Twoo reviews

Twoo reviews

Very low
0.4

Twoo fylder min mail-box med spam

Jeg har Aldrig tilmeldt mig jer, hvordan i tlllade jer at spamme mig med mail, omkring mænd som vil møde mig,
Jeg har forsøgt at stoppe jeres mails, men dette kan vist ikke lade sig gøre, Men jeg VIL slette fra jer, i SKAL IKKE sende mig flere mail

og så dukker denne besked straks op, efter jeg har afsendt, syntes i virkelig ikke selv at i er møj hamrende irriterende, dette burde være strafbart

Hej Lilli!

Du er fantastisk! Vi har netop modtaget din anmeldelse af Twoo. Om et øjeblik bliver den offentliggjort direkte på vores hjemmeside.
facebook
Din anmeldelse er lige blevet offentliggjort.Begynd at dele

Hej Lilli,

Twoo har ikke haft nogen mulighed for at hjælpe dig før du skrev denne anmeldelse fordi du ikke henvender dig direkte til os. Send en mail til vores Helpdesk - de svarer inden for 24 timer.

De venligste hilsner

afmeld mig NU

Hej
Jeg har ikke tilmeldt mig jeres side, så hvordan kan i lave profil i mit navn ???? men fået beskeder hvor der er et link hvor man kan afmelde, hvilket føre direkte på jeres side, hvor jeg kan se en profil i mit navn, som værende singel ( jeg er gift ) men forstår nu de mange henvendelser fra mænd.. FÅ MIG SLETTET NU !!!!!!

Marianne,

Twoo kan ikke slette dig baseret på ovenstående oplysninger. Det ville være langt mere effektivt at henvende sig direkte til Twoo. Vi hjælper meget gerne.

altødelæggende

Jeg vil gerne slettes min email
Lenette143@hotmail.com

Hej Lenette,

Da din profil er oprettet via din telefon er det noget som er svært for Twoo at forhindre. Du har modtaget svar via din profil.

Team Twoo

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Slet mig venligst nu!

Vil I være venlig at slette mig.
Hvor har I mine oplysninger fra????
Jeg har aldrig meldt mig ind i jeres univers.

Hej Alvin,

Det kan vi ikke vide uden du kontakter os direkte.

De venligste hilsener,

Afmeld mig nu!

Emarcussen@sam.sdu.dk

Hej Elisabeth,

Denne e-mailadresse findes ikke i vores system. Kontakt os venligst direkte.

Venligst afmeld NU

Venligst slet med det samme. Jeg mener det samme om dette som alle de andre herinde.
Meget irriterende. !!
Set er min kone som bliver spammerne på:
charlottelorentsen@gmail.com

Hej Anders,

I modtager svar via jeres Twoo profil.

Mange hilsner

Slet mig venligst

doktorjensen@live.dk vær sød at slette mig. Magter simpelhen ikke jeres pis. Indbegrebet af spam..

Hej Flemming,

Du har modtaget svar via din profil.

Team Twoo

Bliver ikke slettet når man beder om det.....

Nu er sgu godt nok træt af Twoo....Jeg har prøvet at slette min profil mindst 6 gange. Senest i går....Jeg får stadig emails fra dem om at der der er kommet breve og nogen som har sat mig højt på listen.....Hvordan kan det lade sig gøre når man sletter sin profil?? Hvad fanden har de gang i. Jeg har desuden skrevet i min profil at jeg har fundet en kæreste men ingen retter sig efter det. Slet dog min profil når jeg beder om det....I er godt nok belastende at have med at gøre.....Og helt ærlig, I skal fandme tage jer sammen....Min email er fuld af personer der vil I kontakt med mig. Min mail bliver oversvømmet af mails fra jer af at mænd er interesseret i mig....I har da bare en attitude der grænser til vanvid...Et meget belastende sted at være. I sletter ingenting selv om I skriver jeg er blevet slettet......

Hej Susan

Vi kan forsikre dig om at hvis du henvender dig direkte til Twoo så sletter vi dig meget gerne.

Team Twoo

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Sender spam

Sender spam som det passer dem

Hej Marc,

Hvis du ønsker hjælp fra Twoo er du meget velkommen til at henvende dig direkte til os gennem vores Helpdesk.

svindel

Jeg har haft en profil men slette den igen for 14 dage siden da det er ren fup - men i forsætter med at sende e-mail med profiler der er interesseret - hvordan det når profil er slettet - futte64 . Jeg er slettede mig fordi jeg ikke ønsker jeres tjenesteydelser og sletningen er bekræftet - jeg kan ikke logge ind på profilen futte64

Hej Jesper,

Det lyder som et problem der er værd at kontakte Twoo for at få svar på. Det er ikke noget der kan løses på baggrund af ovenstående oplysninger.

MELD MIG UD STRAKS

Fik i går et kontaktønske fra en mand i Norge. Jeg har ikke bedt om disse mails. Slet mig jo hurtigere jo bedre.
Når jeg selv følger linket Don't want to receive these e-mails in the future? Click here. finder jeg bare en Sign up blanket til Twoo. Hvor bliver jeg dog irriteret over dette. MELD MIG UD.
lonnielindhardt@yahoo.com

Hej Lonnie,

Tak for din anmeldelse. Du har i mellemtiden selv slettet din konto, så der er vist ikke mere vi kan hjælpe dig med?

NEJ TAK

TWOO.... nej tak.
Dating profil.... nej tak.
Mails fra TWOO... nej tak.
Logge på en profil som jeg ikke har oprettet for at afmelde mail´s... nej tak.
Har jeg nogen sinde oprettet en konto hos twoo eller lignende steder.... nej

TWOO..... slet mig venligst snarest.

Jeg ønsker gerne en mail fra jer hvor i forklarer hvorledes jeg har fået en profil hos jer samt dokumentation for mit samtykke til denne profil.
Denne mail må gerne kunne besvares og ikke være fra en noreply twoo mail.

Min Mail addresse er Victor@frigo.dk

På forhånd tak.

Hej Frederik,

Du vil modtage svar fra vores Helpdesk snarest.

Med venlige hilsner

En gang bondefangeri.

Jeg prøvede at skrive til Twoo, i sidste uge, men havde ikke en chance for at afmelde mig, det kan vel ikke være rigtigt.
Nu ser jeg at der er trukket 299,99 kr på min konto, er det god skik at gøre det på en sådan måde ?
Jeg vil gerne have i sætter dem ind på min konto igen, snarest.
Min e-mail er, tonistag@yahoo.dk

Med hilsen Toni.

Hej Frederik,

Du vil modtage svar fra vores Helpdesk snarest.

Med venlige hilsner

Ægteskabs ødelæggende virksomhed

Begyndte pludselig at få mails på en profil jeg aldrig har oprettet. Når man så prøver linket, hvor man kan afmelde sig, er siden ugyldig. Det er utrolig at sådan et firma må sende ud, det kan jo ødelægge ens ægteskab, når man pludselig er meldt til en dating side..... Min mail adresse er Henriette.riis.johansen@gmail.com, slet mig NU for pokker

Hej Henriette,

Du er nu blevet slettet. Du var blevet tilmeldt via Netlog.

De venligste hilsner
Team Twoo

En skam man skal give en stjerne..

Svindel og humbug.

Intet mindre.

Jeg ved ikke hvor i har fået min mail fra, men i har gjort det godt.
Jeg sidder lidt og overvejer hvem der skal kontaktes for at lukke sådanne nogle som jer ned. For det går åbenbart kun ud på en ting, og det er at genere så mange mennesker som muligt.

Med de anmeldelser i har fået på trustpilot.dk, burde i så ikke have fundet ud af (i det mindste have et hint om), at det i laver IKKE er acceptabelt?

Lad nu folk tilmelde sig hvis det er det de ønsker, men ligefrem at "tvinge" folk til at være medlem, - det er ikke god internet skik.

Jeg forlanger at blive slettet omgående fra jeres system:
mail: michael.kragh@hotmail.com

ps: Luk nu den side ned, for de mails i sender, med "piger i nærheden af dig", er jo til grin.
FAKE hele vejen igennem. - I har ingen medlemmer, og prøver så desperat på at lokke folk til med falske profiler og spamming af folks mails.
Føj!

Hej Michael,

Du har selv haft held med at slette din e-mailadresse, så du behøver ikke hjælp med det.
Twoo har mange tilfredse brugere og der er bestemt ingen tvang. Twoo er et tilbud til tidligere Netlog medlemmer, som man selv kan vælge om man tager imod eller ej.

Det er for galt !!!

Det er for galt ! . Jeg skrev en høflig henvendelse for et par dage siden, og bad om at blive slettet. Jeg forklarede også, at jeg aldrig har tilmeldt mig jeres system.
Så skriver i tilbage, at det ikke kan lade sig gøre, med de oplysninger i har til rådighed. I henviser i stedet til jeres "help-desk", men det er da helt umuligt at komme i kontakt med dem. Sagen er jo, at jeg ikke har noget password, da jeg ikke har tilmeldt mig. Problemet med at få lavet et password (og på denne måde komme ud af Twoo), er øjensynlig helt umulig. Der er så dårlige informationer til rådighed, at det er umuligt at have med at gøre. Hvor mange karakterer skal et nyt password f.eks. indeholde og hvad er det for en kode man skal nulstille med ? .
Vær nu venlig omgående at slette mig, så jeg kan slippe for mere bøvl.

Hej Pia,

Det er desværre ikke muligt at slette dig baseret på ovenstående oplysninger. Men du er velkommen til at henvende dig til Twoos Helpdesk så hjælper de gerne. Du kan kontakte Twoo via hjemmesiden på 'kontakt os' (nederst på siden under Spørgsmål).

SPAM

Slet mig venligst fra jeres kartotek. Jeg har ALDRIG tilmeldt mig og ønsker ingen mail fra jer . Jeg har forgæves forsøgt at afmelde/slette mig jeres kartotek men uden held. Venligst slet min profil NU.
m.psilander@mail.dk

!!!!!!!

Vil afmeldes nu!!!! Har aldrig oprettet nogen profil
Min mailadresse er Mette.zarp.nielsen@skolekom.dk

Hej Mette,

Du er blevet tilmeldt via Netlog. Muligvis fordi du var en del af en gruppe, der havde en profil på Netlog. Men nu er du i hvert fald slettet.

Mange hilsner

Massive Media Details