Givskudzoo reviews

Givskudzoo reviews

7.6

Gode forhold for dyrene

Det bedste ved at besøge Givskud zoo er at man tydeligt kan se og opleve, at dyrene har det godt. Pladsforholdene er gode, meget gode i fht. mange steder, dyrene ser friske og sunde ud.

Vi har et årskort og kommer ofte forbi, da det trods weekend eller højsæson stadig er til at "komme rundt". Der er gode legepladser til børnene.

Dejlig dyrepark, men - 1 stjerne pga. dårlige spisemuligheder

Vi har flere gange været i Givskud zoo - en dejlig dyrepark med spændende dyr og en god stemning.
Der er dog én ting der skal forbedres: spisemulighederne og kvaliteten.
Vi ordrede 2 pizzaer, rykkede 2 gange efter hvornår de var færdige, og fik efter 30 min serveret 2 forbrændte pizzaer. Jeg klagede og fik pengene retur. Efterfølgende gik vi videre til en fastfood servering andetsteds i parken - her var udvalget meget begrænset og ventetiden lang. Personalet bar præg af manglende uddannelse inden for køkkenfaget.
Rengøringen skal ligeledes forbedres - gamle madrester og fedtede borde er ulækkert.
Til en rigtig dyrepark hører gode spisemuligheder.

5 stjerner herfra hvis ovennævnte bliver forbedret.

Super!

Jeg har altid haft en god oplevelse dernede. Det eneste problem er at det er en smule svært at finde rundt dernede, min kæreste og jeg kom til at gå meeeget langt, fordi det ikke var til at finde rundt i hvor man skulle gå hen og hvor bilen kunne holde osv.. Og så var der en dyrepasser som ikke var særlig høflig, men det ser man igennem fingre med når man kan se at dyrene har det SÅ godt. Selvom dyrene går forholdsvis frit så er der altid mulighed for at se dem, det er ik noget med at de gemmer sig inde i buskene :-) ..

God oplevelse

Dette er en anmeldelse af selve parken og ikke web-siden om GIVSKUD ZOO.

Informationer via web-siden inden besøg i parken = * * * * * (5 stjerner)
Beliggenhed og tilgængelighed = * * * * * (5 stjerner)
Priser ift. oplevelse = * * * * * (5 stjerner)
Komme rundt i parken = * * * * (4 stjerner), man kører i egen bil. Dog noget trængsel ved løverne, hvor det kniber lidt med bil-køkulturen blandt de besøgende.
Andre faciliteter i parken = * * * * * (5 stjerner), godt koncept mht. at man kører rundt til "Ø'er" mellem de vilde dyr. Ved hver "Ø" er der mulighed for pauser, toiletbesøg og forplejning.

Is Givskudzoo your company?

Givskudzoo Details

Givskud Zoo er en moderne zoo med ca. 100 forskellige dyrearter i parken. Vores safaripark rummer en mængde vilde dyr herunder også en del truede dyr. Vi er også kendt som løveparken, da vi har et flot løveanlæg men der er rig mulighed for safari både i bil og til fods blandt alle de øvrige vilde dyr i vores dyrepark. I mere end 30 år har Givskud Zoo formidlet viden og gode oplevelser til sine gæster. Givskud Zoo startede som zoologisk attraktion og udflugtsmål i 1969.

Visit Givskudzoo