Trivago GmbH reviews

Trivago GmbH reviews

7.8

Rigtig god service

Jeg kan personligt godt lide hjemmesiden og den er let at bruge. Mange muligheder og det skal da indrømmes, at det ikke er den eneste jeg bruger :)

Præcis som i reklamerne

Rigtig, rigtig mange søgemuligheder; og som bonus fik jeg hotellet billigere da jeg gik via Trivago, end da jeg gik direkte ind på bookingsiden.

En klar anbefaling!

Jeg rejser meget og derfor har jeg tit brug for hoteller. Jeg må sige at på det sidste har jeg brugt trivago og det fungerer super godt. Specielt fordi man kan se hvad de andre sider tilbyder og deres pris, så man kan se hvis der er en side man foretrækker frem for en anden osv.

Et par gange har jeg dog oplevet at der var udsolgt når man endelig klikkede sig ind på hotellerne, men det var ikke være end at man bare kunne vælge anden udbyder på listen.
Så alt i alt en stor anbefaling herfra, og der er en del penge at spare! En

Bedste priser

Har bestilt 3 hoteller igennem Trivago.dk/Booking.com.

Først fandt jeg hotellet på booking.com, som i forvejen er meget billigt. Hvis jeg så brugte Trivago til at finde samme hotel gennem samme bookingside, var hotellet billigere.

Aller billigst var det dog at reservere direkte på hotellernes hjemmeside, det er dog ikke altid det er muligt, og i andre tilfælde er det faktisk billigere gennem booking sider.

ja ja så er det heller ikke bedre

deres priser er pr overnatning og ikke for hele perioden, så det ser jo fint ud i starten, alle andre sider giver den totale pris straks, irriterende omvej ellers fint nok

Fedt, fedt, fedt

Jeg har endnu ikke bestilt, men det ser meget lovende ud.
Vil helt sikkert finde mit hotel herfra når jeg skal på ferie næste gang.. !

Find altid det billigeste hotel.

trivago er et genialt koncept! Det er ligesom momondo bare for hoteller. Dvs. at du altid kan finde det billigste hotel og aldrig behøver betale for meget igen. Du kan også læse folks anmeldelser af de forskellige hoteller. Gotta love it! :D

www.trivago.dk Details

Visit Trivago GmbH