Gallup reviews

Gallup reviews

4.7

Gallup respekterer ikke dørsalgsloven

Jeg er nu blevet ringet op af gallup utallige gange i 3 måneder. Hver gang siger jeg, at jeg ikke vil deltage i deres undersøgelser. Men de bliver ved med at ringe.

Nu har jeg så pga af dem, og andre svinske virksomheder, tilmeldt mig Robinson listen hos cpr registeret. Jeg må nok finde mig i det lidt endnu for Robinson listen bliver kun opdateret en gang pr kvartal. Men derefter ser jeg frem til at melde dem til forbrugerombudsmanden. Så får de forhåbentlig en bøde ligesom weekend avisen http://politiken.dk/tjek/penge/jura/ECE1532700/avis-politianmeldt-for-ulovligt-telefonopkald/

holder ikke det de lover

De har lovet mig en gave efter interviewet. Denne gave kom aldrig. Gallup SUCKS!!

Nye undersøgelser tak!

Er glad for at deltage i diverse undersøgelser, men det bliver lidt kedeligt og trvielt i længden, da jeg føler, at det er de samme spørgsmål jeg svarer på igen og igen. Derfor kunne det være rart med noget variation end bare rygning, alkohol og internet.

Fik også mange mails i starten, men det er sjældent, at der kommer nogle i min postkasse for tiden.

God måde at sige sin mening

Jeg har deltaget i gud ved hvor mange undersøgelser via Gallup, de har altid været nemme at gå til.
Og på plussiden, så er ens mening også med til at danne grundlaget for resultaterne.!

Gider ikke svare på mails

Efter et opkald fra Gallup har jeg desværre udleveret min mailadresse til dem, da deltagelse i deres gallupforum lød meget interessant. Jeg har så efterfølgende læst lidt om det og konstateret at dette ikke var noget for mig. Jeg søger lidt rundt på deres side for at finde et sted at afmelde mig, hvilket tilsyneladende ikke eksisterer. Herefter har jeg modtaget 5-6 mails der opfordrer mig til at tilmelde dette forum. Der er i disse mails heller ikke links til afmelding, hvilket ellers må ses som god kutyme. Jeg skriver så en mail til dem, hvilket de heller ikke svarer på. I mellemtiden bliver deres mails ved med at rulle ind. På nippet til SPAM? Jeg synes det faktisk.

Is Gallup your company?

Visit Gallup