
vandaag heb ik het weer geprobeerd en niet gelukt circa twee maanden kilometers kwijt.
ga dus morgen opzeggen en zal niemand dit systeem aanbevelen.

Helemaal tevreden

Product werkt perfect, eerst 3 maanden op proef in 2011. Kastje zit gemonteerd onder tegen de middenarmsteun. Vindt binnen een paar seconden GPS-signaal. Opgeslagen routes kloppen altijd perfect, afwijkende routes ook netjes geregistreerd. De (geactiveerde) correctie met de (vaak iets afwijkende) kilometerstand van de auto werkt ook perfect. De online software is simpel/gebruiksvriendelijk. De administratie is daardoor een kwestie van een paar minuten per week.
De reacties van anderen hier snap ik dan ook niet. Gewoon een aanrader.

Zeer bruikbaar

Ik gebruik de Trevler inmiddels sinds juni 2008 en heb in 3,5 jaar weinig problemen ondervonden. De software van deze ritregistratie werkt uitstekend. Ik heb eigenlijk alleen wat kleine hardwareproblemen gehad. De Trevler module ging n.l. na verloop van tijd kapot tgv de zonnehitte achter mijn voorruit. Na telefonisch contact met de behulpzame medewerkers van Trevler had ik binnen 2 dagen een vervangende module waarna alles weer prima functioneerde. Ik heb de module nu achter een zijruit gelegd. Ik raad iedereen wel aan regelmatig (wekelijks) de module uit te lezen omdat je dan een eventuele storing snel in de gaten hebt. Ik heb n.l ook een keer een nieuwe voedingsadapter voor garantie moeten vervangen. Omdat ik tevreden ben over deze eenvoudige manier van kilometer registratie heb ik diverse vrienden en kennissen op de Trevler geattendeerd en zij zijn ook zonder uitzondering tevreden. Ik begrijp daarom de andere zeer negatieve beoordelingen niet.

zeer slecht

Hardware is slecht. Software is slecht. Het bedrijf is zeer klantonvriendelijk. Zo'n systeem zou betrouwbaar moeten zijn omdat het risico op boetes groot is. Ik zou Trevler zeker niet aanbevelen!

waardeloos

ritten kloppen voor geen meter en er wordt maar wat aangerommeld met de kilometerstanden. Ik ben meer tijd met correcties dan als ik het met de hand zou bijhouden.
Ritten worden ook gegenereerd waar ik absoluut niet gereden heb

Te duur, te weinig meerwaarde tov apps

Check de App Stores, zowel voor iPhone (iPod Touch?) als Android zijn er vele apps die dezelfde diensten bieden tegen een veel lager tarief!

schandalig

Ik heb dit product nu een half jaar, maar een abonnement betalen voor iets dat niet werkt..?!

Routes die compleet anders worden geregistreerd. Ik ben nog meer werk kwijt aan het herstellen en terug rekenen van de juiste routes dan dat ik alles met de hand bij houd. Zelfs als mijn auto stil heeft gestaan, heb ik volgens het Trevler kastje een rondje gereden. De laatste anderhalve maand heeft het zelfs maar de helft van alles geregistreerd!! Probeer hetgeen je mist maar eens te corrigeren.

Ik heb een abonnement voor twee jaar! Een abonnement verkopen dat niet werkt, hoort niet te kunnen.

Ik ben nu bezig met het schrijven van een klachtbrief en ik ga ervan uit dat ik daar een positieve oplossing voor krijg. Zoniet, dan zal dit via een andere weg een staartje krijgen.

Voorlopig ben ik weer aangewezen op mijn schriftelijke registratie.

Details

Trevler is de oplossing voor uw rittenregistratie. Het hoeft niet ingebouwd, gewoon plug en plug voor slecht enkele tientjes.

Visit Trevler