Trykbestilling reviews

Trykbestilling reviews

8.5

Super og kompetent service

Hurtig levering og foldere i rigtig høj kvalitet. God service.

Hurtig tilbagemelding og super kvalitet

De trykker godt og reagerer hurtigt! Hvad mere kan man ønske sig af et trykkeri? Det skulle da lige være venlig betjening og minsandten om de ikke også lever op til det! Jens er en rigtig guttermand ;o) Varmeste anbefalinger.
Anne-Sofie - Sofister Reklame

Super service og kvalitet

Jeg har for første gang brugt trykbestilling, og er meget glad og tilfreds både med service og resultat. Fik lynhurtigt svar og hjælp, meget professionelle og hjælpsomme. Glæder mig til og få trykt min næste opgave der. Jeg giver dem min bedste anbefaling!

Eminent kvalitet og service

Jeg har efterhånden brugt Trykbestilling en del gange. Hver eneste gang har resultatet været flot og med meget fin support samt lynhurtig proces. Så de varmeste anbefalinger herfra.

Professionel og hurtig

Efter forgæves at have ledt efter nogen der kunne lave vores visitkort fik vi heldigvis kontakt til Trykbestilling. Superfin service, hurtig tilbagemelding og et flot resultat. Tak!

Hurtig svar, hurtig service!

Hurtige til at svare på mails, og ikke mindst til, at rådgive ang. størrelser, dpi, farver etc til ens projekt! Levering er lynhurtig. Intet at sætte på dem der. Jeg giver trykbestilling mine bedste anbefalinger!

Super kvalitet og formidabel service - intet mindre!

Vi har med stor succes benyttet os af Trykbestilling.dk og vil uden tvivl benytte os af dem i fremtiden.
I modsætning til de fleste andre online trykbutikker, er kvaliteten i orden hver gang og Jens fra Trykbestilling.dk er utrolig hjælpsom og leverer generelt en fantastisk service.
Jeg kan kun på det varmeste anbefale trykbestilling.dk

Jeppe - Frokost.dk

Fantastisk service.!

Bestilte nogen brochure lidt halv sent, men takket være den super gode service og hurtige besvarelser på mine spørgsmål, blev de lavet super hurtigt og sendt så jeg kunne dele nogen rigtig fine brochure ud på en messe vi sku på. Er virkelig glad for resultatet og kan varmt anbefale virksomheden til andre.! Glæder mig til næste gang jeg skal samarbejde med trykbestilling.. :-)

Hvis du ønsker den ultimative kvalitet i tryksager, men ikke er meget for at betale for den, er du gået rigtigt i byen. Ønsker du hjælp til layout, ser vi det som vores fornemste opgave at designe dine tryksager, så de såvel stil- som prismæssigt er skræddersyet til dit behov.

Visit Trykbestilling

We live here: Denmark