Troldtøj reviews

Troldtøj reviews

7.0

Er butikken lukket?

Jeg bestilte varer den 1.november 2012, betalte den 2. november og hører absolut ingenting. Mette reagerer hverken på mail eller på telefon og her til morgen opdager jeg, at hjemmesiden er nedlagt.
Det er sidste gang jeg handler på netbutikker, der kræver bankoverførsel. Øv øv.

God service, men...

Troldtøj havde en masse gode tilbud, som jeg ville benytte mig af. Desværre var nogle af de ting jeg bestilte udsolgte(jeg fik at vide at det var noget med en vikar, og det er også helt fint)
Jeg fik noget andet tøj, istedet for det der var udsolgt, som jeg dog misforstod var til samme pris, som det jeg havde bestilt. Det var det på sin vis også for jeg betalte jo ikke ekstra, men jeg bestilte syv stykker tøj og fik kun fem. (Det var jeg så for langsom til at opdage,så jeg fik det ikke sendt tilbage) Jeg var heldig at få en bluse, som jeg havde kigget på, men valgt fra pga. prisen, Nu fik jeg den så alligevel til fuld pris. Det var min egen skyld, men jeg havde nok foretrukket, at være blevet kontaktet inden afsendelse af ordren.
Jeg er glad for det tøj, jeg fik, men vil nok være lidt mere vågen næste gang.

Alt levede op til forventningerne - og mere til

Jeg vil helt sikkert vende tilbage. jeg bliver mindet om jer på Facebook. Glimrende reklame og billig ;-)

hurtig levering

bestilte børnetøj som kom lynhurtigt ,og det var rigtig fint og levede helt op til forventningerne..kan varmt anbefales

Rigtig godt tilfreds.

Handlen med Troldtøj gik rigtig godt. Super service da en vare var udsolgt blev jeg straks kontaktet, og vi fik fundet en anden vare jeg kunne bruge. Der blev endda sendt en gave med som undskyld for ulejligheden. Leveringen af varen gik super hurtigt. Bukserne jeg købte er super kvalitet og lever fuldt ud op til forventningerne. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler med Troldtøj. Rigtig godt nytår :-)

Godt tilfreds ;o)

Det er en helt fantastisk kageform. Så nu skal der bages traktorkager til en hver lejlighed. Den vakte stor begejstring hos min traktor glade søn.
Og helt super at den kom så hurtigt.

Super service, hurtig levering

Har kun positivt at sige om Troldtøj, hurtig levering og sød service. Vil også bruge dem næste gang, jeg køber Krutter børnetøj

Ikke helt hvad jeg forventede

Jeg synes vældig godt om hvad jeg så på Troldtøjs hjemmeside, og hæftede mig meget ved kvaliteten, de gode materialer, dansk produceret, bæredygtigt, håndlavet etc. Så faldt jeg for en nuser spillekanin med gulerod, fra en fransk kollektion, der var på tilbud. Den købte jeg til mit barnebarn. Fragten var lidt dyr, men det er jo en lille kvalitetsbutik, så ok. Stor var min forbavselse, da kaninen kom og var made in China. Der er absolut ikke noget bæredygtigt over kinesiske varer og man aner ikke om man overhovedet bør gi den til en nyfødt. Jeg er sikker på at jeg kunne ta til Mørkøv og bytte for noget dejligt børnetøj men det orker jeg ikke, over 100 km for mig..Den lugtede kraftigt af eucalyptus, hvilket viste sig at være sæben, det kan I jo ikke gøre for at jeg ikke bryder mig om. Den lille bamse var sød, men den er måske også made in China?

Reply from troldtoej.dk

Jeg er da ked af at du ikke kunne lide de små gratis gaver, de er jo lagt ved for at give glæde. Du er velkommen til at sende kanninen tilbage og bytte hvis du vil, Det behøver du ikke køre 100km for. Stort set alle mærker, danske som franske får lavet varene i udlandet, Ellers ville de være meget dyrere.Desværre.At fragten er dyr er an på om du vælger brev til kr 25 eller pakke til kr 65-85 Det er desværre postdanmark der styrer det. Men jeg er ked af at du fik en dårlig oplevelse. Hilsen Mette Lunnsgaard.

Hurtig levering og skønne bukser

Jeg er super glad for at have handlet hos troldtoej.dk. De tre par Krutter bukser til min yngste trold blev leveret allerede dagen efter bestillingen og de passer perfekt i alderssvarende størrelse. Der var både en lækker sæbe og en lille bamse (som nu sidder i mit nøglebundt) med som gaver. Jeg har anbefalet Troldtøj til mine to søstre med børn : )

Reply from troldtoej.dk

Dejligt at du blev glad for varene.
Hilsen Mette.

Rigtig god service

rigtig lækkert tøj og hurtig levering, rigtig dejligt med en lille gave og sæbe. Har anbefalet jer til resten af mødregrp:-)
En ting, lidt dyr fragt, ellers intet at sætte sin finger på..
Tak for god service

Reply from troldtoej.dk

Dejligt med glade kunder.
Hilsen Mette

Super fint tøj og service

Super fint tøj og dejligt med en ekstra lille ting. Der skal så lidt til :-). Kan varmt anbefales.

Reply from troldtoej.dk

Ja det er også min erfaring, man bliver glad for lidt ekstra.
Hilsen Mette

Skønt tøj og sæbe, hurtig levering og små ekstra ting pakket fint ind - dejligt. Blev kontaktet straks efter at jeg havde bestilt, da en nederdel var udsolgt - fik i stedet tilbudt et par dyrere bukser til samme pris. Kan varmt anbefale at handle hos troldtøj.

Tak for de fine ord.
Hilsen Mette.

Jane Kroghgaard

Alt er forløbet perfekt ! Superhurtig levering og topkvalitet af varen.

Vi kan kun anbefale Troldtøj !

Tusind tak.

Hurtig handel

Købte den sejeste bageform. og fik den hurtigere end jeg havde turde håbe på. Og ungerne er vilde med den.

Dejligt.
Hilsen Mette

En supergod og imødekommende handel :-)

jeg synes lige fra første spørgsmål i forbindelse med en vare til afsluttet handel, har bare været top. Troldtøj kan ihvertfald anbefales, både pga god Kundeservice og fede ting. :-)

Tak Laura,

super service

Jeg oplevede en fantastisk service da jeg bestilte tøj hos Troldtoej.dk- blev kontaktet personligt da der var yvivl om min order. Alle gaver blev pakket ind individuelt. Så godt!

Tak for ordene

Hurtig handel

Købte 2 par Krutter bukser, og fik varen hurtigt. Det ene par bukser måtte jeg dog returnere, da mærket bag på bukserne løsnede sig i syningen efter vask, men der kom hurtigt et nyt par. Tak for god handel.

Reply from troldtoej.dk

Ja det var ærgeligt, den nye kollektion har der heldigvis ikke været ballade med.

Rigtig god service

Fint tøj, hurtig levering og søde små ekstra gaver:-)

Troldtøj har fantastisk service.

Jeg købte er troldepar samt noget tøj og en bamse. Varene kom allerede dagen efter og der var vedlagt en dejlig ekstra gave. Det var en dejlig overraskelse. Samt en flot og gratis indpakning. Jeg syntes at det var en rigtig god oplevelse som jeg fik med Troldtøj.

troldtoej.dk Details

Visit Troldtøj