Trimzone.dk reviews

Trimzone.dk reviews

7.5

For gamle varer.

Var positiv da jeg bestilte mine varer og fik dem hurtigt,bestilte 2 pk nutrilett cacaoshake pulver,da jeg tog den sidste pakke så jeg tilfældigt på datoen ( fik varerne omkring 2april)16/1-13 stod der ,2 1/2 mdr for gamle, fair nok det kan ske,kontaktede trimzone på mail op til 3 gange i løbet af den her uge,har intet svar fået !!!!!! Syndes ikke jeg vil betale for 2 1/2 mdr gamle varer .......

skuffende?

Jeg har netop modtaget en pakke fra jer, men mangler flere varer i den og i har trukket for alle varer alligevel? Nu står der at jeres hjemmmeside er lukket? Hvad sker der? Kan heller ikke ringe op til jer :( + den ene vare er for gammel!!

Nem bestiling og ingen problemer med leveringen.

Uden problemer. Virker absolut tilforladelig.

Har handlet med Trimzone.dk en enkelt gang og uden problemer. Varen kom umiddelbart dagene efter og i fin stand.

Perfekt service - hjemmeside halter lidt

Jeg kan ikke udsætte noget på min ordre gennem trimzone. Alt var som det skulle være. Jeg fandt et godt tilbud på deres Tanita-vægt og bestilte 29. december. Den blev leveret 2 dage efter nytårsaften, altså så hurtig som man kan med Post DK.

Hjemmesiden er fin, men der var et tilbud på nogle sko man kunne få sendt med gratis, men dette tilbud fik jeg kun da jeg gik ind på siden første gang. Da jeg havde genstartet min PC (windows update) for at bestille og gøre brug af tilbuddet var det væk. En skam.

Jeg føler mig snydt for tilbuddet, derfor denne kun 4/5 stjerner. Ellers intet at anmærke.

Hej Anonyme Stefan

Jeg tror at du først har været inde hos en af vore konkurrenter, som ganske rigtigt reklamerer med at man kan få et par gratis sko med?

Vi sælger ikke sko, og har ikke haft tilbud hvor man kan få gratis sko med på noget tidspunkt.
Men dejligt at du synes godt om vores hjemmeside :)

Super hurtig levering

Fem minutter efter bestilling var varen sendt og jeg modtog pakken den efterfølgende dag.

Hurtig service

Hyggeligt med et lidt personligt touch og skønt med hurtig service:-)

Ingen anmærkninger

Fin handel, ingen anmærkninger.

Det hele fungerede fint

Det er rimelig nemt at handle med Trimzone, alt fungerede

God og hurtig service

Det tog kun to dage fra jeg bestilte til jeg havde min vare. Jeg havde et spørgsmål til Trimzone i forbindelse med bestillingen og fik svar i løbet af meget kort tid - super service

En smiley til jer

Jeg købte en vægt til 599 kr. Og fik en melding tilbage om, at hvis jeg købte for en krone mere , kunne jeg få gratis fragt. Jeg fandt en energibar til nogle få kroner og modtog den i seperat brev med en håndtegnet smiley - og det fik mig til at smile og blive glad for en god handel.

Super handel

Sælger kan varmt anbefales, alt er i orden, og hurtig levering.

Varerne ankom kort tid efter at de var bestilt.

Fik de varer jeg havde bestilt, og de kom efter kort tid. Gode priser.

Ikke særlig god.

Jeg havde bestilt en hulahop-ring og nogle armringe, jeg modtog kun min hulahop-ring og har STADIG ikke modtaget mine armringe! selvom jeg har skrevet to gange nu.

Hej Theresa
Som jeg skrev til dig, havde vores leverandør lavet en fejl - Jeg bad dem om at rette, og sende dig dine armringe direkte - og du skulle nu meget gerne have modtaget dem?

Kun en lille irritation :-)

Bestilte en mandag kl. 15, varen ankom torsdag, det kunne godt gøres en dag hurtigere, synes jeg. Men de holdt hvad de lovede med levering på 2 - 3 hverdage. Varen var også ok :-)
Kan anbefales.!

Ingen problemer og hurtig levering

Nem overskuelig hjemmeside, ingen kortgebyrer
Hurtig levering (kom dagen efter)

Super hurtig levering og lave priser

Trimzone er en rigtig god og professionel webshop.

Det er nemt at bestille sine varer, kundeservicen er helt i top, og leveringen sker rigtig hurtigt.

Jeg vil helt sikkert handle hos trimzone.dk igen og kan varmt anbefale andre også at købe på hjemmesiden.

Helt problemfrit

Der er ikke så meget at sige andet end, at jeg fik, hvad jeg blev lovet når jeg blev lovet det.
Ingen problemer med bestilling, betaling eller forsendelse. Vigtige oplysninger på mail.

Hurtigt og effektivt

- Hurtig ordre behandling.
- Hurtig forsendelse.
- god kundeservice
- god opfølgning på mail
- rart at kunne følge ens ordre
- Rart med hurtig tilbagmelding fra firmaet da der var mangel i ordren, samt at jeg havde bestilt dobbelt, af noget, og derved sparede penge.

Hurtig forsendelse

Alt forløb til UG, pånær adressen, jeg havde bedt om at få det leveret til arbejdsadresse og fik det til privatadresse, det trækker lidt ned. men ellers hurtig levering.
Per A found this review useful

Reply from TrimZone.dk

Hej Judith - Jeg beklager at vi havde overset leveringsadressen. Det skulle gerne undgås fremover, da adressen sendes direkte til Post Danmark - Så har man angivet en alternativ leveringadresse bliver det også den der kommer på pakkelabelen.

Indtil nu har vi tastet pakkelabels manuelt, og har så desværre overset din alternative adresse.

MVH Per, Trimzone.dk

TrimZone.dk Details

Hos TrimZone.dk kan du købe et udvalg af produkter, som hjælper og støtter dig på vejen mod et sundt liv. Vi har fokus på produkter som Nupo og Nutrilett, samt vægte og forskelligt fitnessudstyr til hjemmebrug.

Visit Trimzone.dk

Write to: mail@trimzone.dk