Truspilot reviews

Truspilot reviews

5.4

schlechte Plattform

hier kann jeder Schreiben was er möchte und Unwahrheiten verbreiten, die Aussagen und Bewertungen geschehen ohne jegliche Verifizierung im Bezug auf die Korrektheit der Daten
1 Stern ist noch zuviel aber leider Pflicht

Snydt igen af Stofa.

Hej igen...
Ja det Stofa siger et og glemmer hurtig.

Efter at deres GODE salgs mand i kundeservice Martin, lovede mig og min veninde at vi først skulle begynde at betale for pakke 3 til 1 November. Bestemte jeg mig for at skifte fra pakke 2 til pakke 3.
Men igen blev jeg grundig snydt, Martin har glemt at skrive det ned, og kan pludselig ikke huske det.
Stå ved jeres ord, og husk at vi regner med at det er en ordentlig forretning man bestiller ved.
De havde også GLEMT at slå pakke 3 til. Vi kunne ikke få de digitale programmer ind. Igen skulle jeg ringe.
Det har kostet en formue at skifte pakke hos Stofa, tænk jer godt om, og få alt på skrift, stol ikke på deres ord.
Godt man ikke er helt gak i låget, eller ikke kan finde ud af deres system, bare lader Stofa gør det de vil.
Håber at de står ved deres ord nu...
Alice

Is Truspilot your company?

Truspilot Details

Visit Truspilot