TrykExpressen reviews

TrykExpressen reviews

8.3

To herlige drenge!

Jeg stod og skulle bruge nogle jakker til et fest event og da jeg kontaktede TrykExpressen var jeg egentlig på bar bund. Det skal dog siges, at jeg kort efter, jeg havde indviget de to personer bag TrykExpressen i fest eventet, hurtigt fik hovedet fyldt af ideer. De var virkelig gode til at supplere mig og virkelig åbne op for muligheder. Jeg havde ALDRIG fået det her resultat andre steder!

Jeg var festens midtpunkt!

Bestilte en meget meget speciel t-shirt, da jeg skulle optræde ved en fest. Jeg er profesionel danser og er derfor afhængig af at min preformance er perfekt. Dette gjorde TrykExpressen deres til og min t-shirt fik så mange kommentarer! Kan kun give dem top karakter, men hvis jeg skal sige noget, så skal I tilbyde levering til jeres kunder. Ej det er bare gas, men det kunne dog være fedt :)

Den service er så perfekt!

Jeg tror aldrig jeg har fået så god service før! Jeg ringer i hast og vil bestille 15 t-shirts med et ret vanskelig tryk. Snakkede med en der hedder Rasmus og han hjalp mig igennem hele design processen. Jeg skulle blot fortælle hvilke ting jeg ville ha' og så fik jeg det! Jeg er så tilfreds med stedet. Mange tak! Det er IKKE sidste gang jeg handler her!!!

Fede tshirts

Hurtige forslag, meget tilfreds med min handel.

Jeg bestilte 10 tshirts, og så gav de mig endda flere valgmuligheder, så jeg selv blev inspireret, i sidste ende fik jeg langt federe tshirts end mit oprindelige udgangspunkt.

Fedt

Det er virkelige rare mennesker bag denne butik. Kvalitet og hurtig service til billige penge.

Is TrykExpressen your company?

trykexpressen.dk Details

Nærværende og professionel kundeservice. Vi lever og ånder for at skabe gode kundeoplevelser gennem nærværende og professionel kundeservice. TrykExpressen Aps Kundeservice håndterer kundehenvendelser omkring tryksager og tillægsprodukter. Kontaktoplysninger Skriv til mail@trykexpressen.dk Vi bor TrykExpressen Aps Hedenstedvej 6A 8723 Løsning Denmark Det korte svar er Rasmus Beck og Mads Kristensen, men for at fortælle mere om os selv, så er vi to ihærdige værksættere, der på en udlandstur fik idéen at starte vores eget trykkeri. Tanke blev til handling og et par måneder senere stod vi med et CVR nummer, en håndfuld meget tilfredse kunder og et solidt varesortiment. Dertil kom så videreudviklingen af vores vision og da vi startede med idéen om et trykkeri, udvidede vi vores sortiment med diverse tryksager, - heriblandt muligheden for medlemsblade, visitkort, plakater, bannere osv. Da vi allerede havde sikret os billige priser på vores mange produkter, kom næste ønske omkring større mulighed for kunderne. Vores vision er at skabe et produkt, hvor kunden får sit ønske opfyldt og har stor indflydelse på design af deres produkt. Derfor tager vi også direkte bestillinger via mail og ligegyldig hvor skør, sjov eller ekstremt jeres design måtte være, er vi altid klar til at hjælpe med at udføre det. TrykExpressen ApS ønsker dig en god dag og håber du vil lade kreativiten tage over og udnytte vores mange gode tilbud.

Visit TrykExpressen